INSTAGRAM OGLAŠEVANJE je nepogrešljivo?

Dejstvo je, da so družbena omrežja kraljice 21. stoletja! No, eno družbeno omrežje je s svojo zasnovo vsekakor zaznamovalo naše stoletje. Govorimo o Instagramu, platformi, ki je od leta 2012 neizogibna aplikacija vsakega mobilnega telefona.

Za to so se tržniki odločili zavihati svoje rokave in so s svojo ustvarjalnostjo in na inovativen način začeli svoje izdelke oglaševati na spletu.

Najprej Instagram oglaševanje in njegove osnove…

instagram oglaševanje

Kaj je Instagram oglaševanje?

Oglaševanje na Instagramu je še ena možnost, ki vam jo splet ponuja, da vaše sponzorirane vsebine dosežejo ciljno občinstvo. Medtem ko imamo na eni strani LinkedIn, ki je bolj profesionalno omrežje, vam Instagram omogoča absolutno svobodo v oglaševanju vašega izdelka. V celoti se lahko prepustite domišljiji in s svojo ekipo ustvarite zanimive slike, opise ali zgodbe ter svoje izdelke pokažete svojemu občinstvu na en popolnoma navdihujoč in ležeren način.

Vaši oglasi imajo lahko preprost videz objav, lahko pa vsebujejo več funkcij, kot so povezave na vašo spletno stran, CTA gumb ali razni katalogi.

Kako ustvariti oglase na Instagramu?

Instagram nima svojega orodja za ustvarjanje oglasov, vendar obstajata dva načina za umestitev oglasov na Instagram:

  • Oglašujte obstoječo objavo v aplikaciji (Boost Post)
  • Ustvarjanje oglasov prek Facebook Ads Manager

Če vas zanima, kako ustvariti Instagram oglase prek Facebook Ads Managerja, si lahko ogledate posnetek How to Create Instagram Ads.

Vrste oglasov na Instagramu

Instagram ponuja široko paleto vrst in oblik, kako lahko svoje izdelke predstavite (potencialnim) strankam. Našteli vam bomo le nekatere od njih:

Foto oglasi 📸

Maša Kofol
Maša Kofol

Želite pritegniti nove kupce in povečati obisk svojega spletnega mesta? Uspešnost oglasov budno spremljamo, testiramo in ustrezno prilagajamo, da s pravo kombinacijo dosežemo najboljši izid.

instagram oglaševanje 1

Kaj bi lahko vizualna platforma najprej zahtevala od svojih uporabnikov? Privlačne, estetske fotografije. Točno zato so namenjeni foto oglasi (Photo Ads)! Potrudite se ustvariti visokokakovostne fotografije svojih izdelkov, če želite učinkovito oglaševati na Instagramu.

Video oglasi 🎥

Video oglas (Video Ads) počasi prodirajo na trg in so že ali kmalu še bodo glavni vidik na družbenih omrežjih! Instagram se je odločil, da pomaga svojim uporabnikom in je zasnoval avtomatsko predvajanje vašega videoposnetka, ki pritegne pozornost vaših obiskovalcev. Videoposnetki lahko veliko doprinesejo vašemu občinstvu. Če imate priložnost, si vzamete čas in si osmislite koncept vašega posnetka, ki bo vašem občinstvu prinesel ustrezno sporočilo.

Instagram story oglasi 📢

To so slikovni ali video oglasi, ki se med drugimi zgodbami prikažejo vašim sledilcem za 24 ur. Instagram story je odlična vrsta oglasa, če upoštevamo, da 500 milijonov uporabnikov vsak dan brska po zgodbah. Ker zavzema celoten zaslon, se zdijo Instagram story veliko bolj impresivni in lahko na uporabnika pustijo večji vtis.

»Carousel ads« 🎞

Oglasi, ki vsebujejo več slik ali videoposnetkov, po katerih lahko uporabniki brskajo ena za drugo. Uporabite jih lahko tudi v »feedu« ali kot »Instagram story« z gumbom CTA ali Swipe up, ki vodi neposredno do vašega spletnega mesta. Zanimiva vrsta oglasa, ki vam lahko služi za predstavitev zbirke izdelkov ali če želite vašim strankam predstaviti zanimive zgodbe o vaši blagovni znamki/podjetju.

Oglasi za nakup 🛒

Možnost, ki lahko uporabnikom pomaga pri nakupu izdelkov, ne da bi zapustili aplikacijo. Oglašujte nakup izdelka neposredno na strani z opisom izdelka v aplikaciji Instagram.

Katera vrsta Instagram oglasa je prava za vas? 🙄

Na voljo vam je širok nabor različnih vrst oglasov. Dobra novica je, da vam Instagram omogoča eksperimentiranje. Preizkusite lahko različne oblike in ugotovite, kateri bodo najbolje pritegnili pozornost vašega občinstva. Seveda pa se je pred samim izborom najbolje vprašati:

  • Kaj je tvoj cilj? Odločite se, kaj želite doseči z aktiviranjem svojega Instagram profila
  • Kakšno je vaše ciljno občinstvo? Pomislite na njihove navade in vedenje. Ali radi gledajo video posnetke, so strastni spletni nakupovalci … Ali sploh preživljajo čas na Instagramu?
  • Kaj se je za vas izkazalo kot najboljša rešitev? Če še vedno iščete najboljšo rešitev za svoje objave, si vzemite čas in analizirajte, katera vrsta oglasa se je izkazala kot najboljša rešitev za predstavitev vašega izdelka vašim strankam.

Če želite spoznati kako da boljše prisotnost na Instagramu, si oglejte video posnetek Instagram Marketing 101.

Zavedati se morate, da je Instagram med največjimi platformami ter da je lahko “meč z rezilom na obeh straneh” in da oglaševanje na Instagramu zahteva veliko časa in ustvarjalnosti. Ni pomembno, samo da ste prisotni na Instagramu, ampak tudi, da poznate, kaj delate, kako bi Instagram delal za vas.

Če pa imate težave in še niste vešči z oglaševanjem na Instagramu vam ekipa Pro Marketinga lahko pomaga, da vaši izdelki in storitve zasijejo na Instagramu s polnim sijajem.

Maša Kofol
Maša Kofol

Želite pritegniti nove kupce in povečati obisk svojega spletnega mesta? Uspešnost oglasov budno spremljamo, testiramo in ustrezno prilagajamo, da s pravo kombinacijo dosežemo najboljši izid.