Spletna analitika in plačljiva oglaševanja

S spletno analitiko spremljamo dogajanja na vaših spletnih kanalih, ki zajema vse, od tega, kaj počnejo obiskovalci, od kod prihajajo, kakšna vsebina jim je všeč in še veliko več.
Z uporabo raznih orodij za splet boste lahko vedeli, kaj deluje in kaj ne in nato usmerjali svoje spletne kanale v pravo smer.
V poslovnem svetu sta oglaševanje in trženje ključnega pomena za uspeh podjetja. Delujeta močno povezana in ne moreta eden brez drugega. Tudi z odličnim izdelkom ali storitvijo, brez možnosti, da jo pokažete publiki, vaše podjetje ne bo uspešno. Daleč najpogostejši način plačljivega oglaševanja je plačilo na klik. Tovrstno oglaševanje so priljubljena v omrežjih, kot je Google Ads, ki podjetjem omogoča plačilo na klik, ki ga prejmejo od njihovega oglasa.

Fokus Promarketinga

Poudarek je na določanju ukrepov na podlagi vaših organizacijskih in uporabniških ciljev, uporabi podatkov spletnega mesta za ugotavljanje uspeha ali neuspeha teh ciljev, usmerjanju strategije ter izboljšanju uporabniške izkušnje.

Pri plačljivem oglaševanju imate meritve podpore in meritve usmerjene na konverzijo. Meritve podpore vam nudijo veliko najrazličnejših informacij, ki delujejo kot usmeritveni smerokazi, k še bolj ustreznim metrikam konverzije. Končni nabori števil prikazujejo dejanske rezultate.

Prednosti Promarketinga:

  • Spoznamo vaše obiskovalce: Z geografskimi podatki obiskovalcev vašega spletnega mesta, lahko ciljamo na ustrezna področja za vaše storitve ali trženje izdelkov. S tem ugotovimo, kam je najbolje vložiti čas in proračun za trženje.
  • Vidimo potrebe strank: Z vpogledi lahko vidite stopnje prometa in priljubljenost spletne strani. Glede na pridobljene podatke lahko nato prilagodite strategijo na svoji spletni strani v prid povečanju prometa.
  • Usmerjamo pozornost uporabnika: S pomočjo uporabniške izkušnje usmerjamo pozornost uporabnika na vaših kanalih s ciljem, da izvedejo želeno akcijo. Opravimo analizo aktivnosti uporabnikov, ki nam da natančne rezultate o uspešnosti in učinkovitosti vaših kanalov. Glede na rezultate nato prilagajamo vsebino, za doseganje najboljših rezultatov.
  • Plačljivo oglaševanje je merljivo: Z digitalnim trženjem lahko sledite ključnim kazalnikom uspešnosti, da ugotovite, kaj deluje in kaj ne. Ne glede na to ali uporabljate optimizacijo iskalnikov, plačljivo oglaševanje ali kateri koli drug digitalni kanal, boste imeli dostop do dragocenih podatkov.
  • Vzpostavimo odnose z vašim občinstvom: S promocijo vašega podjetja na digitalnih kanalih spodbudimo močnejše odnose z vašim občinstvom. Z njimi lahko na neposreden način odgovarjate na vprašanja in obravnavate morebitne pomisleke. Sčasoma bodo na vaše podjetje začeli gledati kot na zaupanja vredno in ugledno osebnost v svoji panogi. Digitalni kanali vam omogočajo enostavno doseganje pravih uporabnikov.

Izzivi Promarketinga:

  • Prevelika količina analiziranih podatkov: Izziv s katerim se podjetja srečujejo pri spletni analitiki je, da vam ti sistemi ponujajo veliko količino podatkov o obisku spletnega mesta, vendar jih brez prave analize težko uporabite.
  • Natančnost in varnost podatkov: Drugi izziv pri delu s spletno analitiko je, da pridobljeni podatki včasih niso točni in jih je treba varno hraniti.
  • Povečana konkurenca in stroški: Sorazmerno se z povečanjem števila ljudi na socialnih platformah povečuje tudi količina konkurence. Ko se blagovne znamke potegujejo za pozornost iste ciljne skupine na isti platformi, se lahko pojavijo ovire ter zastoji. Naš cilj je ustvariti kampanije, ki bodo v zasičenem prostoru konkurenčne.