Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS

CRM – kaj je to + 4 triki, ki bodo prinesli nasmeh na obraz vaših strank

Vsako uspešno podjetje se zaveda, da so jasen delovni načrt, delitev dela, organizacija, uspešno upravljanje s časom in timsko delo ključ do uspeha. A vendarle tudi najbolj lično urejena in založena prodajalna s sladkarijami za vsak okus ne bo uspešna, če nima sistem shranjevanja podatkov o njenih srtankah.

Gonilo uspeha podjetja so zadovoljne stranke in uporabniki vaših storitev. Zaradi tega bi moral CRM (Customer Relationship Management) postati vaš najboljši prijatelj, ki vam bo ne le pomagal pri iskanju novih strank in vzdrževanju stika z že obstoječimi, ampak bo vašemu podjetju pomagal postati njihov “najboljši prijatelj”.

KAJ JE CRM?

CRM – Customer Relationship Management, v slovenskem prevodu upravljanje odnosov s strankami je orodje digitalizacije, ki ga podjetja uporabljajo za upravljanje odnosov in stikov s strankami ter potencialnimi strankami.

KAJ CRM OMOGOČA?

  • Izboljšanje odnosa s stranko, pridobivanje njenega zaupanja in izgradnje stabilnega, dolgoročnega sodelovanja.
  • Lažje predvidevanje strankinih potreb in sposobnost pravočasnega izpolnjevanja njegovih zahtev v prihodnosti.
  • Lažja komunikacija in dogovor z dobavitelji
  • Preprostejše načrtovanje in jasnejša strategija vseh prihodnjih projektov, kampanij in pogodb, ki bodo ponujene stranki. 

Zraven osnovnih podatkov kot so ime, priimek in e-poštni naslov, vam napreden CRM sistem omogoča tudi shranjevanje drugih informacij, kot so: 

  • Vse korenspodence s stranko preko različnih platform: elektornska pošta, sporočila. – Korespodence, združene na enem mestu, vam omogočajo jasen pregled nad komunikacijo. Z možnostjo oddatnih nastavitev kos to obvestila in avtomatizacija sporočil, znatno zmanjšate možnost, da bi na katero izmed sporočil pozabili ter tako prispevate k pozitivni izkušnji vaših stran v komunikaciji s podjetjem.
  • Cenralizirana dostop do podatkov o interakciji s strankami – Načrtujete dopust ampak veste, da bo moral vaš sodelavec v času ko vas ne bo, biti v kontaktu z eno izmed vaših strank. Lahko si načrtujete dopoldne, ko boste vse podatke o stranki zbirali in jih pošiljali sodelavcu, ampak je to učinkovito? CRM vam omogoča, da imajo vsi člani ekipe vpogled v celotno interakcijo s stranko.
  • Vpogled v vse predhodno podpisane pogodbe in dogovorjene projekte s stranko, ter sezam izdelkov in storitev, ki jih je kupil pri vas. Na ta način sprejemljamo sodelovanje in stranki omogočimo, da se ji v prihodnosti pravočasno ponudi vse, kar je za njo pomembno.

KDO POTREBUJE CRM?

CRM je del inbound marketinga in je lahko koristen za katerokoli podjetje, ki ima stik s strankami. Ne glede na to, ali ste start-up podjetje, majhno podjetje ali veliko podjetje. Potrudite se, da imate sistem, ki vam bo služil za izboljšanje odnosov s strankami, večjo prodajo izdelkov in storitev, tržanje in podporo strankam. Prav tako bodo vaši prijazni stiki z že obstoječimi strankami, motivirali tudi nove, da potrkajo na vaša vrata.

25% uporabnikov Facebooka in Twitterja pričakuje odgovor na njihove zahteve prek družbenih medijev v manj kot eni uri. (https://www.adweek.com/performance-marketing/social-media-crm/)  – če imate CRM, lahko to storite! 

KATEGORIJE CRM SISTEMOV

Čeprav vse te prednosti veljajo za skoraj vsak CRM na določeni ravni, upravljanje odnosov s strankami vključuje veliko kategorijo orodij. Različni CRM izdelki se razlikujejo po značilnostih in osredotočenosti ter jih lahko razdelimo v tri glavne kategorije.

  • Operativni CRM sistemi

Operativni CRM-ji vašim oddelkom za trženje, prodajo in podporo strankam omogočajo boljšo podporo obstoječim in potencialnim strankam. Operativni CRM vam pomaga doseči te cilje s tremi glavnimi lastnostmi: avtomatizacija trženja, avtomatizacija prodaje in avtomatizacija storitev.

  • Sodelujoči CRM sistemi 

Sodelujoči CRM-ji omogočajo različnim skupinam v vaši organizaciji, da delijo podatke o strankah. Medtem ko se operativni CRM -ji pogosto osredotočajo na trženje in prodajo, skupni CRM-ji dajejo poudarek storitvam za stranke. S sodelujočimi CRM -ji lahko izboljšate izmenjavo informacij med oddelki, kot sta prodaja in trženje, pa tudi ekipe za podporo.

