Izdelava spletne trgovine v 2022 - kako zgraditi uspešno spletno trgovino

Nakup potrebnih živil še nikoli ni bil lažji in ugodnejši. Vse kar potrebujejo kupci je, da si vzamejo čas in poiščejo izdelek, ki jim najbolj ustreza, ga dodajo v košarico in izberejo način plačila. Zanimanje za spletno nakupovanje se je v zadnjih letih močno povečalo. Predstavili vam bomo vse elemente, s katerimi bo izdelava spletne trgovine za vaše podjetje uspešna.

Začnimo z osnovami…

 

Pripravite osnovni načrt za izdelavo spletne trgovine

 

Trg e-trgovine je zelo raznolik. Tudi današnji velikani, kot je Amazon, so začeli kot nišni trgovci na drobno. Opravite raziskavo o nišah v e-trgovini in določite področje, na katerega se boste osredotočili.  

 

1. Izvedite analizo SWOT

SWOT pomeni prednosti (strengths), slabosti (weaknesses), priložnosti (opportunities) in nevarnosti (threats). Gre za preprost, a učinkovit način ocenjevanja različnih idej.


2. Iskanje pomankljivosti

Z usmerjenimi raziskavami lahko odkrijete neizpolnjene zahteve potrošnikov tudi znotraj priljubljenih kategorij izdelkov. Na primer, igrač je veliko. Vendar so nekateri starši zaskrbljeni zaradi izpostavljanja otrok nevarnim kemičnim spojinam.

Če želite odkriti vrzeli na ciljnem trgu, se obrnite na:

socialna omrežja - analizirajte skrbi, pritožbe in zahteve po priporočilih, ki jih izraža vaša ciljna skupina. 
Google Trends - primerjajte in primerjajte obseg iskanja različnih vrst izdelkov skozi čas. 
Oglejte si uspešnice na Amazonu in eBayu - preberite ocene in preverite, kaj kupci pogrešajo ali nad čim se pritožujejo. 


3. Analizirajte vašo buyer persono - osebo kupca 
Najboljše ideje za izdelke za e-trgovino se rodijo na presečišču potreb, preferenc in interesov ciljnega občinstva. 

Ustvarite nabor idealnih osebnosti kupcev, ki jih napolnite z:

- demografskimi podatki - starost, lokacija, poklic, dohodek
- interesi, vrednote, prepričanja, težave in želje

4. Izberite pravi poslovni model
V okviru raziskave kupcev morate upoštevati tudi, kako in kje vaša publika običajno kupuje izdelke ter kakšen bi bil najboljši način, da jih dosežete. 

Poslovanje B2B - Ali se vidite v tem, da boste več prodajali trgovcem na debelo, trgovcem na drobno in poslovnim kupcem?  
Poslovanje B2C - Ali pa bi svoje izdelke raje tržili neposredno potrošnikom? 
Dropshipping - Ta model prenese naloge izpolnjevanja naročil na tretjo osebo, tako da sami nimate zalog. 

 

Slika prikazuje računalnik na katerem je prikazana spletna trgovina. Nanaša se na blog izdelava spletne trgovine.

 

Kako odpreti spletno trgovino?

 

Obstaja več načinov, kako poteka izdelava spletne trgovine. Kljub temu, da vas bomo korak za korakom popeljali skozi celoten proces izdelave spletne trgovine, vam še vedno ostane tisti del, ki zahteva načrtovanje in oblikovanje trgovine. Vse se začne z iskanjem odgovorov na vprašanja: kaj želite doseči z odprtjem spletne trgovine in ali se vaš proračun ujema z vašimi cilji in vizijo. Glede na vaše potrebe izberite platformo, ki bo za vas imela najboljši učinek.

