Predstavljajte si, ste v nakupovalnem centru. Izbirate med polnomastnim, lahkim in brezglutenskim mlekom. Prodajalka stopi do vas in vas entuziastično nagovori: “Samo danes imamo v akciji nagrobne sveče”. 3 za 2!”.

Skočili ste le na hitro po kruh in mleko, nedolgo pred tem pa ste utrpeli hudo družinsko izgubo.

Ali pa, vstopite v poslovno enoto zavarovalnice. Prijazna in nasmejana referentka vam ponudi zavarovanje za vaše najmlajše, ter sklenitev zavarovalne police za mlade družine.

Mogoče pa vam na banki predstavijo ugoden stanovanjski kredit za mlade družine.

Z boljšo polovico pa se že mesece, ali leta trudita zanositi. Brez uspeha.

Kako bi se ob tem počutili?

Kaj pa če bi vas nekdo poklical s takšno ponudbo v enaki situaciji? Ali vas na podoben način nagovoril prek spleta?

Verjetno podobno…Ne bi bili najbolj veseli takšnega prodajalca.

Dandanes kupec zahteva enako, ali zelo podobno, in vseskozi prilagojeno nakupno izkušnjo. Ne glede na to, kje pride v stik z vašim podjetjem in vašo ponudbo.

Offline in online.

Zato morate vedeti, kdaj je vaša potencialna stranka dovolj “ogreta” in v kateri nakupni fazi se sploh nahaja. Potrebno je znati brati vzorce, ki vam to pomagajo prepoznati.

Ter konec koncev, zakaj bi se vaš prodajni team sploh ukvarjal z nekom, ki ima vzporedno že 5 ali več ponudb? Kaj pa če bi lahko nagovorili samo tiste, za katere obstaja veliko večja verjetnost, da jih točno določena ponudba zanima, in pri katerih imate 50% večje možnosti za sklenitev posla?

Kaj pa če bi lahko nagovorili samo tiste, za katere obstaja veliko večja verjetnost, da jih točno določena ponudba zanima, in imate 50% večje možnosti za sklenitev posla?

Še več. Kaj če bi potencialnega kupca lahko nagovorili takrat, ko je najbolj ogret za nakup, ob tem pa mu ponudite točno to storitev ali izdelek, ki ga v tistem trenutku najbolj zanima.

Kaj pa če vam povem, da je vse to povsem možno?

Vas zanima kako? Veste kje me najdete 😉

Leave a Reply