Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS

KAKO DOBITI SLUŽBO NA LINKEDINU, NASVETI KI VAS BODO PRIPELJALI DO SANJSKE SLUŽBE

jutranja ptica

Vas zanima, kakšno moč ima LinkedIn na področju iskanja sanjske službe? Izvedite, kako dobiti službo na LinkedInu in kako postati najboljši kandidat.

Med različnimi načini in potmi za pridobivanje zaposlitve, se je v zadnjih časih pojavil tudi LinkedIn. Gre namreč za največje poslovno družbeno omrežje, ki ne raste hitro samo v tujini, ampak tudi v Sloveniji. Podjetja vedno pogosteje iščejo delavce preko LinkedIn-a, saj si želijo kandidatov, ki sledijo trendom in so aktivni.

Ustvarite si svoj profil, tako da boste z njim počasi gradili svojo osebno znamko, uredite si svoj CV in ga pošljite sanjskemu delodajalcu. Preberite nasvete, s katerimi boste izvedeli, kako dobiti službo na LinkedInu hitro in brez zapletov.

1. Urejen profil - kaj in kaj, da boste dobili službo na Linkedinu?

Imeti urejen profil je osnova. In ne gre se samo za lepo sliko in informacije o stopnji izobrazbe, temveč je treba izpolniti vse zahtevane informacije na način, ki je privlačen za potencialne delodajalce. Zelo pomembna je tudi profilna in naslovna slika, saj nas ljudi privlači vizualna podoba. Tako, da izberite sliko, kjer ste simpatični in ki zgleda profesionalno. Izberite tudi primerno sliko za ozadje – naj bo taka, da se bo ujemala s profilno in naj ima nek pomen. 

Če niste prepričani glede velikosti posameznih slik, lahko poglejte naš “Size Guide Vodič”, ki smo ga pripravili zato, da bo pomagal vašemu profilu izgledati čim bolj profesionalno in celovito.

Tretirajte LinkedIn kot portfolij.

Ko boste imeli urejen profil, začnite iskati povezave. Z njimi bo vaš profil izgledal bolj profesionalno, lahko pa dodate prijatelje, kolege iz Univerze, službe … Možno je, katera izmed vaših povezav že dela v podjetju, kjer si želite dobiti službo in vam lahko pomaga priti v kontakt s potenicalnim delodajalcem.

Bodite aktivni, delite svoje uspehe, nova odkritja, ideje, dogodke iz profesionalnega življenja. Pokažite, da se zanimate o področju svojega posla in da profesionalno rastete. Ne pozabite pa tudi na svoj personal brand – svojo osebno znamko, ki vas bo v prihodnosti razlikovala od ostalih kandidatov. 

2. Pripravite ustrezen CV, ki bo navdušil delodajalce!

Če je urejen profil osnova, pa je CV nujnost, brez katere bi bilo iskanje službe na Linkedinu zelo težko. LinkedIn ima tudi funkcijo, s katero lahko iz izkušenj, ki ste jih vnesli na svoj profil, naredi CV v PDF obliki. Ponuja pol tudi funkcijo “Easy Apply” s pomočjo katere lahko z enim klikom pošlete svoj CV delodajalcu. LinkedIn vas tudi kasneje obvesti, če si je delodajalec vaš CV shranil. Naložite si ga na svoj profil in začnite iskati ponudbe za delo.

3. Stolpec Jobs - kje se skriva sanjska služba?

Če ste nastavili svoj profil za iskanje službe, vam bo LinkedIn sam ponujal delovna mesta, ki so primerna za vas glede na vaše pretekle delovne izkušnje. Le-te lahko najdete v stolpcu “jobs”, ki se nahaja na vrhu strani, zraven “home”, “my network” in drugih. Vam je kakšna ponudba všeč? Enostavno kliknite nanjo in jim pošljite zahtevane informacije ter CV! 

4. Kako dobiti služno na Linkedinu pri konkretnem podjetju? - pot do sanjske službe!

Mogoče pa si želite dobiti službo pri določenem podjetju. Ali je to podjetje na LinkedInu? Če ja, jim sledite in bodite aktivni – odgovarjajte na njihove objave in jih všečkajte. Poglejte pa tudi v njihovo sekcijo “jobs”, saj so morda že razpisali kakšno delovno mesto na katerega se lahko prijavite.

To je to! Upamo, da smo vam odgovorili na vprašanje kako dobiti službo na LinkedIn-u in da vam jo bo kmalu uspelo dobiti.

Tudi v Pro Marketingu smo našli nove sodelavce na LinkedIn-u zato verjamemo, da lahko vsak izkoristi to odlično priložnost, ki jo LinkedIn ponuja. Želimo vam veliko sreče!

Pro Marketing

Silvie Bizjak
Silvie Bizjak

V Pro Marketingu za marketing svetovanje skrbi Silvie Bizjak. Marketing svetovanje bo Vašemu podjetju pomagalo pri sistematični rasti in pozitivni prepoznavnosti Vaše blagovne znamke. Vsebinski marketing je močno orodje, ki v sebi skriva veliko različnih možnosti uporabe, vsem pa je skupna vsebina. Dobra vsebina je namreč osnova dobrega marketinga.