Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS

KLJUČNE BESEDE SO TEMELJI DOBRE OGLAŠEVALSKE KAMPANJE

Ključne besede in njihova izbira je za doseganje dobrih rezultatov zelo pomembna. 

Kot uporabnik spleta in spletnega oglaševanja si zagotovo ne želite, da bodo vaše objave v senci drugih objav ter da jih nihče ne opazi. Normalno je, da si želite biti na vrhu spletnega iskalnika z izdelki in storitvami, ki jih ponujate. Rešitev oz. osnova vaše rešitve pa je lahko le ena beseda oz. ključna beseda.  

ključne besede

Kaj so to ključne besede?

Kot nam sama besedna zveza pove, so ključne besede besede ali izrazi, ki jih ljudje vnesejo v iskalnik, da bi našli informacije, ki jih potrebujejo. Kakovost, uspešnost in ustreznost vaših ključnih besed bodo odločile, ali boste na vrhu iskalnika, kar je zelo pomembno, glede na to, da ljudje skoraj vedno najdejo rešitev na prvi, drugi ali tretji povezavi v iskalniku. Uvrstitev med ustreznimi in kakovostnimi ključnimi besedami je temelj vsake uspešne kampanje, kar lahko pripelje donovih potencialnih strank, pa tudi do boljše prepoznavnosti blagovne znamke in večje prodaje.

DOLGOREPE vs KRATKOREPE ključne besede (»long-tail keyword« vs »short-tail keywords«)

Zavedati se moramo, da so besede igra brez meje ter da nikoli ne bomo vedeli, ali bodo uporabniki iskale natančne ali splošne rezultate. »Short – tail keywords« so sestavljene iz ene ali dveh besed in se uporabljajo v zgodnji fazi iskanja izdelka ali storitve. Na drugi strani so pa so »long-tail keywords«, ki vsebujejo več kot tri besed in pomagajo uporabnikom pri natančnem iskanju določenih izdelkov oz. storitev. Kratke ključne besede pogosto zadržijo največ prometa in so zelo konkurenčne, se je pa na njih težje pozicionirati čisto na vrhu strani.

Ujemanje ključnih besed je ključ do USPEŠNE KAMPANJE

Maša Kofol
Maša Kofol

Želite pritegniti nove kupce in povečati obisk svojega spletnega mesta? Uspešnost oglasov budno spremljamo, testiramo in ustrezno prilagajamo, da s pravo kombinacijo dosežemo najboljši izid.

ključne besede 1

Obstajajo štiri vrste ujemanja ključnih besed:

  • Široko ujemanje (»board match«) omogoča, da ključna beseda sproži vaš oglas, kadar kdo išče to frazo, podobne besedne zveze, oblike za ednino, oblike za množino, sopomenke, črkovalne napake, ustrezne različice in druga sorodna iskanja.
  • Široko ujemanje z modifikatorjem (»board match modifier«) kot že ime pove, je ključna beseda s širokim ujemanjem z eno ključno razliko. Omogoča, da določene besede označite kot potrebne za ciljanje.
  • Frazno ujemanje (»phrase match«) omogoča, da se vaš oglas sproži, ko uporabnik vnese natančno frazo ali frazo z izrazi, ki so bili dodani pred besedno zvezo ali za njo
  • Točno ujemanje (»exact match«) je najbolj ciljana vrsta ujemanja od štirih. Vaš oglas se bo prikazal le, če uporabnik vnese natančno frazo, ki jo je objavil.

Kakšno ujemanje uporabiti? Odgovor na to vprašanje je diskutabilno, glede na to, da najboljši način ne obstaja, ker vsaka možnost s sabo prinaša, tako dobre in slabe stvari. Kar deluje za nekoga drugega, morda ne deluje za vašo blagovno znamko. Kar deluje danes, morda naslednji mesec ne bo delovalo. Nenehno morate preizkušati različne strategije, da ugotovite, kaj vam najbolj ustreza.

Ključne besede lahko NAČRTUJETE

Ker raziskovanje ključnih besed ni enostavna, se je Google odločil, da pomaga svojim uporabnikom in je kreiral Google Keyword Planner, ki je zasnovan, da vam pomaga pri iskanju ključnih besed.

Google Keyword Planner je brezplačno orodje, ki nam lahko pomaga za:

  • Odkrivanje novih ključnih besed
  • Ogled mesečne številke pregledov ključnih besed
  • Določanje stroškov
  • Ustvarjanje novih oglaševalskih kampanje
Več o Google Keywor Planner-ju si lahko preberete 👉 https://www.canva.com/design/DAEqD-l7zNU/SzhkGLPUjgEWfVcuLsuAmQ/edit.

ŠTIRJE TRIKI, KAKO IZBRATI PRAVE KLJUČNE BESEDE 😉

▶Postavite se v čevlje stranke

Vaše stranke so zagotovo ključni element vaše prodaje! Zaradi tega se na samem začetku vprašajte, ,,Če bi jaz iskal/a ta izdelek na spletu, katero besedo, bi prvo vnesel/a v iskalnik?,, Za iskanje odgovora na to vprašanje vam lahko pomagajo tudi družinski člani, prijatelji, kolegi ali trenutne stranke, ki uporabljajo vaše izdelke.

▶Učite se od konkurence

Že poznate svojo konkurenco? Obiskujte njihovo spletno stran in preberite vsebino, da boste lažje prepoznali ključne besede, na katere ciljajo. Raziskovanje, katere ključne besede uporablja vaša konkurenca, vam bo pokazalo in dalo ideje katere ključne besede lahko uporabite tudi vi.

▶ Uporabite raziskovalna orodja

Če uporabljate Google Ads, lahko z orodjem za ključne besede raziščete potencialno ciljane ključnih besed. S temi in drugimi orodji, kot sta SEMRUSH in Raventools, lahko zbirate podatke o obsegu in trendih ključnih besed, konkurenci ključnih besed, podobnih ključnih besedah ​​…

▶ Analizirajte rezultate

Ko izberete ključne besede, jih ne pozabite spremljati in analizirati. Pogosto so priljubljene ključne besede ali besedne zveze skupaj z novimi ključnimi besedami, ki jih morda uporabljajo vaši konkurenti.

Če vas zanima, kako po korakih raziskati ključne besede in kako jih preslikati na strankino pot, si oglejte videoposnetek Keyword Research Tutorial: From start to finish.

Ključne besede so pomemben element na poti do uspešne kampanje, še vedno pa obstaja več pomembnih dejavnikov, ki vplivajo na kakovost vaše kampanje. Če si želite, da vaša kampanja zasije s pravim sijajem, si lahko preberite še naš blog Oglaševalska kampanja 2021 – koraki poti do uspešne kampanje.

Če potrebujete pomoč pri vaših ključnih besedah ali pri vašem spletnem oglaševanju se lahko obrnete na nas. 

Maša Kofol
Maša Kofol

Želite pritegniti nove kupce in povečati obisk svojega spletnega mesta? Uspešnost oglasov budno spremljamo, testiramo in ustrezno prilagajamo, da s pravo kombinacijo dosežemo najboljši izid.