Facebook Ads Manager - Kako upravljati Facebook oglase

Kaj je Facebook Ads Manager?

 

Facebook je daleč najbolj priljubljena platforma družbenih medijev spletnega oglaševanja. Nekatere statistike kažejo, da danes več kot 94 % tržnikov oglašuje na Facebooku. Facebook se je res potrudil pomagati tržnikom pri spletnem oglaševanju. Poleg možnosti oglaševanja, omogoča tudi spremljanje uspehov vaših oglasov, izbire občinstva, prilagoditve proračunov in še več.

Predstavili vam bomo Facebook Ads Manager, ki bo kmalu postal vaš najboljši prijatelj pri Facebook oglaševanju.

 

 

Facebook Ads Manager: Zakaj ga potrebujem?

 

Facebook je s kombinacijo Ads Manager-ja in Power Editor-ja razvil orodje, da bi tržnikom olajšal ustvarjanje in sledenje oglaševalskih kampanj na več oglaševalskih platformah, ki so v lasti Facebooka, vključeno z Instagram oglasi – in to orodje je danes znano kot Facebook Ads Manager.

Potrebujete pomoč s Facebook oglaševanjem?

Potrebujem pomoč

 

Uporaba Facebook Ads Managerja vam omogoča

▶ Ustvarjanje oglaševalske kampanje: omogoča vam, da korak za korakom oblikujete svoje oglase. Ko ustvarite oglas, izberete svoj cilj in ljudi, ki jih želite doseči, kraje za prikaz oglasa in obliko oglasa.

▶ Upravljanje in sprememba kampanj/oglasa: lahko spremenite nastavitve, kot so ciljna skupina, proračun in umestitve.

▶ Vpogled v učinke vaših oglasov: če želite videti napredek vaših oglasov, si oglejte meritve, ki vas zanimajo in ustvarite poročila o oglasih.

 

Kako uporabljati Facebook Ads Manager

 

Za ustvarjanje nove kampanje lahko uporabite Facebook Ads Manager na dva načina: vodeno ustvarjanje (guided creation) in hitro ustvarjanje (quick creation).

Facebook Ads Manager vključuje:

  • izbiro, na katerih napravah želite prikazovati oglase (računalnik, mobilni telefoni ….),

  • izbiro, kje na strani želite postaviti oglase (Feed novice, desni stolpec …),

  • uporabo vašega seznama stikov za ciljanje po meri,

  • iskanje ljudi, ki so podobni vašemu ciljnemu občinstvu,

  • uporabo A/B testiranje, da vidite najučinkovitejše elemente in strategije oglasov.

 

Kako deluje vodeno ustvarjanje

 

Vodeno ustvarjanje deluje kot vodnik po korakih pri ustvarjanju novih oglaševalskih kampanj. Predstavili vam bomo nekaj korakov, ki so pomembni za vaš uspeh.

 

  • Cilji oglaševanja na Facebooku

V naših blogih pogosto pišemo o tem, kako pomembno je pri oglaševanju definirati cilje. In verjemite, ni brez razloga! Prvo vprašanje, ki vam ga bo postavil Facebook Ads Manager, je – kaj je cilj vaše kampanje?

Kot vsaka umetna inteligenca tudi Facebook deluje po algoritmu, vendar algoritem deluje drugače, če je vaš cilj prikazati oglas čim večim ljudem, jih pripeljati na spletno mesto in/ali nakup vašega izdelka oziroma storitve. 

Seveda želite vse našteto, vendar vprašanje Facebook Ads Managera velja le za vaše cilje, ko oglašujete na Facebooku.

 

Cilji oglaševanja, ki vam jih Facebook Ads Manager ponuja so:

🔹 Prepoznavnost (Awareness): cilj kampanje je prikazati vaš oglas čim večim ljudem. Odličen način za dvig prepoznavnosti blagovne znamke, kajne? Facebook bo upošteval vse tiste, ki sledijo vsebini, podobni vaši.

🔹 Upoštevanje (Consideration): ta vrsta kampanje poveča promet na vaši spletni strani, poveča angažiranost potencialnih strank in se nanaša na komunikacijo.

🔹 Konverzija (Conversion): Facebook na podlagi vedenja svojih uporabnikov oceni, kdo so tisti, ki bi res nekaj kupili in jim predstavlja ponudbo.

