GOOGLE ADS OGLAŠEVANJE [kako in zakaj do top pozicije na Googlu]

Vsako sekundo se v Googlu izvede okoli 70 000 iskanj, večina strani z rezultati pa vključuje Googlove oglase. Google Ads oglaševanje, ki je plačljivo, je lahko izjemno učinkovit način za usmerjanje ustreznega, kvalificiranega prometa na spletno mesto. Prednost je, da vam vaše izdelke in storitve, prikaže na vrhu iskalne strani natančno takrat, ko ljudje iščejo vrste izdelkov ali storitev, ki jih ponuja vaše podjetje.

V tem članku boste izvedeli kaj sploh Google Ads oglaševanje je, komu so namenjeni in kaj so prednosti oglaševanja. Google Adse bomo primerjali tudi z drugimi možnostmi oglaševanja, na koncu pa lahko odkrijete tudi kratke nasvete za uspeh z Google Ads oglaševanjem.

Kaj je Google Ads oglaševanje?

Google Ads oglaševanje na klik je storitev, ki ponuja plačljive oglase, ki se prikazujejo v rezultatih iskanja na https://www.google.com/ z uporabo programa Google Ads ali oglasov, ki se prikazujejo na drugih spletnih mestih prek prikazanega omrežja in Googlovega programa AdSense.

Oglaševalcem omogoča načrtovanje, kreiranje in prilagajanje oglaševalskih akcij na spletu. Oglasi se prikazujejo samo tistim ljudem, ki iščejo, se zanimajo, ali so se v preteklosti zanimali za podobne izdelke/storitve. Plačamo samo, ko nekdo klikne na oglas (Pay-Per-Click PPC).

Za koga je primerno Google Ads oglaševanje?

Google Ads oglaševanje je primerno, za vsa podjetja in posameznike, ki želijo pridobiti čim več potencialnih kupcev na eno ključno besedo. Z njim lahko povečajo svojo prisotnost na spletu, obisk svoje spletne strani, pridobijo nove stranke, povpraševanje in s tem povečajo svojo prodajo.

NEKAJ HITRIH ODGOVOROV O GOOGLE ADS OGLAŠEVANJU

Kje se lahko pojavijo naši oglasi?

  • V iskalnih rezultatih iskalnika Google (in partnerskih iskalnikih)
  • v mobilnih aplikacijah,
  • video posnetkih (YouTube in partnerji),
  • G-mailu.
  • Na različnih spletnih mestih (Google Display Network)

Kako se določi čas in mesto prikazovanja naših oglasov?

Google uporablja sistem avkcije. Oglasi, ki zamagajo na avkciji, se pojavijo npr. v rezultatih iskanja. Kvaliteta vašega oglas ase oceni na podlagi različnih vidikov, ena od njih je cena.

Kakšna je cena Google Ads oglaševanja?

Plačilo je popolnoma odvisno od vaših želj in potreb. Plačate samo če uporabnik klikne na vaš oglas in imate tudi opcijo nastaiti maksimalen strošek za klik.

Kdaj lahko kampanijo končam in ali vem če je vložek povrnjen?

Kampanjo lahko sproti prilagajate in spreminjate, prav tako pa jo lahko kadarkoli ustvaite.

Google Ads oglaševanje je popolnoma merljivo. V samem sistemu mate vgrajeno orodje za izčrpno analizo, lahko pa uporabite že pripravljena poročila ali kreirate svoja..

Google Ads oglaševanje ali FB oglaševanje

Facebook Ads je drug način oglaševanja na spletu. Ima pa kar nekaj razlik z Google Ads oglaševanjem, ki služi ljudem na podlagi iskanja ključnih besed. Google temelji na »interesu« uporabnika. Facebook Ads pa služijo ljudem na značilnostih uporabnikov in njihovih splošnih preferencah.  Temeljijo na uporabnikovi osebnosti in njihovem vedenju.

Google Ads oglaševanje ali SEO optimatizacija?

Google Ads oglaševanje in SEO spletne strani sta v ožjem pogledu, dve popolnoma različni strategiji, skupaj pa lahko prineseta odlične rezultate. Med njima lahko opazim, kar nekaj ključnih podobnosti in razlik. Pomembno je kako in kdaj ju uporabimo skupaj oz. ločeno, kar pa je odvisno od naših poslovnih in trženjskih ciljev.

