Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS

Vsebinski marketing se opira na ustvarjanje kakovostne vsebine, ne glede na to ali gre za članke, e-pošto, videoposnetke, podcaste ali knjige.

Inbound se osredotoča na oblikovanje spletnega mesta in njegove vsebine, katerega cilj je spodbuditi bralce, k poizvedbi, nakupu izdelka ali izpolnitvi obrazcev. Medtem se vsebinsko trženje osredotoča le na posebne metode ustvarjanja in distribucije vsebin po večih kanalih.

Fokus Promarketinga

Naš cilj je, da za vaše podjetje pridobimo zaupanje potencialnih strank, s katerimi vzpostavimo odnos. Ko bodo stranke potrebovale rešitev za svojo težavo, bodo najprej pomislile na vaš izdelek ali storitev.

Ta pristop zahteva veliko strpnosti, saj temelji na gradnji odnosa, kar je dolgoročen proces. Dober odnos med stranko in podjetjem ki zagotavlja dolgoročno in uspešno poslovanje.

Prednosti Promarketinga

  • Več vsebine = več strank: 82% podjetij z dnevnim objavljanjem vsebine pridobijo kupca. Analitika kaže, da bolj pogosto kot pišete spletne vsebine, večje so vaše možnosti za pridobitev kupca po digitalnem kanalu.
  • Zanimanje za interese vaše ciljne publike je ključnega pomena: 95% obiskovalcev, s prvim obiskom vašega spletega mesta ni pripravljenih kupiti, preprosto raziskujejo le svoje možnosti. Izvajanje taktike ustvarjanja in lead generation vam omogoči, da ohranite njihovo pozornost, dokler niso pripravljeni na nakup
  • Kupci B2B so raziskovalci: Preden je povprečni B2B odločevalec pripravljen na pogovor s prodajnim predstavnikom, je opravil med 50 in 70% svojih raziskav in postopkov odločanja o nakupih. Ustvarjanje kakovostne vsebine omogoča vašemu podjetju, da že na začetku postane zaupanja vreden vir.
Izzivi Promarketinga

  • Izdelava visokokakovostnih vsebin: Kakovostna vsebina, ki jo želijo in pričakujejo stranke v B2B segmentu, je eden najučinkovitejših načinov promocije blagovne znamke ali podjetja.
  • Dosledno ustvarjanje vsebin: Dosledno ustvarjanje vsebine, je ključno za gradnjo odnosa, ki temelji na zaupanju in dojemanju podjetja, kot kredibilnega. To je za 60% tržnikov največji izziv vsebinskega marketinga.
  • Razumevanje različnih osebnosti vaših strank je pomemben del vaše strategije: Vaši kupci niso homogena skupina, temveč zapleten ekosistem posameznikov, ki zahteva načrtovan in premišljen marketinški pristop.