Personaliziranje marketinške storitve

Personalizacija vse bolj postaja popularno marketinško orodje za različna podjetja.

Personalizirani marketing je izvajanje strategije, s katero podjetja prejemajo individualizirano vsebino prejemnikom z zbiranjem podatkov, analizo in uporabo tehnologije avtomatizacije.

PROmarketing FOKUS

Ne osredotočimo se zgolj na tehnologijo, digitalne kanale, orodja, ciljne publike… temveč vaše podjetje pripravimo na ustrezno izvajanje akcij, ki jih bo od vas terjala digitalna transformacija. Uskladimo določene procese ter uskladimo marketing in prodajo v podjetju.

Opravimo temeljite raziskave, analize konkurence in trga, definiramo ključne ciljne publike in podsegmente, definicija personalizirane komunikacije za posamezne segmente in posamezne faze vzdolž nakupnih poti… Postavimo vse potrebne temelje in izhodišča.

Prednosti PMja:

arrow

Izboljšana uporabniška izkušnja

Kupci lažje zaupajo osebne podatke svojim priljubljenim blagovnim znamkam, če dobijo kaj v zameno. Torej, v čem je trik? Z vsemi podatki ki jih stranke ponujajo, potrošnik pričakuje, da bodo ponudniki zaščitile vse občutljive podatke in ponudile bolj prilagojene izkušnje in produkte.

arrow

Povečajte prihodek

Z identifikacijo in odzivanjem na prednostne kanale za vsako stranko lahko podjetja povečajo donosnost naložbe. S pravilno tehnologijo avtomatizacije lahko tržniki prepoznajo, s katerimi kanali sodelujejo stranke, nato pa samodejno spremljajo vse kanale kot del večkanalnega pristopa.

arrow

Ustvarite doslednost med kanali

Potrošniki sodelujejo z blagovnimi znamkami po številnih kanalih, vključno z e-pošto, družabnimi, mobilnimi itd., Včasih vse v enem dnevu. Zato je bolj pomembno kot kdaj koli prej, da blagovne znamke ustvarijo skladnost med različnimi kanali. Izkušnja v trgovini se mora ujemati z izkušnjo aplikacije, ki se mora ujemati z e-poštnimi sporočili.

Izzivi PMja

arrow

Iskanje prave tehnologije

Ena največjih težav pri personaliziranem trženju je zastarela tehnologija, ki ni primerna za mobilno dobo. Ključni element uspeha pri personalizaciji sta zbiranje in avtomatizacija podatkov, s tem pa tudi potreba po inteligentnem algoritmu. Na žalost se mnogi prodajalci trudijo najti pametni mehanizem za personalizacijo, ki ustreza njihovim potrebam.

arrow

Ustvarjanje enotnega pogleda stranke.

Ko iščejo skupne niti po kanalih, lahko tržniki ustvarijo boljšo sliko o tem, kdo so potrošniki v resnici, tako da svoje podatke o strankah sestavijo v en sam poenoten profil stranke. Raziskave pa kažejo, da imajo trgovci težave s povezovanjem podatkov s posameznimi profili strank.

arrow

Izvajanje pametne segmentacije

Pametna segmentacija po kanalih ni namenjena samo predstavitvi, ampak dejansko povečuje zmogljivost. Na žalost se mnogi prodajalci še vedno trudijo premostiti osnovne strategije segmentacije. Pravzaprav se 85% blagovnih znamk strinja, da njihova strategija segmentacije temelji na širokih segmentih in enostavnem združevanju v skupine.