  • Google Ads promet je plačljiv VS. Organski (SEO) promet je brezplačen (z izjemo strokovnjaka) 😉.
  • Google Ads oglasi se pojavljajo na vrhu in na dnu strani za besedo Ad VS. SEO se pojavlja na sredini strani.
  • Google Ads se uporablja na Googlovih straneh ali straneh ki jih uporablja Google AdSens VS. SEO se lahko aplicira na vseh iskalnih napravah.
  • S SEO je potrebno veliko več truda, da pridemo do enega izmed najvišjih položajev med organskimi rezultati iskanja.
  • Z Google Ads-i dobimo veliko hitrejše želene rezultate VS. za SEO potrebujemo veliko več časa, da dobimo dobro pozicijo med iskanji ter promet.
  • Ko prenehamo z Google Ads kampanijo se ustavi tudi naš promet VS. ko pa začnemo pridobivati organski promet z SEO, se bo ta nadaljeval dlje časa.
  • Z Google Ads-i lahko targetiramo poljubno število ključnih besed odvisno od našega budgeta VS. medtem ko se moramo s SEO osredotočiti zgolj na nekaj ključnih besed za doseganje najboljših rezultatov.
  • Z Google Ads-i lahko oglašujemo tudi na drugih spletnih mestih, ki uporabljajo Google Adsense VS. rezultati SEO pa se prikazujejo samo na straneh z rezultati iskanja.

Tako je odgovor, na vprašanje katero metodo uporabljati, zelo preprost. Uporabljajmo oboje, z Google Ads-i lahko najprej hitro začnemo pridobivati promet, vzporedno pa lahko delamo s svojim SEO, načrtom vsebinskega trženja in kampanjami v družabnih omrežjih, tako da dobimo organski promet in obiske iz družabnih omrežij.

Googla Ads in SEO nista konkurenca, sta pa dve močni orodji, ki sta na voljo v vašem kanalu digitalnega trženja. Google Ads lahko uporabljate, kadar želite hiter promet, vendar potrebujete SEO za dolgoročno in trajnostno spletno uspešnost.

Pojmi, ki jih moramo poznati pri Google Ads oglaševanju

OGLAŠEVALSI RAČUN oz. ADD ACCOUNT

Ko želite opraviti prvi korak, je potrebno najprej ustvariti oz. odpreti oglaševalski račun.

KLJUČNE BESEDE oz. KEYWORDS

Celoten sistem Google Ads oglaševanja temelji na ključnih besedah ali besednih zvezah. V kampanjah uporabimo ključne besede za katere menimo, da jih bodo naše potencialne stranke uporabljale za iskanje izdelkov ali storitev, ki jih mi ponujamo.

ACKCIJSKI SISTEM oz. AUCTIONS

Za čim višjo pozicijo na Google-u kandidira večje število oglasov, zato so razporejeni glede na njihovo kvaliteto. To pomeni, da je se oglasi razporedijo na podlagi »dražbe«, ki ji rečemo avkcija.

Cilji Google Ads oglaševanja?

Oglaševalske kampanje ustvarjamo na osnovi naših ciljev.  Kampanje lahko nastavimo in prilagajamo dejanjem, za katere želimo, da jih naše stranke izvedejo.

Imamo več različnih možnosti dejanj prilagajanja npr.:

PRIDOBIVANJE NOVIH STRANK (želimo pritegniti zanimanje naših potencialnih strank, za naše izdelke ali storitve)

PRODAJA (spodbujamo prodajo naših izdelkov ali storitev)

PREPOZNAVNOST (želimo doseči doseg populacije, ozaveščanje in prepoznavnost blagovne znamke)

PROMET (spodbujanje potencialnih strank, da povečajo promet vaše spletne strani)

Nasveti za uspeh Google Ads oglaševanja?

  • opravite raziskavo ključnih besed
  • ocenite svoj proračun ter sredstva razporejajte strateško
  • vedno si postavite jasne cilje
  • opravite simulacijo
  • vedno prilagajajte in optimatizirajte svojo kampanijo
  • preverjajte konkurenco
  • Uporabjajte statistiko in poročila
  • Izboljšajte quality score