LINKEDIN COMPANY PAGE: 6 RAZLOGOV ZAKAJ GA VAŠE PODJETJE POTREBUJE IN VSE, DA BO VAŠE PODJETJE IZSTOPALO IZ MNOŽICE

LinkedIn-company-page

V tem blogu boste izvedeli, kaj je Linkedin company page, zakaj ga potrebujete in vse, kar potrebujete, da vaše podjetje uspešno predstavite na LinkedInu.

Kaj je LinkedIn company page?

Morda za Linkedin company page slišite prvič, morda zanj veste že nekaj časa, pa se sprašujete, če je to nekaj, kar bi vaše podjetje potrebovalo in zakaj sploh? Torej najprej, kaj sploh je LinkedIn company page ali LinkedIn za podjetja?

Linkedin company page je kot že ime pove, LinkedIn profil, ki je namenjen predstavitvi vašega podjetja. LinkedIn je največje poslovno omrežje na svetu, ki predstavlja odlično priložnost, da predstavite vaše podjetje. Na platformi lahko brezplačno spodbujate k prepoznavnost blagovne znamke, delite informacije za bodoče zaposlene in privabljate talente. Če zdaj razmišljate, da lahko to vaše podjetje počne tudi drugače, nehajte brati. Ampak, ker ste verjetno tu, ker želite dati LinkedInu priložnost, naj vam predstavimo, zakaj ustvariti Linkedin profil za podjetja oziroma t.i. LinkedIn company page.

Zakaj LinkedIn company page?

Poglejmo, kakšne so koristi LinkedIn profila za podjetje in zakaj ga sploh ustvariti ali zakaj se vam splača vlagati v optimizacijo vašega že obstoječega profila.

1. Zgradte prepoznavnost vašega podjetja

Na profil vašega podjetja privabite vaše poslovne partnerje in publiko, ki jih zanima, kaj počnete.

2. Brezplačna promocija podjetja ali produktov

LinkedIn company page omogoča vašemu podjetju brezplačno promocijo svojih storitev ali produktov, ki jih lahko predstavite z objavami, jih opišete in vaše sledilce napotite na svojo spletno stran ter jih spodbudite k želeni akciji.

3. Najdite talente in bodoče zaposlene

LinkedIn company page predstavlja mesto, na katerem se predstavite tudi vašim potencialnim bodočim zaposlenim, kjer lahko izvedo več o vas in si ustvarijo sliko, kako je delati v vašem podjetju.

Na LinkedIn company page lahko objavite razpis za prosto delo in sprejemate prijave kar preko platforme.

4. Delite uporabno vsebino

Poznajte svoje občinstvo in z njimi delite za njih koristne nasvete. Profil podjetja lahko deli blog objave, zunanje članke, objave zaposlenih ali drugih. Z vsebinskim marketingom lahko izobražujete svojo publiko. Z delitvijo uporabne vsebine, ki bralce spodbudi k dejanjem, lahko privabite več obiskovalcev na vaše spletno mesto. Tako gradite zaupanje in jih vodite skozi prve faze nakupnega procesa.

5. Povečajte svoje iskalne parametre

Dan danes je že skoraj zahtevano, da je vaše podjetje mogoče najti tudi na spletu in LinkedIn company page poveča možnost, da uporabniki najdejo vaše podjetje. Prav tako pa lahko dodajanje povezav v LinkedIn objavah poveča uspešnost vaših iskalnikov.

6. Povežite se s svojo ciljno skupino

Posebej za B2B podjetja, LinkedIn company page oziroma profil za podjetje, predstavlja odličen način, kako se lahko povežete s vašo ciljno skupino.

Lahko se povežete z velikim številom uporabnikov, tako lastnikov podjetij kot strokovnjakov, s pomočjo vsebinskih objav, aktivnosti na njihovih objavah v imenu podjetja, sporočila, ali sponzorirane objave in sporočila (t.i. InMail).

Še nekaj zanimivih podatkov:

  • LinkedIn je # 1 kanal, ki ga B2B tržniki uporabljajo za distribucijo vsebine v 94%.
  • LinkedIn predstavlja več kot 50% vsega socialnega prometa na B2B spletnih mestih in blogih.
  • 80% potencialnih strank v B2B segmentu prihaja iz LinkedIna.
  • LinkedIn ustvari 3-krat več konverzij kot Twitter in Facebook.

Kako ustvarite LinkedIn company page ali profil za podjetje?

