Vsebinski marketing: spletne vsebine, s katerimi boste vzpostavili odnose!

vsebinski marketing

Vsebinski marketing je orodje, s katerim boste komunicirali z vašimi strankami na različnih spletnih mestih – od socialnih medijev do vaše spletne strani.

Ali si želite vašim obstoječim in potencialnim strankam pokazati vaše veščine, znanja in kredibilnost? Se želite svojim strankam približali in pridobili nove? Potem bo vsebinski marketing prava pot za vas!

Vsebinski marketing temelji na izdelavi kvalitetnih vsebin za uspešno trženje vašega podjetja.

Kazalo vsebine: kaj boste izvedeli o vsebinskem marketingu?

Kaj je vsebinski marketing?

Vsebinski marketing je strateški pristop, ki gradi na visoko kakovostnih uporabnih vsebinah, ki so javnosti vedno na voljo in ki bodo spremenile potencialne stranke v vaše nove kupce. Pomembno je, da temelji na grajenju odnosov, saj se v tem razlikuje od tradicionalnega marketinga.

Za razliko od klasičnih reklam na televiziji in radiu ali oglasov v časopisih in revijah, skušamo skozi vsebinski marketing s potencialno stranko začeti dialog. Želimo si interakcije, ki bo na koncu koristna tako za nas, kot za kupca.

Forme vsebinskega marketinga:

 
  1. Objava na blogu vaše spletne strani
  2. Prispevek na socialnih omrežjih
  3. Podcast
  4. Video
  5. E-knjiga, »Cheat sheet«, priročnik …
vsebinski marketing

Zakaj je dobro izvajati vsebinski marketing?

Danes živimo v svetu, kje smo obkroženi s ogromnim številom reklam, med katerimi je vedno težje izstopati. Veliko bolj učinkovito je, da se stranke začnejo za vas zanimati prostovoljno, ker jih vsebine, s katerimi se na spletu predstavljate, zanimajo, jim prinašajo užitek, jim pomagajo in jih zabavajo. S tem, ko s svojimi strankami skozi vsebinski marketing vzpostavite vzajemno zaupanje, boste dolgoročno dosegli boljše poslovne rezultate. 

S tem ko svoje stranke izobražujete, zabavate in jim pomagate, tudi posledično več prodate.

Vsebinski marketing ne stane nič več kot nekaj vašega časa. Posvetiti se morate izvedbi vsebin, tako da bodo uporabne in kakovostne – to sicer vzame čas, nagrajeni pa boste z zadovoljnimi strankami in povečanjem prepoznavnosti. Morate pa se zavedati, da je vlaganje v vsebinski marketing dolgoročno – nekaj časa bo trajalo, da se bodo pojavili prvi učinki in sploh na začetku boste morali biti vztrajni in potrpežljivi.

Če se izvedbe vsebinskega marketinga slučajno ne boste hoteli lotiti sami, vam bomo v Pro Marketingu z veseljem pomagali z našim znanjem.

Si želite, da vam pomagamo?

V Pro Marketingu poleg strategije za vsebinski marketing za vas in vaše podjetje lahko pripravimo tudi vsebino. Poskrbimo, da bo le-ta SEO optimizirana, po meri vašega podjetja in vaših strank.

pošli povpraševanje

Kako izvajati vsebinski marketing?

Omenili smo, da je pomembno izvajati vsebino, ki bo čim bolj kvalitetna. Zakaj?
Ali ste vedeli, da se vsak dan na internetu pojavita 2 milijona novih objav na blogih? Hkrati je v porastu objavljanje na družbenih omrežjih. Obenem pa primanjkuje kvalitetne vsebine! To, kar je nekatera druga podjetja pripeljalo do vrha, so prav kvalitetne vsebine in doslednost pri objavljanju.

vsebinski marketing

Pripravite si strategijo za vaš vsebinski marketing

1. Določite zgodbo vaše blagovne znamke

Kaj je vaš “zakaj”? Katere probleme bodo rešile storitve, ki jih ponujate? Definirajte podobo in zgodbo vašega podjetja, tako da bo jasna in berljiva za vaše stranke. Pomembno je, da se potencialne stranke z vašo vizijo lahko poistovetijo.

2. Postavite si cilj, katerega boste dosegli

Zastavite si cilj, ki bo “SMART” – specific – konkreten, mesurable – merljiv, attainable – dosegljiv, relevant – ustrezen in timely – pravočasen. Nato definirajte “idealno stranko”, začrtajte časovni potek (timeline) ter določite, kako boste merili vaše rezultate. 

3. Zapomnite si, da bi vsak del vaše vsebine moral ljudi približati k vašemu poslu.

Vključite ponudbe v vsaki fazi vaše vsebine. Kako? Na primer: V vašem članku o družbenih omrežjih ponudite svojim strankam pdf e-knjigo, v kateri si lahko preberejo nasvete in trike pri uporabi posameznih omrežij. S tem dodate vrednost svojemu podjetju in pridobite nove povezave, ki jih boste lahko kasneje kontaktirali

 

Razvijte kakovostno vsebino

Pokažite svoje strokovno znanje z vašo vsebino. Kakovostna vsebina bo navdušila vaše stranke, jim pomagala in jih naslednjič pripeljala nazaj. S kakovostno vsebino boste zasijali med konkurenco in jo postavili na drugo mesto.

Ne pozabite na promocijo vaših vsebin!

Vsebino pišemo za ljudi, ki jim mora biti dostopna. Torej ne pozabite vaše vsebine promovirati. To lahko dosežete s pomočjo SEO optimizacije ali pa z uporabo plačljivega oglaševanja.

Primer vsebinskega marketinga - kako konkretno deluje?

Kot primer delujočega vsebinskega marketinga bomo omenili vsebinski marketing slovenskega podjetja Mali Zakladi. Redno pišejo članke na blogu, objavljajo katalog in poleg prilagajo odlične foto vsebine s pomočjo katerih predstavljajo svoje nove storitve in blago. Redno tudi objavljajo vsebine na Instagramu, LinkedInu in Facebooku. Optimizirajo tudi svojo spletno stran.

Mali zakladi imajo čist in jasen brand, ki je za njihove stranke privlačen in berljiv. Vidi se, da imajo jasen načrt in strategijo, tako da podjetje počasi raste, se širi, skuša izboljšati svoje storitve, ponudbe in komunikacijo s strankami.

Vsebinski marketing je dolga pot, po kateri se morate sprehajati s potrpežljivostjo in z zaupanjem vase. Zdaj veste, kaj vsebinski marketing je, kako deluje na družbenih omrežjih ter poznate  nasvete glede postavljanja strategije vsebinskega marketinga.

Zdaj pa ste na vrsti vi. Se že veselimo vaše vsebine!

Silvie Bizjak
Silvie Bizjak

V Pro Marketingu za marketing svetovanje skrbi Silvie Bizjak. Marketing svetovanje bo Vašemu podjetju pomagalo pri sistematični rasti in pozitivni prepoznanosti Vaše blagovne znamke. Vsebinski marketing je močno orodje, ki v sebi skriva veliko različnih možnosti uporabe, vsem pa je skupna vsebina. Dobra vsebina je namreč osnova dobrega marketinga.