Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS

OGLAŠEVALSKA KAMPANJA 2021 - koraki poti do uspešne kampanje

Zakaj je oglaševalska kampanja tako pomembna? Nenehen razvoj tehnologije in digitalnega sveta je nekaj, kar je odprlo vrata velikemu številu tržnikov. Spletno oglaševanje ponuja vrsto možnosti, kako prodreti s svojim produktom na trg in pridobiti potencialne stranke. Glavno vprašanje je kako ponuditi in predstaviti svoje storitve in izdelke čim večjemu številu ljudi v različnih delih sveta, sepravi kako se izvede celotna oglaševalska kampanja. 

Seveda tovrstno trženje ne more biti brez osnovnega načrta, za katerega porabimo veliko časa in energije. Da bi vam olajšali pisanje oglaševalske kampanje, je tukaj nekaj osnovnih korakov, ki vam bodo pomagali, da vaša kampanja zasije in upraviči vaš trud.

Prvo vprašanje, ki se nam poraja je …

KAJ JE OGLAŠEVALSKA KAMPANJA IN ZAKAJ JE POMEMBNA?

Skratka, oglaševalska kampanja je organiziran, strateški korak, kako doseči določen cilj in doseči ciljno občinstvo. Vključuje podrobno načrtovanje in izvajanje različnih dejavnosti, vse z namenom privabiti potencialne kupce in povečati prodajo. Oglaševalska kampanja zahteva veliko truda in dela, kako bi na preprost način spodbujala jasen cilj podjetja. Odgovor na vprašanje, kako pomembno je ustvariti marketinško kampanjo, je v tem, da kampanja predstavlja vaše delo javnosti in novim strankam, in način, kako jo oblikujete, bo do neke mere vplival na mnenje drugih o vas.

Za uspeh je potrebno imeti jasen cilj.

POT DO USPEŠNE KAMPANJE ⬇⬇⬇

IDENTIFICIRAJTE CILJE KAMPANJE 🏆

oglaševalska kampanja

Preden začnete razmišljati o nadaljnjih poteh, se morate zavedati, zakaj sploh potrebujete kampanjo, biti morate odločni in poiskati glavne poudarke. Vsak začetek ponuja veliko možnosti in idej, vendar je pomembno, da zato izberite en fokus, ki bo vaš vodnik na tej poti.

Cilji lahko upoštevajo SMART pogoje

  • S – Specifično (specific) – Moramo vedeti, kaj želimo doseči.
  • M – Merljivo (measurable) – Cilj je treba postaviti tako, da je mogoče spremljati stopnjo njegove realizacije.
  • A – Dosegljiv (achievable) – Cilj mora biti dosegljiv.
  • R – Relevanten (relevant) – Moramo se zavedati ali je naš cilj vreden truda in če je v skladu z našimi potrebami.
  • T – Časovno odvisen (time – based) – Mora imeti določeno časovno obdobje.

Nasvet 😉: Začnite načrtovati z razmišljanjem o končnem rezultatu, ki ga želite doseči.

UGOTOVITI CILJNO OBČINSTVO🤜🤛

Kdo je oseba, katere storitve bi ji bile v pomoč? So to zdravstveni delavci, profesorji, menedžerji, direktorji …? So starejši, srednjih let ali so to mlajši ljudje? Kje živijo, kako razmišljajo, kakšna je njihova kultura, za kaj porabijo denar, kje preživijo čas? Na vsa ta vprašanja je treba odgovoriti … Težko kajne? Poskusite obvladati veščino empatije in jim priti v kožo, ter ugotoviti najlažji in najboljši način, da pridete v stik z njimi.

Nasvet 😉: Vprašajte svoje sledilce, kaj želijo videti, uporabite orodja, kot so zgodbe in odgovori na Instagramu, da dobite njihov odgovor o tem, kako in  kaj počnejo. Ne glede na vaš pozitiven ali negativen angažma lahko vplivate na to, kako privabite več članov občinstva.

NASTAVITE PRORAČUN MARKETINŠKE KAMPANJE 💸

  • NASTAVITE PRORAČUN MARKETINŠKE KAMPANJE Čeprav se na prvi pogled zdi internet brezplačna tržna platforma, morate vseeno upoštevati nekaj proračuna, ki bo lahko podpiral in spremljal vašo kampanjo. Zavedati se moramo, da se bodo številke načrtovanega proračuna razlikovale, vendar jih lahko v vsakem trenutku po želji spremenite.

Nasvet: Naredite tabelo, pregled vašega proračuna, koliko potrebujete za izbrano oglaševalsko platformo, da bo vse jasno, in razumno.