Na LinkedInu ločimo dve vrsti profilov:

  • Osebni profil (“personal profile”) je namenjen vaši predstavitvi, če ga še nimate, ga lahko odprete tukaj.  
  • LinkedIn profil za podjetje (LikedIn company page), o katerem bomo govorili danes in za katerega zdaj že veste, da je namenjen prestavitvi vašega podjetja ali organizacije. Odprete ga lahko tukaj.

 Za odprtje profila za podjetja (LinkedIn company page) morate imeti že odprt osebni profil, s katerim se boste prijavili. Če osebnega profila še nimate, vas vabimo, da si najprej preberete to blog objavo, v kateri smo govorili o tem, kako urediti LinkedIn profil, in se potem vrnete nazaj. Sicer pa poglejmo po korakih, kako ustvariti in začeti z LinkedIn profilom za vaše podjetje.

Nekaj pomembnih napotkov in kaj potrebujete predno začnete:

  • Osebni profil na LinkedInu z vašim pravim imenom in priimkom
  • Vaš osebni profil mora biti star vsaj 7 dni
  • Moč vašega profila mora biti “Moderate” ali “All-Star” (ko izpolnjujete vaš profil, izpolnite vse priporočene korake, ki vam jih predlaga LinkedIn)
  • Imeti morate nekaj LinkedIn povezav “connections” v vašem osebnem profilu
  • Spletno mesto podjetja in e-poštni naslov podjetja (brez splošnih e-poštnih sporočil, kot je Gmail.com)
  • Biti morate označeni kot trenutni uslužbenec podjetja v razdelku izkušnje “experience” na vašem osebnem LinkedIn profilu
  • LinkedIn company page lahko ustvarite le na računalniku “desktop” oblika LinkedIna.

Zdaj pa lahko začnete!

1.     korak: Ustvarite LinkedIn company page

Najprej se prijavite v svoj osebni profil LinkedIn in kliknite ikono Work v zgornjem desnem kotu nadzorne plošče.

V desnem kotu se odpre okno, pomaknite se na dno okna in kliknite gumb “Ustvari stran podjetja” ali “Create company page”.

LinkedIn-company-page-korak-1

Potem vas bo LinkedIn prosil, da izberete, katero poslovno stran želite ustvariti.

Izbirate lahko med malim podjetjem (manj kot 200 zaposlenih), srednje do velikim podjetjem (več kot 200 zaposlenih), predstavitveno stranjo (za že obstoječo poslovno stran) ali izobraževalno ustanovo. Izberite tisto, ki najbolj ustreza vašemu podjetju.

LinkedIn-company-page-korak-1a

2.     korak: izpolnite podatke o podjetju

LinkedIn vas bo postopoma vodil skozi obrazce in vas prosil za podatke o podjetju, ki jih morate izpolniti. Dodati morate:

  • ime podjetja,
  • spletno mesto,
  • panogo,
  • velikost podjetja in
  • vrsto podjetja.

Ko izpolnite vse podatke o svojem podjetju, potrdite polje, da preverite, ali ste pooblaščeni zastopnik organizacije, in kliknite gumb “Ustvari stran” ali “Create page”.

Zdaj vaš Linkedin company page obstaja, to pa še ni dovolj, da bo profil vašega podjetja uspešen.

3.     korak:

Dodajte sliko logotipa vašega podjetja kot profilno sliko.

Izberite privlačno naslovno sliko na kateri lahko prikažete tudi vaše poslovne prostore, storitve ali produkte.

Napišite prepričljiv krajši opis, ki naj bo dolg največ 65 znakov.

Napišite daljši opis vašega odjetja, ki je lahko dolg do 2000 znakov.

Dodajte lokacijo vašega podjetja.

Izberite 3 “hashtage” ali ključne besede, ki so pomembne za vašo panogo ali podjetje in jih dodajte v vaš profil.

4.     “Last but not least” korak: naj LinkedIn profil vašega podjetja zaživi

Zdraj je vaš profil pripravljen, da ga pokažete publiki in začnete graditi bazo povezav in sledilcev.

Ustvarite svojo strategijo objavljanja, tako tematsko kot časovno in začnite z deljenjem objav.

Tako, vaše podjetje ima sedaj delujočo LinkedIn stran. Upamo, da so vam bili zgornji napotki koraki pri ustvarjanju LinkedIn company page v pomoč, zdaj pa vam želimo uspešno in aktivno objavljanje vsebine in rast vašega podjetja na največjem poslovnem omrežju.

Ekipa Pro marketing