Izdelava spletne trgovine - kako zgraditi uspešno spetno trgovino?

Nakup potrebnih živil še nikoli ni bil lažji in ugodnejši. Vse kar potrebujejo kupci je, da si vzamejo čas in poiščejo izdelek, ki jim najbolj ustreza, ga dodajo v košarico in izberejo način plačila. Zaradi celotne situacije, ki se dogaja zadnji dve leti, se je zanimanje za spletno nakupovanje močno povečalo. Če razmišljate o predstavitvi svojih izdelkov na spletu, je zdaj pravi čas!

Predstavili vam bomo vse elemente, s katerimi bo izdelava spletne trgovine za vaše podjetje uspešna.

Začnimo z osnovami…


Kaj pomeni spletna trgovina?

Uradni definiciji je spletna trgovina sestavni del procesa, znanega kot spletno nakupovanje. Spletno nakupovanje vključuje postopek, s katerim lahko obiskovalci kupijo določene izdelke ali storitve, ki jih ponuja spletna trgovina.

Znotraj sistema spletne trgovine obstajajo trije najpogostejši načini poslovanja: B2C (business to customer), kar pomeni da proces poteka med kupcem in podjetnikom.  B2B (business to business), pri katerem proces poteka med  dvoma podjetnikoma. B2B2C metoda, ki se je razvila kot kombinacija teh dveh načinov spletnega trgovanja.


Kako odpreti spletno trgovino?

 

Obstaja več načinov, kako poteka izdelava spletne trgovine. Kljub temu, da vas bomo korak za korakom popeljali skozi celoten proces izdelave spletne trgovine, vam še vedno ostane tisti del, ki zahteva načrtovanje in oblikovanje trgovine. Morate najti odgovore na vprašanja: kaj želite doseči z odprtjem spletne trgovine, ali se vaš proračun ujema z vašimi cilji in vizijo. Glede na vaše potrebe izberite platformo, ki bo za vas imela najboljši učinek.

WordPress

Verjetno ste se že spoznati s sistemom WordPressa, ki vam omogoča izdelavo spletnih strani. Če je vaša spletna stran narejena na tej platformi, implementacija Woocomerce-a je eden od najlažjih načinov, da na svoji spletni strani dodate še možnost spletnega nakupa.  Izdelava spletne trgovine s pomočjo Woocomerce je odlična pot za vse, ki želijo imeti popolno kontrolo, nad svojo spletno trgovino. Vendar, da bi spletna trgovina delovala, kakor je potrebno, jo je predhodno pomembno optimizirati in testirati.

Squarespace

Squarespace  je odlična platforma, če želite ustvariti spletno stran. Ampak, kaj Squarespace pomeni za spletno trgovino? Njegove elegantne predloge poudarijo vaše izdelke in jih je enostavno prilagoditi – kar pomeni, da je vsak videz mogoče prilagoditi tako, da ustreza vaši blagovni znamki.

Web shop builderi:

Platformi Wixy in Shopify sta idealni za začetnike, ker sta enostavni za uporabo. Mesečna naročnina se giblje od 30 USD do 300 USD na mesec (znesek, ki ga Shopify zaračuna za napredni (advance) paket). V primerjavi z Woocomerc, kjer moramo biti bolj pozorni pa so builderi enostavnejši in prijaznejši.

Spoznajte najboljše platforme za spletno trgovino v letu 2022 🔽🔽

 


Izdelava spletne trgovine? 7 top nasvetov.

Izberite ime in pridobite svoj URL

Če šele začinjate graditi svojo spletno trgovino, je vaš URL (domain) vaš spletni naslov. To je “dom” vašega spletnega mesta za e-trgovino in tisto, kar stranke vnesejo v iskalnik, da obiščejo vaše spletno mesto.

Izbira dobrega URL imena je pomembna tako za vašo blagovno znamko kot za vaš splošni uspeh. Z uporabo opisnih ključnih besed ali ključnih besednih zvez v vašem podjetju in URL—ju, vaše stranke vnaprej vedo, kaj prodajate, poleg tega pa vam pomaga pri dobro uvrstitvi v iskalnikih, kar je ključno za strategijo SEO vašega podjetja.

Če imate več idej za ime, lahko kupite svoj URL s storitvijo registratorja domen, kot je Google Domains. Vnesite ime svojega podjetja in vam bo Goole Domains povedal, ali je ta URL naslov na voljo. Google Domains vam bo svojo uslugo za prvo leto zaračunal od  2.99 do 29.99 USD odvisno od storitve.

