Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS

GOOGLE ANALITIKA - 5 stvari, ki jih morate vedeti

Še nikoli ni bilo lažje spremljati dogodkov pri spletnem oglaševanju in predstavili vam bomo orodje, ki vam bo to dokazalo.
Orodje, ki je dostopno na Googlu in ki je lahko vaš najboljši prijatelj pri spletnem oglaševanju, je Google Analytic ali Google analitika. Google analitika ne predstavlja le številk, ki vam bodo na dosegu roke pri vpogledu v stanje svojih marketinških dejavnosti, ampak vam bo v pomoč tudi pri marsičem drugem. Preprosto, brez Google Analitike pri spletnem oglaševanju je kot vožnja avtomobila z zaprtimi očmi.

GOOGLE ANALITIKA 📊

google analitika

Google analitika je obvezno orodje za vse, ki se zanimajo za razvoj spletnega mesta z digitalnim trženjem. Google analitika je odlično orodje za sledenje spletnemu mestu in pridobivanju celotnega pregleda sledilcev. Z Google analitiko boste lahko prepoznali stvari, kot so: število privržencev na vaši spletni strani, od kod prihajajo (Ali preko Facebooka, YouTube, Google …), koliko časa ostanejo na vaši spletni strani, omogoča tudi podrobnejšo analizo vaših obiskovalcev, kot so starost, spol, mesto in država iz katere prihajajo … Vpogled v vse te segmente vam bo z Google Analitiko vedno v pomoč, ko boste želeli na spletni strani nekaj spremeniti in spremljati uspeh svojih marketinških dejavnosti in oglaševalskih kampanj.

Začetek uporabe storitve Google analitika je preprost. Za začetek potrebujete Google nalog, se prijavite in lahko začnete z nastavitvami Google analitike. Dodajanje storitve Google analitika je postopek, ki je sestavljen iz treh korakov:

  • registracija (podatki o tem, za kaj boste uporabljali analitiko)
  • izberite, kaj želite izmeriti
  • nastavite račun (vnesite natančne podatke o spletnem mestu, ki mu želite slediti).

Po aktiviranju vam bo analitika posredovala kodo za sledenje spletnemu mestu. Ta koda omogoča storitvi Google analitika zbiranje podatkov o obiskovalcih z vašega spletnega mesta.

OD KOD GOOGLE ANALITIKA DOBI VSE PODATKE O NAŠIH OBISKOVALCIH? 🔎

Vse informacije o obiskovalcih in strankah so dragulj! S pomočjo informacij boste videli, ali ste dosegli ciljno občinstvo, kakšni so profili ljudi rednih obiskovalcev, kolikokrat so obiskali spletno stran, ali so kupili izdelek …

Cilj vsakega spletnega mesta je prodaja in seznanjanje ljudi z izdelki in storitvami. Naše stranke in obiskovalci lahko dostopajo do našega spletnega mesta na več načinov, ne glede na to, ali gre za družabne medije, Googlov iskalnik ali preprosto za vnos URL-ja. Ko nastavite Google analitiko, boste prejeli kodo, ki bo postavljena na spletno stran in začela slediti aktivnostim na spletni strani. S pomočjo kode boste odkrili vir, ki vodi do obiskov vašega spletnega mesta, katera platforma največ prispeva k številu obiskov …

Ta postopek poenostavlja, da za dodajanje kode na spletno mesto ne potrebujete nobenega predhodnega znanja o kodiranju, ker bo to storil Google Analytics namesto vas.

KAJ SO DIMNZIJE IN MERITVE

Obstajata dva ključna pojma, ki podpirata analitično poročanje – dimenzije in meritve.

  • Dimenzije vsebujejo podatke, kot so država, lokacija, starost, spol …
  • Meritve »premerjajo« Lahko vključujejo število obiskovalcev, prihodke, dosežene cilje …

Google analitika ustvari vrsto privzetih poročil. Ustvarite lahko tudi poročila po meri, ki združujejo različne dimenzije in meritve.

Vseh dimenzij in meritev ni mogoče združiti v poročila. Vsak od njih ima tako imenovani “obseg” – to je raven, na kateri se zbirajo njihovi podatki. Različni obsegi so “raven uporabnika”, “raven seje” in “raven zadetka”. Združite lahko samo dimenzije in meritve istega obsega.

KAJ SO METRIKE KONVERZIJE?

Poleg sledenja meritvam pregledov in zagotavljanja ogromnih informacij o njih ima Google analitika možnost, da vam poroča veliko globlje. Če nastavite konverzijo po meri v storitvi Google analitike, boste lahko raziskali posebne meritve, ki vam povedo o konverzijah, ki se zgodijo na vašem spletnem mestu – tistimi, ki vplivajo na končni rezultat.