 

  • Facebook občinstvo: pustite, da vaši oglasi dosežejo vaše potencialne stranke

Drugi pomemben korak je izbira občinstva. Vsakdo, ki se ukvarja s prodajo ali marketingom, se bo strinjal, kako pomembno je razmišljati in odkrivati psihologijo kupca – kdo so ti ljudje, kaj počnejo, kakšne so njihove potrebe, ali se česa bojijo, s kakšnimi težavami se srečujejo vsak dan, kdo vpliva nanje… Res je, da na družbenih omrežjih stranke nikoli ne bomo spoznali do konca, vendar Facebook ponuja odlično orodje, ki nam lahko pomaga in to je Facebook Audience. Naše potencialne stranke lahko poiščemo glede na interese, območje, kjer živijo, poklice ali izobraževanje…

 

facebook ads manager 2

 

Preden začnete ustvarjati svojo prvo kampanjo, premislite, kaj bi lahko zanimalo vaše potencialne stranke in se jim poskusite tako približati.

 

 

Kje in kako boste objavili oglas?

Kot smo omenili na začetku, Facebook ponuja veliko izbiro mest, kjer lahko objaviti vaš oglas. Zato je zelo pomembno, da raziščete, v kakšni obliki so bile vaše objave najbolj odzivne. Facebook vam ponuja, da avtomatsko ali ročno izberete, kam želite postaviti oglas. Ali želite oglas postaviti tako na Facebooku kot Instagramu ali samo na eno ali drugo platformo.

Tu bodite pazljivi, saj se lahko zgodi, da vključite obe možnosti in porabite veliko večji proračun.

Facebook Ads Manager vas prijazno vpraša, koliko in kako želite, da vam vzame denar

Za vašo prvo kampanjo je pomemben tudi proračun. Facebook vam omogoča, da svoj proračun organizirate na ravni kampanje (Campaign budget) ali na ravni Add set-a. Obstajajo tudi časovne omejitve: Daily– na dnevni ravni ali Lifetime– od začetka do konca akcije.

Če vas zanima, koliko bi morali porabiti za Facebook oglase – čarobna številka ne obstaja in je zelo težko določiti konkreten proračun.

 

Kreirajte zanimiv oglas

Raziskave kažejo, da v povprečju prehodimo 100 metrov pomikanja po Instagramu in Facebooku. Potencialni kupec se bo ustavil pri vašem oglasu le, če bo vizualna podoba oglasa pritegnila njegovo pozornost. Zato je zelo pomembno, da čas posvetite vizualnemu in besedilnemu delu oglasa, ki bo na nek način pisal vašo prihodnost.

Upoštevajte, da imate od trenutka, ko pride do vašega oglasa – le nekaj sekund, da pridobite pozornost vaše potencialne stranke.

 

Objavite svojo oglaševalsko kampanjo na Facebooku

Ko naložite vse svoje oglase, nastavite še oglaševalsko kapmanjo. Upravitelj oglasov Facebook vam omogoča, da nadaljujete z urejanjem vaše akcije po objavi. Ko objavite svojo oglaševalsko kampanjo na Facebooku, jo pustite delovati vsaj 24 ur (ali dokler nabor oglasov ne zbere najmanj 50 konverzij), preden merite rezultate.

Oglaševalske akcije na Facebooku imajo fazo učenja – obdobje, ko se mora sistem dostave oglasov na Facebooku veliko naučiti o vašem nizu oglasov. Med fazo učenja algoritmi raziščejo najboljši način za prikaz vašega nabora oglasov.

 

Prednosti Facebook Ads Managerja vključujejo:

 

🔹 Prilagoditev oglasov in kampanj.

🔹 Eno mesto za dve platformi (Facebook in Instagram).

🔹 Izbor ciljnih skupin, lokacij in še več.

🔹 Poročila in analitiko oglasov in kampanj.

🔹 Prilagoditev oglaševalske akcije in nabora oglasov tako, da ustrezajo vašemu proračunu.

V trenutku, ko mislite, da obvladate Facebook Ads Manager, vas Facebook vedno preseneti z novostmi. Oglejte si videoposnetek Facebook Ads Manager za leto 2022.

 

 

 

A se vam zdi da potrebujete pomoč z Facebook kampanjo? Ekipa Pro Marketinga bo našla rešitev za vašo težavo in vam pomagala obvladati Facebook oglaševanje.

Kontaktirajte nas

Kategorija: Spletno oglaševanje