˄

Umetna inteligenca nas spremlja na vsakem koraku. Ona ve kdo ste, kje živite, kakšna sporočila si izmenjujete s prijatelji, kaj pijete, kaj jeste, kam radi hodite. Pozna katere so vaše najljubše trgovine na spletu in katere izdelke dajete v košaro za nakup. Ko greste ,,ven,, vas počaka ter pošlje obvestilo o opravljeni akciji. Včasih vas posluša, kaj o čem govorite s prijatelji ali z družino in, ko odprete splet vam ,,po nesreči,, še ona ,,pomaga,, s kakšnim nasvetom. Veste o kom govorimo? Enostavno je …

 

Googlova supermoč - umetna inteligenca

 

Umetna inteligenca vsak dan vse bolj napreduje in razvija nove zmogljivosti, s katerimi lahko vaše poslovanje prilagodi digitalni sferi, optimizira stroške in pritegne nove stranke.

 

Kako nam Google ,,prisluškuje,,?

 

Vsakič, ko iščete nekaj v iskalniku Google, umetna inteligenca deluje v zakulisju in ustvarja odgovore na vaša vprašanja.

Google je že davno spoznal, da je prihodnost njegove platforme umetna inteligenca ter je dodal sistem globokega učenja RankBrain, ki je popolnoma spremenil način delovanja iskalnika. V mnogih primerih RankBrain obravnava vprašanja bolje, kot, katerikoli človeški ročno kodiran algoritem. Umetna inteligenca Googla bo poskusila razumeti, kaj točno iščemo, nato pa bo prinesla personalizirane rezultate, na podlagi tega, kar ve o nas.

robotek Umetna inteligenca.

,,Hej Google,,

 

Vrinimo se v čas, ko je bil Googlov zvesti asistent Google Now, ki je pametno izluščil ustrezne informacije za vas. Poznal je vaše sestanke, načrte, potovanja, zanimanja, vrsto glasbe, ki jo poslušate pa tudi še športne klube, ki jih podpirate. Vendar se je Google odločil, da Google Now ne izpolnjuje vseh pogojev za asistenta. Zato je ustvaril Google Assistant, ki živi v istem okolju kot njegov prednik (smart telefoni, televizorji, avtomobili ali gospodinjski aparati). Z združevanjem personaliziranih elementov s širokim naborom glasovnih kontrol, Google Asistent podpira tako besedilni kot glasovni vnos ter bo spremljal pogovor, ne glede na način vnosa, ki ga uporabljate.

Cilj Google Assistanta je neprekinjen pogovor, kar pomeni, da vam ni treba reči »Hey Google« vsakič, ko imate novo zahtevo. Google lahko prepozna tudi glasovne profile za različne ljudi. Tako ve, kdo se pogovarja z njim, in ustrezno prilagodi svoje odzive. 

Ali se vam zdi, da bi vam Google Assitant  lahko pomagal? Lahko si ogledate videoposnetek in spoznate podrobno vse možnosti, ki jih  Assitant ponuja v letu 2021 ali pa se oglasite pri Pro-marketingu, kjer pa si lahko preberete blog, ki vam bo dal vse potrebno znanje. 

 

 

Skrivnost Google Assistant-a

 

,,S prijateljico sem se pogovarjala o eni knjigi, ki je za moj budget predraga in si je žal ne morem privoščiti. Potem sem brskala po Instagramu in med novicami me je pričakalo obvestilo, da je ravno ta knjiga v akciji … Nekdo mi zagotovo prisluškuje!?!,,

V zadnjih nekaj letih je bilo na svetu milijon takih primerov …. malo moteče, kajne? Po objavi novice, da nam Google in Apple prisluškujeta, je bil ves svet zaskrbljen. Za aktiviranje glasovnega pomočnika je namreč treba reči – Ok, Google ali Hey Siri. Algoritem se bo odzval na ta ukaz in zagotovil odgovor. Da pa stroj prepozna ta ukaz, mora biti previden, kar pomeni, da spremlja zvoke, ki jih oddate, in se aktivira le pri določenih.

Google v svoji politiki zasebnosti navaja, da zbranih podatkov ne bo razkril tretjim osebam in jih ne bo uporabljal za noben drug namen, razen za prilagajanje vsebine na internetu, za vaše potrebe in za čim boljšo uporabniško izkušnjo.

 

Kako nam lahko Google pomaga

 

Googlova visoka stopnja inteligence nam zagotovo lahko s svojo zmogljivostjo pomaga pri spletnem oglaševanju. Te zanima kako? Predstavili ti bomo orodja, ki ti lahko pri tem pomagajo.

Vnesite URL svojega spletnega mesta in Google Market Finder vam bo pokazal, kako vidi vašo spletno stran. To je pomembna informacija, saj so oglasi lahko zelo dragi, če niso v skladu s trgom, ki ga tržite.

Google Trends: vam lahko pomaga najti najbolj iskane besede, izraze ali področja. Prepričajte se, da lahko katerokoli od njih uporabite za svoje podjetje.

Google Keyword Planner je odličen vpogled v to, katere besede so dejansko iskane na spletu, ki jih povezujete s svojim podjetjem, izdelkom ali storitvijo.

O pomenu ključnih besed si lahko preberete v našem blogu Ključne besede so temelj dobre oglaševalske kampanje.

Želite izvedeti kako še umetna inteligenca pomaga vašem oglaševanju na spletu? Oglejte si videoposnetek  Artificial Intelligence  in Marketing.

 

Umetna inteligenca vsak dan vse bolj napreduje in razvija nove zmogljivosti, s katerimi lahko vaše poslovanje prilagodi digitalni sferi, optimizira stroške in pritegne nove stranke.

 

Pro Marketing
Vanja Savić
Content Creator

Kategorija: Kreativno pisanje

Pro marketing logo