Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS

Kako napisati blog post, ki bo 100 % pritegnil še več publike k vašemu podjetju?

Kako napisati blog post? Verjemite, da če se to  sprašujete, ste že zdaj na dobri poti do tega, da boste eno ali upajmo več objav kmalu napisali! 

Ustvarjanje blogov ni enostavno in zahteva čas, vztrajnost in odločnost. Ponavadi se zdi, da je v podjetju treba opraviti kaj  bolj pomembnega, kot je pisanje blogov in da to, kako napisati dober blog post, zahteva preveč časa, ki bi ga raje namenili na prvi pogled bolj koristnim stvarem. To pa ni čisto res! Kvalitetni blog posti bodo vašemu podjetju pomagali priti v podzavest novi publiki in povišali kredibilnost vašega podjetja.

Kaj pa je blog post in kako napisati blog post tako, da bo pritegnil nove bralce vaših obstajajočih vsebin?

Blog post je članek informativno – zabavne narave, ki se nahaja na spletnem mestu podjetja ali posameznika in ki informira o temi, ki je s podjetjem ali posameznikom na neki ravni povezana. Ima osebni karakter in ima za cilj povezati pisca z njegovo publiko. Je del vsebinskega marketinga.

Blog post je večinoma dolg 600 do 2000 besed in poleg teksta vsebuje še slike, video, infografike in druge tipe vsebin, ki pomagajo bralcu dobiti še druge informacije in vašemu tekstu dodajajo berljivost.

Če se sprašujete, kako napisati blog post, si moramo najprej pojasniti, kakšni tipi blogov sploh obstajajo:

  • “How to” – Kako? – blog, ki razlaga, kako se nekaj naredi, ali kako nekaj deluje
  • “List based” – blog, ki je večinoma kratek, ampak zelo pregleden in strukturiran. Namenjen je bralcem, ki morajo hitro priti do informacije.
  • “Guide” – nasprotno “list based” blogu je »guide« bolj razlagalen, namenjen bralcem, ki se želijo v vsebino poglobit.
  • “News” – redno objavljan blog post s novicami iz vašega podjetja, informira o novostih, ki so se zgodile, zanimivih dogodkih, ki jih boste naredili in cilja na stranke, ki vas že poznajo in z njimi vzdržuje dober odnos.

In kako napisati blog post, da bo zanimiv in pritegljiv?

  1. Spoznajte svojo publiko

Kdo so vaši bralci? Kdo so vaše potencialne stranke? Če ste v vašem podjetju že definirali “buying persono”, imate že zdaj odgovor, če ne, se poskušajte tega lotiti in čim bolj natančno ugotovite, kdo je vaša idealna stranka, kaj jo zanima in kaj ima rada. Kaj si želi brati?

2. Ali že imate domeno za blog?

Seveda je zelo pomembno imeti spletno mesto, kamor boste svoje blog poste nalagali. Če ima vaše podjetje spletno stran, naredite zavihek “blog” ali “nasveti”.

3. Ko imate narejeno blog domeno, poskrbite, da bo urejena v obliki vašega CGPja (v celostni grafični podobi vašega podjetja).

4. V članku ne pozabite odgovoriti na vprašanja, katera ste na začetku specificirali. To sicer zveni logično, ne zgodi pa se vedno samodejno. Včasih se radi zapletemo v svoje lastne besede in končamo s čisto drugim sporočilom, kot smo ga na začetku želeli sporočiti. Ostanite osredotočeni na temo, o kateri hočete informirati in ne pozabite odgovoriti na KAJ, ZAKAJ in KAKO.

TITLE (NASLOV)

Kvaliteten blog post ima pritegljiv, zanimiv title, ki bralca privabi, da bo nadaljeval branje.

INTRO

Titlu sledi privlačen intro – meta opis – v katerem na hitro (z enim stavkom) odgovorite na vprašanje in bralcu predstavi, kaj se bo v članku pisalo.

PIŠITE ZA PRIJATELJA

Ko boste blog pisali, si predstavljajte, kot da ga pišete za enega človeka, ne za veliko število ljudi, ki ga bodo verjetno na koncu brali. Blog torej pišete za vašega najboljšega prijatelja, želite mu pomagati in ga zabavati!

SEO

Na koncu pa ne smemo pozabiti SEO. SEO (search engine optimization) je čudovit pomočnik v rasti vašega podjetja. Priporočamo vam, da so vaše blog poste SEO optimizirane (pisane na ključno besedo, s pravilno narejenim meta opisom, slikami, ki imajo v alt tekstu ključno besedo itd.) – na tak način jih bo veliko več ljudi lahko prebralo.

Dobro pisane blog objave bodo pritegnile nove stranke in povečale kredibilnost vašega podjetja. Pomembno je tudi, da blog, ki je pomemben del vsebinskega marketinga, nevsiljivo dviguje zavedanje o vaši firmi (tako imenovani “brand awareness”). Poleg tega pa v firmi kreiranje bloga povezuje kader, ker zahteva pogovore in brainstorminge.

Imamo pa za vas še en nasvet – ki je zelo preprost, a deluje. Če vas zanima, kako napisati blog post, morate v glavnem pisati, pisati in pisati. Pisanje je do neke mere stvar talenta, veliko pa pripomore trening in to, kako s pisanjem izboljšujete svoj jezik in izražanje. Prvi blog post bo prvi – z vsakim naslednjim pa se bosta vaša samozavest in dober občutek za pisanje povečevali in pisanje bo lažje.

Silvie Bizjak
Silvie Bizjak

V Pro Marketingu za marketing svetovanje skrbi Silvie Bizjak. Marketing svetovanje bo Vašemu podjetju pomagalo pri sistematični rasti in pozitivni prepoznanosti Vaše blagovne znamke. Vsebinski marketing je močno orodje, ki v sebi skriva veliko različnih možnosti uporabe, vsem pa je skupna vsebina. Dobra vsebina je namreč osnova dobrega marketinga.