Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS

GOOGLE PERFORMANCE PLANNER

Želite nekaj spremeniti v vaši kampanji, a ne veste točno kako bodo spremembe vplivale na uspešnost? Želite zmanjšati ali povečati proračun brez velikega vpliva na kakovosti vaše kampanje? Ne veste točno, katere ključne besede uporabiti?

Pred vami je članek o orodju, ki vam lahko pomaga predvidevati, kako bo vsaka (pa tudi najmanjša) sprememba vašega oglasa vplivala na uspešnost celotne oglaševalske kampanje!

Spoznajmo Google Performance Planner.

... je več kot le planer

Google Performance Planner je orodje, ki vam omogoča, ustvarjanje načrta za predvidevanje, kako bodo spremembe in prilagoditve proračuna vplivale na vaše ključne meritve in uspešnost oglasov. To orodje vam pomaga ugotoviti ustrezne zneske porabe in določati, kako najbolj učinkovito povečati vaš proračun.

Google Preformance Planner vam omogoča:

  • Pregled predvidevanja za svojo oglaševalsko kampanjo,
  • raziskavo rezultatov s prilagajanjem nastavitev oglaševalske kampanje,
  • razumevanje različnih možnosti v različnih sezonskih obdobjih,
  • upravljanje s proračuni v vseh oglaševalskih kampanjah.

KAKO UPORABLJATI GOOGLE PERFORMANCE PLANNER?

Bi radi vedeli še več o Linkedin trikih in nasvetih? Preberite še ta LinkedIn članek na našem blogu.

Če menite, da vaš profil še ni na točki, ko bi se lotili zgornjih korakov in bi predno začnete z LinkedIn triki lahko na profilu uredili še druge stvari, si najprej preberite še blog Kako urediti LinkedIn profil, in se nato vrnite nazaj. In tako, kot smo že omenili, zgoraj napisani LinkedIn triki bodo delovali le, če boste LinkedInu posvetili čas in objavljali kvalitetno vsebino. Vso srečo vam želimo z LinkedIn profilom in, se vidimo tam!

Ekipa Pro Marketinga

Maša Kofol
Maša Kofol

Želite pritegniti nove kupce in povečati obisk svojega spletnega mesta? Uspešnost oglasov budno spremljamo, testiramo in ustrezno prilagajamo, da s pravo kombinacijo dosežemo najboljši izid.

google preformance palnner 1

Google Perofrmance Planner vam omogoča izbiro med meritvami, ki so pomembne za vaš cilj. To so lahko: konverzije, vrednost konverzija ali kliki. Vpraša vas za obdobje, ki ga želite videti (npr. 1. 12 – 31.12.), vašo meritev (konverzija, vrednost konverzija ali kliki), časovno obdobje (npr. zadnjih 15 dni) in katerokoli drugo ciljanje želite vključiti.

Te možnosti vam omogočajo jasno razumevanje, kako daleč ali blizu ste do največjega števila konverzij. To pomeni, da Google gleda, kje bi morali biti glede na vaš trenutni proračun, ključne besede, konverzije in vrednosti konverzij . To je odličen način, da naredite načrt, kako boste povečali svoje cilje uspešnosti.

POGOJI GOOGLE PERFORMANCE PLANNERA

Seveda, tudi brezplačna orodja imajo nekatere pogoje, ki jih morate izpolniti, če jih želite uporabljati. Vsaka oglaševalska kampanja ne more uporabljati Google Performance Planner. Če želite oceniti, ali je vaša oglaševalska kampanja primerna, si oglejte tabelo.

google preformance planner 2

KAKO USTVARITI USPEŠEN PLAN

Našteli vam bomo le nekatere dodatne stvari, na katere ne pozabite, ko začnete uporabljati Google Preformance Planner.

Niso vse oglaševalske kampanje primerne za planiranje: Kampanja mora imeti dovolj zgodovine. Planner ima za uporabo določene nekatere pogoje, kot so: več kot 3 kliki v zadnjem tednu, vsaj 1 prejeta konverzija v zadnjem tednu, oglas je moral biti prikazan vsaj 72 ur …

Čas vpliva na natančnost: Seveda lahko vaš planer spregleda prihodnost vašega proračuna, konverzije … če pa napovedujete v daljni prihodnosti, obstaja možnost, da od zdaj do takrat pride do velikih sprememb. Če želite, da vaš planer prikaže točne rezultate, izberite bližnjo prihodnost.  

