˄

Dejstvo je, da v današnjem času vladajo socialna omrežja. No, eno socialno omrežje je s svojo zasnovo vsekakor zaznamovalo zadnja leta. Govorimo o Instagramu, platformi, ki je od leta 2012 neizogibna aplikacija vsakega mobilnega telefona.

Zato so se tržniki odločili zavihati svoje rokave in so s svojo ustvarjalnostjo in na inovativen način začeli svoje izdelke oglaševati na spletu.

 

ProMarketing - Instagram oglasevanje, vrste Instagram objav

 

Kaj je Instagram oglaševanje?

 

Oglaševanje na Instagramu je še ena možnost, ki vam jo splet ponuja, da vaše sponzorirane vsebine dosežejo ciljno občinstvo. Medtem ko imamo na eni strani LinkedIn, ki je bolj profesionalno omrežje, vam Instagram omogoča absolutno svobodo v oglaševanju vašega izdelka. V celoti se lahko prepustite domišljiji in s svojo ekipo ustvarite zanimive slike, opise ali zgodbe ter svoje izdelke pokažete svojemu občinstvu na domiseln in ležeren način.

Vaši oglasi imajo lahko preprost videz objav, lahko pa vsebujejo več funkcij, kot sta recimo povezava na vašo spletno stran in CTA gumb.

 

Kako ustvariti oglase na Instagramu?

 

Instagram nima svojega orodja za ustvarjanje oglasov, vendar obstajata dva načina za umestitev oglasov na Instagram:

  • Oglaševanje obstoječe objave v aplikaciji (Boost Post).

  • Ustvarjanje oglasov preko Facebook Ads Manager-ja.

Če vas zanima, kako ustvariti Instagram oglase prek Facebook Ads Managerja, si lahko ogledate posnetek How to Create Instagram Ads.

 

 

 

Pri Pro Marketingu načrtujemo personalizirano strategijo za vaš marketing in vam tako olajšamo delo. 

Kontaktirajte nas

 

Vrste oglasov na Instagramu

 

Instagram ponuja široko paleto vrst in oblik, kako lahko svoje izdelke predstavite (potencialnim) strankam. Našteli vam bomo nekatere izmed njih:

Foto oglasi 

Kaj bi lahko vizualna platforma najprej zahtevala od svojih uporabnikov? Privlačne in estetske fotografije, seveda. Prav temu so namenjeni foto oglasi (Photo Ads)! Potrudite se ustvariti visokokakovostne fotografije svojih izdelkov, če želite učinkovito oglaševati na Instagramu.

Video oglasi 

Video oglasi (Video Ads) prodirajo na trg in spadajo med bolj pomembne elementte oglaševanja na socialnih omrežjih. Instagram se je odločil, da pomaga svojim uporabnikom, in je zasnoval avtomatsko predvajanje videoposnetka, ki pritegne pozornost vaših obiskovalcev. Videoposnetki lahko veliko doprinesejo vašemu občinstvu. Vzemite si čas in si osmislite koncept vašega posnetka, ki bo vašem občinstvu prenesel ustrezno sporočilo.

Instagram story oglasi 

Instagram story oz. zgodbe so slikovni ali video oglasi, ki se med drugimi zgodbami prikažejo vašim sledilcem za 24 ur. Instagram story je odlična vrsta oglasa, če upoštevamo, da 500 milijonov uporabnikov vsak dan brska po njih. Ker zavzemajo celoten zaslon, se zdijo veliko bolj impresivni in lahko na uporabnika pustijo večji vtis.

»Carousel ads« 

Oglasi, ki vsebujejo več slik ali videoposnetkov. Uporabite jih lahko tudi v »feedu« ali kot »Instagram story« z gumbom CTA ali Swipe up, ki vodi neposredno do vašega spletnega mesta. Zanimiva vrsta oglasa, ki vam lahko služi za predstavitev zbirke izdelkov ali če želite vašim strankam predstaviti zanimive zgodbe o vaši blagovni znamki/podjetju.