  • Fotografije in videoposnetki: ne potrebujete profesionalnega fotografa, da bi posnel popolne slike in videoposnetke za vašo trgovino. Vse, kar potrebujete, je malo ustvarjalnosti, tako da bo tudi kamera v telefonu posnela odlične fotografije in posnetke izdelka.
Izdelava spletne trgovine
  • Opisi: Opis izdelka mora biti kratek in informativen. Vključite velikost, težo in material za vsak izdelek ter odgovorite na pogosta vprašanja. Uporabite ključne besede v naslovih in opisih izdelkov, kjer je smiselno doseči uvrstitev v iskalnikih.
  • Cene izdelkov: Številne platforme za e-trgovino vam ponujajo možnosti za določanje cen za en izdelek in skupino ter prodajne in znižane cene. Nekateri vam celo omogočajo spremljanje stroškov izdelka, kar lahko vašim strankam zagotovi realno ceno za izdelek.

Povejte svojo zgodbo

Spletna trgovina je odličen način za povezovanje s potencialnimi strankami. Zaradi tega je lahko oddelek  »O nas« za vas zelo pomembna. Delite svoje začetke in trud, ki ste ga vložili, da bi dobili izdelke, ki jih prodajate. Polepšajte ga s fotografijami, morda s prvimi fotografijami, kako se je vse skupaj začelo ali video posnetki. Prikažite, kako se rodi ideja ter kako poteka postopek izdelave.  Poskusite ta del zasuti z ustvarjalnostjo, da boste privlačni za vaše stranke.

Strani za podporo strankam

Odlična storitev za stranke poskrbi, da se stranke vračajo. Ključni elementi vključujejo: cene in dobavne roke, vračilo in zamenjavo ter pravilnik o zasebnosti.

Uporabniku prijazna navigacija

Meniji na vašem spletnem mestu za e-trgovino pomagajo strankam lažje krmariti. Poleg glavnega menija imate vedno možnost ustvariti več podmenijev in filtrov, ki vam bodo olajšali navigacijo in iskanje izdelkov.

Nastavite orodja za plačila, davek, pošiljanje in trženje

Ali bodo vaše stranke plačale po povzetju, s kartico ali s plačilom na račun? Različne oblike plačila bodo olajšale uporabo spletne trgovine in izboljšale izkušnjo potencialnih kupcev. Vendar pa je potrebno vsakega od načinov plačila posebej usposobiti in implementirati.

 

Izdelava spletne trgovine

Kaj ne pozabiti, da bo izdelava spletne trgovine popolna?

Testiranje v prvi vrsti

Čeprav boste pomanjkljivost vaše spletne trgovine ugotovili šele, ko začnete, se lahko izognete nekaterim osnovnim motnjam.

Preden objavite svojo spletno trgovino, preizkusite, ali vse deluje pravilno – ali je vse jasno, ali je mogoče izdelek dodati v košarico, ali naročilnica deluje, ali ga je mogoče plačati na želen način.

Avtomatizirajte vse, kar lahko

Zahvaljujoč današnji tehnologiji lahko svoje e-trgovine povežete z Google Analytics in spremljate izdelke, ki se najbolj prodajajo in kakšen je zaslužek. Tako lahko organizirate kampanje. Izdelke iz vaše trgovine lahko povežete tudi z družbenimi omrežji, tako bodo potencialni kupci vedno lahko obiskali katalog ali si ogledali cene.

Izdelava spletne trgovine

Plačano oglaševanje na družbenih omrežjih

Drugi način za privabljanje potencialnih kupcev v svojo spletno trgovino je marketinška kampanja na platformi Google, Facebook ali LinkedIn, odvisno od tega, komu je namenjena in na kateri platformi se vaše stranke nahajajo. Svoje akcije lahko organizirate na ravni prepoznavnosti blagovne znamke, določenih izdelkov, ki se ne prodajajo najbolje, ali kakšnih posebnih ugodnosti, ki jih kupec dobi pri spletnem nakupovanju (popust, kupon, bon).

Ali vam je naš blog pomagal? Če menite, da potrebujete pomoč pri ustvarjanju in vzdrževanju spletne trgovine, vam je ekipa Pro  Marketinga vedno na voljo. 

Upamo, da bo izdelava spletne trgovine za vaše podjetje uspešna!