 

Spoznajte najboljše platforme za izdelavo spletne trgovine v letu 2022

 

WooCommerce za WordPress 

- Brezplačnen, open-source vtičnik za WordPress

- Prodajate lahko fizično ali digitalno blago

- Vrhunska orodja za SEO in bloganje

Squarespace

 

- Vizualno privlačne predloge; odlične za podjetja, ki se osredotočajo na slike

- Vključena orodja za blog in SEO

- Neomejeno število izdelkov in brezplačna domena po meri za eno leto

Wix

- Na voljo je 500 profesionalnih in prilagodljivih predlog za oblikovanje

- Načrti vključujejo kupone za oglase, storitev logotipa in pospeševalnike analitike

Shopify 

- Povezuje vse prodajne kanale

- Brezplačna vgrajena platforma za dobavitelje

- Odlično za dropshipping, prodajo fizičnega blaga in plug-and-play                 integracije

BigCommerce

- Večkanalno usmerjeno, povezuje se z Amazonom, eBayem, Facebookom         itd.

- Integracija s sistemom WordPress

- Obsežna orodja za vsebino

Ecwid

- Lahko se poveže z drugimi spletnimi mesti in platformami za e-poslovanje

- Možnost večjezičnega prevajanja v več kot 50 jezikov

- Enostavna integracija POS

Volusion

- Neomejeno število izdelkov, prostora za shranjevanje in pasovne širine pri       vseh načrtih

- Integrirani centri za dropshipping in izpolnjevanje

- Lasten vgrajen maloprodajni sistem POS

 

Vendar, da bi spletna trgovina delovala, kakor je potrebno, jo je predhodno potrebno optimizirati in testirati.

Tukaj pa na vrsto pridemo mi. Pri Promarketingu bomo za vas optimizirali spletno trgovino, ki bo hitra in privlačna.

 

Potrebujete pomoč z izdelavo spletne trgovine?

 

Izdelava spletne trgovine v 7 preprostih korakih

 

Slika prikazuje pakiranje paketov pred računalnikom. Nanaša se na blog izdelava spletne trgovine.

S preprosto in funkcionalno programsko opremo lahko ustvarite spletno mesto, ki vam omogoča prodajo izdelkov. 

 

1. Izberite ime in pridobite svoj URL

 

Če šele začenjate graditi svojo spletno trgovino, je vaš URL (domain) vaš spletni naslov. To je “dom” vašega spletnega mesta za e-trgovino in tisto, kar stranke vnesejo v iskalnik, da obiščejo vaše spletno mesto.

Izbira dobrega URL imena je pomembna tako za vašo blagovno znamko kot za vaš splošni uspeh. Z uporabo opisnih ključnih besed ali ključnih besednih zvez v vašem podjetju in URL—ju, vaše stranke vnaprej vedo, kaj prodajate, poleg tega pa vam pomaga pri dobri uvrstitvi v iskalnikih, kar je ključno za strategijo SEO vašega podjetja.

Če imate več idej za ime, lahko kupite svoj URL s storitvijo registratorja domen, kot je Google Domains. Vnesite ime svojega podjetja in Google Domains vam bo povedal, ali je ta URL naslov na voljo. Google Domains vam bo za prvo leto zaračunal od  2.99 do 29.99 USD odvisno od storitve.

 

2. Logotip in slike blagovne znamke

 

Vse platforme za e-trgovino vam omogočajo ustvarjanje preprostega logotipa. V kolikor pa ste kreativni in za take storitve ne bi želeli zapraviti denarja pa se lahko odpravite v Canva in ustvarite svoj logotip z brezplačnimi predlogami. Lahko pa se tudi obrnete na profesionalne grafične oblikovalce, ki se bodo posvetili vam in vaši blagovni znamki.

 

3. Fotografije izdelkov, opisi in podatki

 

Fotografije in videoposnetki: ne potrebujete profesionalnega fotografa, da bi posnel popolne slike in videoposnetke za vašo trgovino. Vse, kar potrebujete, je malo ustvarjalnosti, tako bo tudi kamera v telefonu posnela odlične fotografije in posnetke izdelka.