ZA LAŽJI PREGED LAHKO NAREDITE TABELO V EXCELU, KOT JE TO NAREDIL HUBSPOT (LAŽJI in LEPŠI VIZUALN IZGED)

DOLOČITE CTA 📣

»Call to action« ali v slovenščini »poziv k dejanju«, je dejanje, ki želite, da ga vaše občinstvo izvede po obisku vašega spletnega mesta.

Poziv k dejanju je lahko v različnih oblikah:

  • Besedilna hiperpovezava
  • Gumb
  • Navadno besedilo brez povezave

Možnosti so neskončne, nekaj tipičnih primerov pa je “Kupi zdaj”, “Prenesi zdaj” ali “Preberi več”.

RAZISKAVA KLJUČNIH BESED ✒

Določite ključno besedo, raziščite ključne besede v Googlu, spoznajte in raziščite trenutne trende in aktualna vprašanja v Googlu. Glavni cilj pri iskanju ključnih besed je: kako vaše občinstvo išče to temo, kakšna so vprašanja, ki jih zastavijo ob vstopu v iskalnik ali YouTube.

Nasvet 😉: Poskusite razumeti način, kako ciljno občinstvo opisuje svoje “težave” in kako dosežejo do bistva.

DOLOČITE PODROBNOSTI VSEBINE, ČASOVNICE IN EKIPE

Vodilo za vsako kampanjo je časovni okvir, ki vam in vaši ekipi pomaga pri izvedbi. Seveda pustite dovolj prostora, kajti stvari lahko gredo narobe in upočasnijo vaš urnik.

Ekipa je sestavni in najpomembnejši del kampanje. Identificirati morate ljudi, ki bodo delali na določenih delih kampanje, in jim sporočiti vaše cilje in načrte. Ekipa mora biti med seboj prijazna in vredna zaupanja, saj je dobra ekipa polovica opravljenega dela.

Potencialne vsebine, ki vam bodo lahko v pomoči:

  • Website – objava na blogu, landing page.
  • Družbena omrežja – katerakoli na kateri lahko sodelujete v komunikaciji z občinstvo.
  • E-mail – E-mail marketing vam je lahko od pomoči, saj je veliko številko občinstva dosegljiva po e – pošti.
  • PR – ali boste sodelovali z blogerji ali novinarji?
  • Dogodki – virtualni dogodki, kot so webinarji ali masterclassi ter bootcampi.

DOLOČITE DISTRIBUCIJSKO STRATEGIJO 🕵️‍♂️

Ko izberete ciljno skupino in razpoložljivost proračuna, vam bo to pomagalo izbrati ustrezne dejavnosti, s katerimi boste občinstvo seznanili z vašimi storitvami. Določite medije, ki jih boste uporabljali (TV ali radio), pa tudi oblike, v katerih boste predstavljali svoje delo (video posnetki, tiskani mediji …). Zavedati se moramo, da se naše ciljno občinstvo ne odziva enako na različne medije. Nekateri radi gledajo novice ali berejo dnevni časopis ob jutranji kavi. Nekateri bodo dogodke takoj preverili na Facebooku ali Instagramu. Nekateri bodo najprej vtipkali ime svojega najljubšega Influencerja na YouTube in poslušali njegove nasvete, si prebrali njegovo mnenje o nekem novem izdelku, ki je prispel na trg.

To so le nekateri segmenti, ki jih moramo upoštevati pri ustvarjanju optimalnega medija za mešanje in oblikovanju oblike.

Spodj si lahko ogledate še 7 korakov do uspešne marketinške kampanje .

USTVARITE SVOJ KOLEDAR 📅

Pomemben je tudi koledar, ki prikazuje, kaj objavljate, kdaj in kje. To je vaš zemljevid za uspešno kampanjo.

Zavedati se morate, da se dobre kampanje zapomnimo dolgo, slabe pa še dlje. Zato je pomembno dobro načrtovati in k temu pristopiti strateško. Upamo, da vam bo naš blog pokazal odlične smernice pri ustvarjanju oglaševalske kampanje. Če imate kakršna koli vprašanja, smo vam na voljo.

Na naši spletni strani si lahko preberete še blog o spletnem oglaševanju, ki vam pomaga pri izboljšanju prodaje na spletu.

Maša Kofol
Maša Kofol

Želite pritegniti nove kupce in povečati obisk svojega spletnega mesta? Uspešnost oglasov budno spremljamo, testiramo in ustrezno prilagajamo, da s pravo kombinacijo dosežemo najboljši izid.