LinkedIn je lahko “trd oreh”.

Vsakič, ko se pogovarjam o objavah na socialnih medijih, mi kdo potarna, kako se brez uspeha muči z LinkedIn objavami. “Veš, vse sem že poskusil, se sploh da na LinkedIn-u kaj narediti? Škoda časa, raje objavljam na Facebook-u in Instagram-u!”.

Super, če je vaš cilj čim več všečkov, komentarjev, srčkov in drugih emoji-jev.

V primeru da so vaši cilji vseeno nekoliko bolj poslovno usmerjeni, pa se malo pogovorimo o LinkedIn-u.

Čeprav obstajajo različni triki, magične formule ni. Moj najboljši nasvet je ta, da bodite to kar ste, skratka bodite avtentični, in pišite kar se da koristne vsebine za vaše ciljno publiko.

V tem primeru sem prepričan, da uspeh ne more izostati.

Spodnje so nasveti, na podlagi mojih lastnih izkušenj in testiranj.

1. Objavljajte vsebine, ki so hkrati koristne in zanimive

Ljudje se radi poistovetimo z vsakodnevnimi situacijami. Vedno je super prebrati konkreten, praktično-uporaben tehnični nasvet ali trik. Če pa ga umestimo v kontekst vsakodnevne situacije, s katero se lahko skoraj vsakdo med nami poistoveti, je učinek še toliko boljši.

Storytelling ali “pravljičarstvo” je lahko še kako učinkovita komponenta content marketinga.

2. Previdno z dosežki in samohvalo

Naj ne bodo vse vaše objave zgolj o lastnih dosežkih. Na primer katero nagrado ste prejeli, super delavnica, ki ste jo ravnokar izpeljali, novi certifikat, medalja iz plavanja iz šole v naravi, ali bralna značka iz 7 razreda…

Ne me narobe razumeti, navedeno je pomembno, saj če ne objavimo, tudi nihče ne more vedeti.

Vendar pa je tanka meja med okusnim, in tem, da izpademo že skorajda narcisoidni.

Povečini, kar se sam pogovarjam s profesionalci iz različnih branž, ljudje takšen pristop, na dolgi rok zaznavamo kot negativnega.

Dodajte v “mix” še kaj koristnega za publiko, ki jo nagovarjate. Ne boste nič manj “popularni” in uspešni.

3. Bodite drzni, a ne senzacionalistični

Nagovorite s kontroverznim naslovom, vendar naj bo potem tudi vsebina relevantna. Ne pišete za senzacionalistični novičarski portal. Imejte v mislih, da nagovarjate profesionalce v poslovnem svetu, ki drugače dojemajo takšne vsebine, kot jih na primer povprečni FB uporabnik.

V samem besedilu, pa si vsekakor dovolite malo “pretiravati” z nazornimi in sočnimi primeri. S temi se ljudje z lahkoto poistovetimo.

Tudi kančka humorja vam zagotovo nihče ne bo zameril 😉

4. Testirajte

Veliko je podatkov o tem, kdaj bi naj bila idealna časovna okna za objave in kdaj najslabša. Veliko je tudi drugih predvidevanj o algoritmu, na primer, če zelo hitro po objavi prejmemo visoko stopnjo engagementa (všečki, komentarji, delitve,…), da bi naj takšna objava veliko bolje performirala, kot sicer.

Iz mojih izkušenj ni vedno tako. In tudi engagement nima tako zelo neposredne korelacije s časom objav. Absolutno so boljši in slabši dnevi in ure za objave, vendar naj bo vaš primarni fokus vseeno raje dobra vsebina, ter prava frekvenca objav.

Predlagam da testirate sami pri sebi, kaj najbolje deluje pri vaši ciljni publiki.

5. Povezavo do članka dodajte v komentar

Zadnji, najenostavnejši, a zelo učinkovit “trik”.

Objavite kratek “teaser”, povezavo do celotne vsebine (članek, blog zapis,…) pa umestite v komentar pod samim zapisom.

Tako dosežemo večjo stopnjo engagementa na sam zapis, saj ljudi zanima kaj se nahaja v komentarju.

* DODATNI NAMIG…

Število všečkov in komentarjev nista najpomembnejši metriki. Ti so vsekakor dobrodošli, vendar pa sam raje vidim, ko mi nekdo iz moje ciljne publike piše v zasebno sporočilo, ker ga zanima več o objavljeni tematiki.

Sami pri sebi pa presodite, kaj je vam ljubše 🙂

Leave a Reply