Opisi: Opis izdelka mora biti kratek in informativen. Vključite velikost, težo in material za vsak izdelek ter odgovorite na pogosta vprašanja. Uporabite ključne besede v naslovih in opisih izdelkov, kjer je smiselno doseči uvrstitev v iskalnikih.

Cene izdelkov: Številne platforme za e-trgovino vam ponujajo možnosti za določanje cen za en izdelek in skupino ter prodajne in znižane cene. Nekateri vam celo omogočajo spremljanje stroškov izdelka, kar lahko vašim strankam zagotovi realno ceno za izdelek.

 

4. Povejte svojo zgodbo

 

Spletna trgovina je odličen način za povezovanje s potencialnimi strankami. Zaradi tega je lahko oddelek  »O nas« za vas zelo pomembna. Delite svoje začetke in trud, ki ste ga vložili, da bi dobili izdelke, ki jih prodajate. Polepšajte ga s fotografijami, morda s prvimi fotografijami, kako se je vse skupaj začelo. Prikažite, kako se rodi ideja ter kako poteka postopek izdelave. Prav tako pa poskusite ta del zasuti z ustvarjalnostjo, da boste privlačni za vaše stranke.

 

5. Strani za podporo strankam

 

Odlična storitev za stranke poskrbi, da se stranke vračajo. Ključni elementi vključujejo: cene in dobavne roke, vračilo in zamenjavo ter pravilnik o zasebnosti.

 

Slika prikazuje računalnik s spletno trgovino. Nanaša se na blog izdelava spletne trgovine.

 

6. Uporabniku prijazna navigacija

 

Meniji na vašem spletnem mestu za e-trgovino pomagajo strankam lažje krmariti. Poleg glavnega menija imate vedno možnost ustvariti več podmenijev in filtrov, ki vam bodo olajšali navigacijo in iskanje izdelkov.

 

7. Nastavite orodja za plačila, davek, pošiljanje in trženje

 

Ali bodo vaše stranke plačale po povzetju, s kartico ali s plačilom na račun? Različne oblike plačila bodo olajšale uporabo spletne trgovine in izboljšale izkušnjo potencialnih kupcev. Vendar pa je potrebno vsakega od načinov plačila posebej usposobiti in implementirati.

 

Kaj ne pozabiti, da bo izdelava spletne trgovine popolna?

 

Testiranje 

Čeprav boste pomanjkljivost vaše spletne trgovine ugotovili šele, ko začnete, se lahko izognete nekaterim osnovnim motnjam.

Preden objavite svojo spletno trgovino, preizkusite, ali vse deluje pravilno – ali je mogoče izdelek dodati v košarico, ali naročilnica deluje, ali ga je mogoče plačati na želen način.

 

Avtomatizirajte vse, kar lahko

Zahvaljujoč današnji tehnologiji lahko svoje e-trgovine povežete z Google Analytics in spremljate izdelke, ki se najbolj prodajajo in kakšen je zaslužek. Tako lahko organizirate kampanje. Izdelke iz vaše trgovine lahko povežete tudi z družbenimi omrežji, tako bodo potencialni kupci vedno lahko obiskali katalog ali si ogledali cene.

 

Plačano oglaševanje na družbenih omrežjih

Drugi način za privabljanje potencialnih kupcev v svojo spletno trgovino je marketinška kampanja na platformi Google, Facebook ali LinkedIn, odvisno od tega, komu je namenjena in na kateri platformi se vaše stranke nahajajo.

 

Optimizacija

Optimizacija spletne trgovine omogoča višje uvrščanje v iskalniku Google. Če porebujete pomoč z optimizacijo, nas kontaktirajte.

 

 

Tako, na kratko smo vam prikazali celoten proces ustvarjanja spletne trgovine. Sedaj ste na vrsti vi, a ker vemo, da je postopek zahteven, smo seveda na voljo, za pomoč pri ustvarjanju in vzdrževanju spletne trgovine. 

Upamo, da bo izdelava spletne trgovine za vaše podjetje uspešna!