˄

Ali veste, kaj je pristajalna stran? Zakaj sploh obstaja in kako jo optimizirati, da bo čim bolj učinkovita in bo podjetju pripeljala čim več novih in zadovoljnih strank?

Pristajalne strani so tesno povezane s celotno prodajno strategijo vsakega podjetja, ki je prisotno na spletu. Na pristajalnih straneh “pristajajo” potencialne stranke, ki so se med potekom “prodajne poti” (buyer’s journey) znašle tako daleč, da so si zaželele dobiti več informaciji o vaši ponudbi ali celo kupiti vaš izdelek oz. storitev.

To je tudi glavni cilj pristajalne strani – na njej stranka dobi želene informacije in se odloči za konverzijo. Kako pa se to zgodi?

 

pristajalna stran kaj mora vse imeti.

 

Pri Pro Marketingu podjetjem pomagamo napisati kvalitetno pristajalno stran, saj smo jih že sami napisali kar precej. V tem blogu vam bomo na kratko predstavili kaj mora vsebovati pristajalna stran in zakaj je tako pomembno, da je dobro napisana.

 

Preberite si naslednji primer:

Neko podjetje je začelo svojo novo blagovno znamko oglaševati na socialnih omrežjih. Ugotovili so, da veliko njihovih potencialnih strank spremlja vsebine na omrežju LinkedIn. Sami so šele začetniki, zato se ne spoznajo na ustvarjanje kakovostne vsebine, ki bi pritegnila njihove stranke. V Google vpišejo ključno besedo “kako ustvarjati vsebino na LinkedInu”. Google pokaže par člankov. Eden od njih vsebuje povezavo do tečaja za LinkedIn in ta pripelje do pristajalne strani s ponudbo tečaja. Podjetje se prijavi, da dobi več informaciji in tako je pristajalna stran izpolnila svoj namen. Zdaj se mora izkazati oddelek prodaje.

V tem primeru lepo vidimo dejanski namen pristajalne strani. Ne gre se za spletno mesto, ki mora povedati dolgo zgodbo, razlagati zgodovino izdelka ali obširno informirati o prednostih našega podjetja in naših pogledih na vprašanja.

Pristajalna stran mora čim hitreje odgovoriti na vprašanji KAJ in ZAKAJ in vsebovati nek enostaven CTA - klic k akciji, ki bo stranko pripeljal do vas. Če želite izdelavo kvalitetnih pristajalnih strani, se lahko obrnete tudi na nas. 

 

 

Kaj mora vsebovati kakovostna pristajalna stran?

 

Kako prepričati obiskovalce, da je vaša spletna stran vredna njihovega časa? Vrhunska pristajalna stran potrebuje veliko elementov, pri čemer je to, da so ti elementi najboljši, pogosto odvisno od tega, kakšni so cilji vaše pristajalne strani.

“Building blocks” oziroma elementi spletne strani, ki jih mora funkcionalna pristajalna stran imeti, niso nekaj zapletenega. Mogoče se vam bo zdelo, da ta “pravila” niso pomembna, saj jih ima že večina in vi bi radi izstopali. Tako ali tako je konkurenca ogromna, mar ne? 

Se popolnoma strinjamo, vendar tudi pri sestavljanju pristajalnih strani velja, da “najprej spoznate pravila in šele potem jih boste lahko kršili”. 

 

Torej kakšna so pravila?

 

1) USP – “unique selling proposition” – v nekaj stavkih opišite vaš ZAKAJ. Zakaj prav vi? Kaj stranka dobi s tem, da izbere vašo ponudbo in ne konkurence? Vašo edinstvenost lahko pokažete z naslovom ali izjavo, originalnim sporočilom… Tukaj morate vključiti svojo domišljijo.

2) Slika in video imate všečne fotografije vašega produkta? Na dan z njimi! Slika je prva stvar, ki jo kot obiskovalci zasledimo. Vizualna podoba vaše pristajalne strani je zelo pomembna, saj naredi na stranko prvi vtis. In ta pogosto podzavestno že vnaprej odloča o tem, če bo stranka izdelek kupila ali ne.

3) Prednosti – popišite lastnosti in prednosti vaše ponudbe – kaj ponujate in kaj s tem stranke dobijo. Na primer: podjetje, ki smo ga prej omenili, si želi prodajati odlične, hladne limonade. Z njihovimi pijačami boste tudi v vročih poletnih dneh sveži in polni energije. To je lastnost in tudi prednost njihove ponudbe.

4) “Social proof” – preprost način, kako obiskovalce spodbuditi k sodelovanju s pristajalno stranjo, je vključitev gumbov za deljenje v družabnih omrežjih, da lahko vašo vsebino razširijo med svoje sledilce. Na pristajalni strani dokažite, da je to kar pišete resnično. Se pravi, stranka mora verjeti, da bo zadovoljna, če kupi to, kar ponujate. Imate kakšna mnenja zadovoljnih strank? Ste napisali ali dobili “študije primerov”? Obstaja kakšen video, intervju?

5) CTA (“call to action”) gumb ali kontaktni obrazec - klic k akciji še dodatno spodbudi bralca pristajalne strani k nakupu vašega izdelka/storitve. S CTA lahko obiskovalce pozovete, naj se naročijo, prenesejo, izpolnijo obrazec, delijo v družabnih medijih in podobno - na splošno pa so CTA potrebni, da se vaše občinstvo bolj vključi v vašo ponudbo. Da bi ustvarili povpraševanje, morajo biti sporočila CTA drzna in privlačna, najpomembneje pa je, da učinkovito sporočajo vrednost.

 

Za več info si lahko pogledate še Hubspotov blog s primeri pristajalnih strani. 

 

Kako mora izgledati pristajalna stran.

 

Kako optimizirati pristajalne strani v 3 korakih?

 

Dobro optimizirana pristajalna stran lahko potencialne uporabnike spremeni v potencialne stranke, saj zbira informacije, ki vam pomagajo bolje razumeti obiskovalce, jih tržiti in navdušiti. Ker so pristajalne strani ključnega pomena za konverzijo, je treba poskrbeti, da so dobro načrtovane, oblikovane in izvedene.

Ni vsaka ponudba za vsako stranko – v različnih fazah nakupnega procesa potrebujejo različne stranke različno ponudbo. Dobro in učinkovito ciljanje bo torej pametno pripeljal samo tiste, ki se za pristajalno stran dejansko zanimajo.

Slike - zveni enostavno? Relevantne slike in infografike hitro povečajo možnosti za konverzije, saj ljudje razmišljamo vizualno in nas privlači vsebina, ki je zanimiva na naše oči.

Ne vključujte stvari, ki niso povezane z izdelkom - pristajalna stran ne sme bit prenasičena z vsebino, ki ni relevantna za vaš produkt ali storitev. Stranko, ki obiskuje pristajalne strani ne zanima nič drugega kot sama ponudba. Zaupajte izdelavo optimizirane pristajalne strani strokovnjakom in si s tem zagotovite visoko kvaliteto.

Pristajalne strani pomagajo pri povečanju baze strank in povečanju konverzij. Ustvarite stran, ki bo stranke navdušila s tako odličnim uporabniškim vmesnikom, da se bodo še naprej vračale. Z veseljem pa vam pri tem pomagamo mi. 

 

Želim ponudbo za optimizirano pristajalno stran.

Pro Marketing
Silvie Bizjak
Content Creator
Pro marketing logo