Napovedi niso garancija: Planer se temelji na dejanja, sezonskem obdobju in nedavni zgodovini iz vaših oglaševalskih kampanj. Zato so situacije in dejanja nepredvidljiva in se Planner v napovedi lahko zmoti.

Konverzijo lahko ročno prilagodite: To je možnost, ki dobro deluje, če nimate dovolj zgodovine konverzij. Če konverzije prilagajate ročno, se potrudite, da so vaši vnosi realni. Če se poskusite izogibati realnosti, je velika možnost, da vam morda ne bo uspelo doseči svojega ambicioznega cilja. Če ste preveč konservativni, pa lahko izgubite veliki dobiček.

IZKORISTITE NAJBOLJŠE FUNKCIJE GOOGLE PREFORMANCE PLANER-JA

NAPOVED

Google Performance Planner vsebuje pregled, kjer lahko spremenite učnike svojih kampanj. Prav tako lahko spremljate, kako se bodo vaši rezultati spreminjali v realnem času, in te podatke uporabite za svojo nadaljnjo optimizacijo.

NAČRTUJTE GLEDE NA REALNI ČAS, KI VAS ZANIMA

Napovedane datume lahko prilagodite glede na poslovanje vašega podjetja. Mesečno, četrtletno, letno, dvotedensko – kar želite. Čeprav lahko napovedujete prihodnost svoje kampanje, ne delajte tega v nekem ne realnem času. Vaše napovedi morajo biti realne, nekje v bližnji prihodnosti, ker tudi tehnologija ne ve, kaj se bo zgodilo z vašo kampanjo naslednje leto ali čez pet let.

SEZONSKA OBDOBJA SO POMEMBNA

Vsaka sezona ima lahko velik vpliv na vaše načrtovanje. Ta napoved vključuje, ali se bo zanimanje za vaše oglaševalske kampanje povečalo (ali zmanjšalo) na podlagi zgodovine Googlovih iskalnih poizvedb v podobnih obdobjih, geografskih območjih in kategorijah iz prejšnjih let.

PRORAČUN NA PODLAGI PODATKOV

Google Performance Planner vam daje možnost, da lahko izračunate idealen proračun za vašo kampanjo. Če imate možnost več proračuna, vam to orodje pokaže, kakšen je najboljši proračun za vas. Kaj se zgodi, če bi mogli zmanjšati proračun? Planner vam lahko pomaga, da skupaj poiščete najboljšo rešitev za zmanjšanje proračuna in hkrati ohranite zmogljivost.

KAKO BODO NOVE KLJUČNE BESEDE VPLIVALE NA OBSTOJEČE OGLAŠEVALSKE KAMPANJE?

Zanima vas, kako bodo nove ključne besede vplivale na že obstoječo kampanjo? Vprašajte planer! V razdelku »Things to try« boste usmerjeni na stran s ključnimi besedami. Tu boste lahko videli, ali bo dodajanje novih ključnih besed povečalo ali zmanjšalo uspešnost.

Google Preformance Planner vam omogoča, da vidite, koliko bo stala vsaka ključna beseda in kako konkurenčna bi lahko bila. Ogledate si lahko tudi ocenjeno število mesečnih iskanj.

Če se želite naučiti kako uporabljati Google Performance Planner za prihajoče obdobje vaše kampanje, si lahko ogledate videoposnetek Google Ads Tutorials: Maximize ROI with Performance Planner.

Upamo da vas po branju našega bloga, ne bo več strah dodati nove stvari v vašo kampanjo. Google platforma vam je omogočila orodje, ki vas bo spravil iz vaše cone  udobja. Na vprašanja za katera mislite da vam Google Preformance Planner ne bo pomagal, lahko vprašate ekipo Pro Marketinga, ki je vedno na voljo… ali preberete še kakšen drugi blog na naši spletni strani in tako boste zagotovo izboljšali vaše spletno oglaševanje.