Skupne meritve konverzij vključujejo:

  • Cilji – število dragocenih dejanj na spletnem mestu, vključno s prodajo, potencialnimi strankami ali prenosi
  • Stopnja konverzije – odstotek obiskovalcev, ki dosežejo cilj
  • Transakcije – število posameznih prodajnih artiklov ali artiklov nakupovalne košarice, prodanih na spletnem mestu e -trgovine
  • Prihodki – denarna vrednost prodaje prek e -trgovine

Vrednost vaših oglaševalskih kampanj lahko začnete ugotavljati iz različnih kanalov digitalnega trženja tako, da pogledate število ciljev in transakcij iz vsakega kanala, stopnje konverzije in ceno na konverzijo. Na podlagi teh treh točk se lahko odločite, ali je kanal časovno in naložbeno donosen.

PET RAZLOGOV ZAKAJ UPORABLJATI GOOGLE ANALITIKO ❔❓

Predstavili vam bomo nekaj najpomembnejših prednosti, ki jih ponuja Google analitika.

Kako ljudje najdejo vaše spletno mesto

Vas zanima, kako so obiskovalci vaše spletne strani prišli do vas? Google analitika ponuja orodje za aktiviranje, ki vam pokaže, katera od vaših spletnih platform najbolje spodbuja in privablja ljudi na vaše spletno mesto.

Ogledate si lahko, kako ljudje najdejo vaše spletno mesto. V Google analitiki so ločene štiri kategorije:

  • Organsko iskanje (Organic search): Google in drugi iskalniki spadajo v to kategorijo.
  • Neposredno (Direct): Običajno to pomeni, da so bodisi vnesli vašo storitev oz. izdelek v iskalnik ali pa so prišli skozi zaznamek.
  • Družbena omrežja (Social Media): Obiskovalci, ki so vas našli prek družabnih omrežij.
  • Napotitve (Refferal): Vsak obiskovalec, ki je na vaše spletno mesto prišel s povezave na drugem spletnem mestu.

Razumevanje vedenja uporabnikov

Google analitika vam pomaga razumeti vedenje vaših obiskovalcev in uporabnikov na vašem spletnem mestu. Če imate podatke o vedenju vaših uporabnikov, jih boste lažje razumeli. To vam daje tudi namig, kaj bi lahko spremenili, da bi dobili boljše rezultate. Sledite lahko, koliko krat obiskovalci vstopijo na vaše spletno mesto, pa tudi kdaj in kakšno dejanje so izvedli. Z analizo sledenja uporabnikom boste odkrili, koliko korakov je potrebno, da svojega obiskovalca spremenite v potrošnika.

Sledenje trženju brez povezave

Google analitika podjetjem omogoča tudi sledenje oglaševalskim akcijam brez povezave. Poskusiti morate slediti tem oglaševalskim akcijam brez povezave, da vidite, kako se obiskovalci iz oglaševalske akcije obnašajo na vašem spletnem mestu, kakšna dejanja počnejo in kako se vse to primerja s spletno oglaševalsko akcijo.

Analizirala bo realnost

Še en razlog, zakaj je Google analitika uporabna. Poskrbi, da so podatki vedno posodobljeni in v realnem času. To pomeni, da lahko ustvarite poročila, primerjate meritve in preverite uspešnost v poljubnem časovnem okviru, po uri, dnevno, mesečno ali letno. Tako lahko povežete spremembe prometa z oglaševalskimi akcijami, razumete posebne trende glede na izbrane časovne okvire in pripravite poročila na podlagi obdobja poročanja vašega podjetja. Lahko se tudi bolje seznanite s časovnimi žigi za vašo ciljno publiko, ki prikazujejo točke v tednu, mesecu ali letu, za katere določene strani, akcije SEM ali objave na spletnem dnevniku vzbujajo največ zanimanja.

Več o Google analitiki si lahko pogledate v videoposnetku. 👉

Ugotovite, kateri kanal nosi več prometa

Google analitika ima tudi prednost, saj vam pove, kateri kanali prinašajo ljudi na vaše spletno mesto, na primer družabni mediji, e -pošta ali drugi. To je koristno iz več različnih razlogov. Na primer, če velika količina prometa prihaja prek kanalov družbenih medijev, boste morda želeli svoja sredstva osredotočiti na ta področja ali poskušati podobno vsebino kopirati v druge kanale, ki niso tako uspešni. Ogledate si lahko tudi, katere akcije so najuspešnejše glede na količino in kakovost prometa na vašo spletno stran.

Google analitika je orodje, ki vam bo zagotovo pomagalo odkriti podrobnosti vašega oglaševanja, ki vam bodo na voljo ves čas. S tem orodjem bo vaše oglaševanje uspevalo, saj boste imeli vpogled v vse, kar morate delati, in vse, kar morate negovati.

Google analitika vam bo s pomočjo realnih številk pokazala pot do uspeha. Če potrebujete pomoč, nas lahko kontaktirate.

Maša Kofol
Maša Kofol

Želite pritegniti nove kupce in povečati obisk svojega spletnega mesta? Uspešnost oglasov budno spremljamo, testiramo in ustrezno prilagajamo, da s pravo kombinacijo dosežemo najboljši izid.