Oglasi za nakup 

Možnost, ki lahko uporabnikom pomaga pri nakupu izdelkov, ne da bi zapustili aplikacijo. Oglašujte nakup izdelka neposredno na strani z opisom izdelka v aplikaciji Instagram.

 

ProMarketing - Instagram oglaševanje, kako izboljšati oglaševanje na Instagramu

 

Katera vrsta Instagram oglasa je prava za vas? 

 

Na voljo imate širok nabor različnih vrst oglasov. Dobra novica je, da vam Instagram omogoča eksperimentiranje. Preizkusite lahko različne oblike in ugotovite, kateri bodo najbolje pritegnili pozornost vašega občinstva. Seveda pa se je pred samim izborom najbolje vprašati:

  • Kaj je naš cilj? Odločite se, kaj želite doseči z aktiviranjem svojega Instagram profila.

  • Kakšno je naše ciljno občinstvo? Pomislite na njihove navade in vedenje. Ali radi gledajo video posnetke, so strastni spletni nakupovalci? … Ali sploh preživljajo čas na Instagramu?

  • Kaj se je izkazalo kot najboljša rešitev? Če še vedno iščete najboljšo rešitev za svoje objave, si vzemite čas in analizirajte, katera vrsta oglasa se je izkazala kot najboljša rešitev za predstavitev vašega izdelka vašim strankam.

 

 

 

Kaj se je na platformi Instagram v zadnjem času spremenilo? 

 

Socialna omrežja se nenehno spreminjajo, prihajajo novi trendi. Če želimo, da naš profil na instagramu ostane relevanten se moramo naučiti hitro prilagajati. 

Torej, kaj je novega na instagramu? 

Kot je že sam direktor povedal, Instagram ni več platforma za deljenje kvadratastih slik. 

Zaradi zelo močnega vpliva TikToka je instagram trenutno bolj fokusiran na objavljanje kratkih videoposnetkov. 


Videe lahko objavite kot navadno objavo, story, reel ali live. Trenutno so reel-i in carousel-i najbolj popularni, saj se uporabniki najdlje zadržujejo na njih. To pomeni, da lahko Instagram na takih objavah postavi največ oglasov, kar pa pripelje do večjega dobička. 

Stopite iz svoje cone udobja in poskusite namesto slik objaviti zanimive kratke videe v obliki reel-ov in carousel-ov ter tako pridobite pozornost potencialnih strank. 

Kontaktirajte nas za pomoč pri pripravi Instagram oglasov 

 

Kaj še moramo vedeti o Instagram oglaševanju?

 

  1. Instagram je skoraj izključno mobilna platforma. Ko ustvarjate oglase na instagramu morate poskrbeti, da je stran, kamor bodo uporabniki prispeli, ko kliknejo na oglas, optimizirana za mobilne naprave, saj večina ljudi dostopa do Instagrama preko mobilnih telefonov.   

  2. Strategija je zelo pomembna. Pomembno je, da odgovarjate na sporočila uporabnikov, da objavljate redno ter da imajo vaše objave rdečo nit, saj boste edino tako veljali kot zanesljivo in resno podjetje. 

  3. Ljudje imajo radi posebnost in unikatnost. Poskrbite za to, da bo vaš profil dobro izgledal. 

  4. Poznati moramo svoje potencialne kupce. Oglaševanje moramo prilagotiti glede na lastnosti potencialnih kupcev. 

 

 

Zavedati se morate, da je Instagram med največjimi platformami in da oglaševanje na Instagramu zahteva veliko časa in ustvarjalnosti. Ni pomembno samo, da ste prisotni na Instagramu, ampak tudi, da redno objavljate in komunicirate s sledilci. 

Če pa imate težave in še niste vešči z oglaševanjem na Instagramu, vam ekipa Pro Marketinga lahko pomaga, da vaši izdelki in storitve zasijejo na Instagramu.

 

Pro Marketing
Maša Kofol
Content Creator

Kategorija: Spletno oglaševanje

Pro marketing logo