Naš pristop / metodologija

Delujemo podkrepljeni s prepričanjem, da nič ni zgolj tehnična rešitev.

Če želimo biti pri marketingu uspešni, sta potrebni tako tehnična kot marketinško-kreativna miselnost.

Kupce in ostale ciljne skupine naših naročnikov skušamo karseda empatično dojemati in v ospredje postavljati njihovo uporabniško izkušnjo.
S tem postavimo »user-centric« (v uporabnika usmerjene) rešitve, ki rezultirajo v boljših stopnjah konverzij in v končni fazi dolgoročno zadovoljne ter vračajoče se stranke/kupce.

Ko se postavimo v njihovo “kožo”, smo v poziciji, ko jim z našo vsebino dodajamo konkretno vrednost in nagovarjamo njihove prave bolečine ter potrebe. Inbound metodologija temelji na pridobivanju leadov, ki konzumirajo naše kvalitetne vsebine.

Vsebina mora biti zasnovana z mislijo na naše potencialne kupce oziroma “leade”. S tem hkrati tudi razvijamo odnose z našimi ciljnimi segmenti.

Vse naše rešitve so celostne in personalizirane. Ne verjamemo v “one-size-fits-all” rešitve, saj je le personalizirana rešitev lahko prava rešitev.

Faze sodelovanja - proces

1. Spoznavni sestanek

Spoznati moramo vaše procese, stranke, metodologijo dela, dodane vrednosti in prednosti ter slabosti (vsi jih imamo, če si
priznamo ali ne).

2. Marketinška delavnica

V tej fazi ne spoznavamo samo mi vas, temveč pomagamo tudi vam podrobneje spoznavati vaše
kupce/stranke in kako jih postaviti v ospredje vaših aktivnosti ter rešitev.

Definiramo vaše prednosti in slabosti, potencialne strahove in ugovore vaših strank ter kako te nagovoriti in razbliniti…

S tem imamo odlična izhodišča za definiranje strategije in konkretnih aktivnosti.

3. Izdelava povsem personalizirane strategije

Ne osredotočimo se zgolj na vse tipične elemente marketinške strategije, temveč vaše podjetje
tudi pripravimo na ustrezno izvajanje akcij, ki jih bo od vas terjala digitalna transformacija. Uskladimo
določene procese ter po potrebi uskladimo marketing in prodajo.

Opravimo raziskave, analize konkurence in trga, definiramo ključne ciljne segmente in
podsegmente ter personaliziramo komunikacijo. 

4. Implementacija aktivnosti

Optimalna postavitev predhodno definiranih aktivnosti, tako tehnična, kot vsebinsko-kreativna.

Nastavimo tudi vso potrebno analitiko za ustrezno merjenje ter interpretacijo.

5. Merjenje aktivnosti in »data-based« optimizacija

Odločitve sprejemamo na podlagi podatkov, vzorcev in trendov, ki jih znamo ustrezno in pravočasno prepoznati.