LinkedIn novosti 2022 – LinkedIn posodobitve, ki jih morate preizkusiti
1. LinkedIn posodobitve na profilu
Kazalo vsebine: kaj boste izvedeli?
1.1. Video predstavitev ob prijavi za delo
To je ena izmed LinkedIn novosti, ki jih lahko po napovedih pričakujemo v letu 2022. linkedIn naj bi uporabnikom po prijavi na oglas za delovno mesto, omogočil, da odgovorijo na predstavitvena vprašanja, ki jih zastavi rekruter. Uporabnik bo lahko na vprašanja odgovoril pisno ali pa bo posnel videoposnetek, ki je lahko dolg do 2 minuti.
Kaj vi menite o tej posodobitvi, se vam zdi koristna?
1.2. Izgovorjava vašega imena
Se vam zdi, da so nekatera imena težko izgovorljiva? Vas moti, če ljudje napačno izgovarjajo vaše ime? Linkedin posodobitev izgovorjave imen naslavlja ravno omenjene probleme.
LinkedInova nova funkcija vam omogoča, da posnamete 10 sekund dolg zvočni posnetek, ki bo obiskovalcem vašega profila dostopen ob kliku na ikono za poslušanje, ki bo zraven vaše profilne fotografije.
Ko boste začeli snemati, boste ugotovili, da je 10 sekund pravzaprav kar veliko časa. Ta čas lahko v celoti zkoristite in poleg svojega imena poveste še kaj zanimivega za obiskovalce vašega profila.
Kot primer dobre prakse vam predlagam, da poslušate izgovorjavo imena ustvarjalca – Juma Bannister.
1.3. LinkedIn cover story
Med LinkedIn posodobitve, ki so vključevale objavo zgodb, tako kot na omrežju Instagram in Facebook, ki na LinkedInu nekako niso tako učinkovite, pa se je bolj kot te prijela funkcija “Cover story”.
LinkedIn vam omogoča, da posnamete ali naložite 30 sekund dolg videoposnetek. Videoposnetek je naložen poleg vaše profilne slike. Uporabnika, ki uporablja funkcijo cover story boste prepoznali po tem, da je profilna slika obkrožena z oranžno barvo.
Če uporabite funkcijo LinkedIn cover story boste zagotovo izstopali iz množice in dodatno podkrepili svojo kredibilnost kot ustvarjalec_ka na platformi.
Za primer kreativne uporabe funkcije LinkedIn cover story predlagam, da pokukate na profil Davida Officerja (poslušajte tudi negovo izgovorjavo imena, obljubim, da vam ne bo žal ;))
1.4. Okvirji z oznako #opentowork #hiring
Morda ste že opazili, da nekaterim posameznikom na profilni sliki piše #opentowork ali pa #hiring. Ne, za to ne potrebujete nobenega dodatnega oblikovalskega orodja. To je LinkedInova posodobitev, s katero želijo uporabnikom olajšati iskanje dela na platformi in biti bolj vidni rekruterjem.
Ker pa je povsem razumljivo, da uporabniki mora ne želijo, da bi vsi javno vedeli, da so v postopku iskanja nove zaposlitve, lahko pri nastavljanju okvirja označite, kdo lahko vidi vašo oznako. Izbirate lahko med javno objavo ali tem, da je oznaka na vaši profilni sliki vidna le rekruterjem.
Kako nastaviti LinkedIn okvir?

2. Spremembe v LinkedIn sporočilih
2.1. Video sestanek znotraj LinkedIn sporočil
2.2. Zbrišite poslano sporočilo
Upam si staviti, da se je vsakemu že kdaj zgodilo, da je kakšno sporočilo poslal prekmalu, napačni osebi, ali pa bi ga lahko pred pošiljanjem vsaj še preoblikoval. Če se vam to še ni zgodilo mi napišite sporočilo in od mene prejmete personalizirano čestitko. ČISTO ZARES!
LinkedIn je omogoočil, da lahko svoja sporočila po tem, ko so bila že poslana, zbrišemo. Vendar pazite! Sporočilo lahko zbrišete le, če ga druga oseba še ni prebrala.
2.3. Spremenite in popravite poslano sporočilo
3. Linkedin novosti pri objavljanju
3.1. Urejanje fotografij znotraj aplikacije
Med LinkedIn posodobitve zagotovo sodi “sveža” finkcija LinkedInoega notranjega urejevalnika fotografij. Zdaj lahko po izbiri fotografije, ki jih želite objaviti, še uredite, kar znotraj LinkedIna. Urejevalnik vam omogoča nekatere preproste funkcije, kot je upravljanje s svetlostjo fotografije in obrezovanje.
Funkcija je za zelo enostavno urejanje lahko koristna, a vendarle, če želite, da so vaše fotografije urejene z večjo kakovostjo, vam priporočam kakšen drug urejevalnik. Za grafike vam priporočam uporabo enostavnega orodja Canva, za urejanje fotografij, pa lahko uporabite brezplačno aplikacijo Lightroom.
3.2. LinkedIn live – video v živo
3.3. Število znakov v objavi
Število znakov, ki jih lahko uporabite v LinkedIn objavi, se je iz 1300 povečalo na 3000.
3.4. Reakcije na objave
Za vas bomo še naprej na preži in spremljali LinkedIn novosti. LinkedIn posodobitve bomo sproti dodajali v razdelke v članku in vas o tem obvestili tudi na naših družbenih omrežjih, zato vas vabimo, da nam sledite.
Se beremo kmalu.
Inja – Pro Marketing