  • Analitični CRM sistemi

Poudarek analitičnih CRM-jev je zbiranje in analiza podatkov, ki podjetjem pomagajo bolje služiti svojim strankam – nekateri primeri teh informacij so preference strank, vedenje in kontaktni podatki. To lahko vključuje želje strank, kanale, kontaktne točke, zanimanja in drugo, vse u cilju razumevanje strank.

KATERI CRM SISTEM NAJBOLJ USTREZA VAŠEM PODJETJU?

Dejansko, da ima vsak od sistemov CRM svoje prednosti in vam bo zagotovo pomagal v vašem odnosu s strankami in olajšal poslovanje s (prihodnjimi) strankami. Dobra novica je, da večina uglednih CRM platform vključuje elemente vseh treh vrst, na vas pa je, da izberete, kateri sistem najbolj ustreza vašemu podjetju. Če želite poenostaviti prodajo, trženje in storitve za stranke, se obrnite na operacijske sisteme. Če želite imeti podatke za boljše razumevanje želja naročnika, je analitični sistem pravi vir za vas. Če želite poudarek na sinhronizaciji in transparentnosti v podjetju, je treba raziskati sisteme sodelovanja.

Različni sistemi bodo na različne načine prispevali k rasti vašega podjetja, izboljšali odnose s strankami in prispevali k pridobivanju novih. Vzeti si morate čas, da razumete potrebe, vire in kulturo vašega podjetja ter se odločite.

Kot berete z bloga, je CRM primeren za vsako vrsto podjetja, ne glede na njegovo velikost. Zato izberite svoj CRM sistem, uvedite CRM v svoje podjetje in ostanite v stalnem stiku s svojimi strankami. Če vas blog zanima, pa še vedno niste prepričani, kako in kje začeti, smo vam na voljo in z veseljem bomo odgovorili na vsa vaša vprašanja v najkrajšem možnem času.

HUBSPOT: HubSpot CRM pomaga podjetjem vseh velikosti pri sledenju in zavračanju potencialnih strank. HubSpot je primeren za vsa podjetja B2B ali B2C v različnih segmentih, vključno z računalništvom, trženjem, prodajo… Hubspot je celovita CRM platforma, ki ponuja vhodne in izhodne marketinške funkcije, avtomatizacijo prodaje, upravljanje prodaje, upravljanje odnosov s strankami … in to stori tako, da združi Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub in CMS, skupaj s stotinami razpoložljivih integracij, da olajša trženje, prodajo in storitvene procese. Je enostaven za uporabo in sinhronizira vse interakcije vaše ekipe s potencialnimi in obstoječimi strankami.

Uporaba CRM HubSpot storitev bo vaši skupini pomagala pri vzdrževanju organizacije in natančni evidenci vseh stikov s strankami.

CRM TRIKI, KI BODO PRINESLI NASMEH NA OBRAZ VAŠIH STRANK 

Posodobiti podatke o strankah

Sistem CRM je učinkovit le, če so podatki, ki jih stranke posredujejo, aktualni. Če se je spremenil naslov ali telefonska številka stranke, ime podjetja ali želeni način stika, mora vaše osebje te podatke nemudoma zabeležiti, da bodo vaše prodajne in tržne ekipe vedno opremljene s pravimi informacijami.

Življenjski dogodki

Odličen način, da svojim strankam narišete nasmeh na obrazec, je, da se obrnete nanje glede pomembnih življenjskih dogodkov. Če vnesete podatke o svojem CRM -ju v zvezi z njihovimi rojstnimi dnevi, obletnicami ali katerim koli drugim življenjskim dogodkom, ki jim pomeni nekaj posebnega, se lahko ob teh posebnih priložnostih povežete z njimi, da pokažete, da vam je mar.

SMS opomniki za prihajajoče dogodke

Uporaba funkcije ,,SMS opomnika,, na vašem CRM -ju je odličen način, da uporabnike opomnite na prihajajoče dogodke in srečanja. Poleg opozarjanja strank na dogodek bo ta funkcija povečala tudi število ljudi, ki se udeležijo dogodka, ki ga organizirate. Funkcijo SMS lahko uporabite tudi za pošiljanje posebnih ponudb, upoštevanje dogovorov ali stik s strankami ob posebnih priložnostih. Pazite, da ga uporabljate zmerno, saj ne želite, da bi vaše stranke imele napačen vtis. Funkcijo SMS je treba uporabljati le, kadar je nujno potrebno obvestiti stranke o pomembnih dogodkih, ki jih ne smejo zamuditi kot je naprimer termin pri zdravniku.

Poročanje strank

Ustvarjanje poročil za stranke, da bi imeli vpogled v to, kako so porabili svoj denar in kako spremljajo vaše poslovanje, je zelo pomembno ne le za vas kot podjetje, ampak tudi za stranko, posamezno. Z veseljem bodo prejeli take informacije in vam bodo bolj zaupali, ker skrbite za njihovo denarnico. Razlog, zakaj je to lahko resnična razlika pri izgradnji trdnih odnosov s strankami, je, da večina podjetij teh podatkov ne želi deliti. Uporabite podatke v svojem CRM -ju, da ustvarite poročila strank, da se bodo počutili kot vaši partnerji. Presenečeni boste, kako učinkovita je lahko ta strategija pri krepitvi odnosov s strankami!

Damjan Blagojević
Damjan Blagojević