Naš pristop / metodologija

Delujemo podkrepljeni s prepričanjem, da nič ni zgolj tehnična rešitev.

Če želimo biti pri marketingu uspešni, sta potrebni tako tehnična kot marketinško-kreativna miselnost.

Kupce in ostale ciljne skupine naših naročnikov skušamo karseda empatično dojemati in v ospredje postavljati njihovo uporabniško izkušnjo.
S tem postavimo »user-centric« (v uporabnika usmerjene) rešitve, ki rezultirajo v boljših stopnjah konverzij in v končni fazi dolgoročno zadovoljne ter vračajoče se stranke/kupce.

Ko se postavimo v njihovo “kožo”, smo v poziciji, ko jim z našo vsebino dodajamo konkretno vrednost in nagovarjamo njihove prave bolečine ter potrebe. Inbound metodologija temelji na pridobivanju leadov, ki konzumirajo naše kvalitetne vsebine.

Vsebina mora biti zasnovana z mislijo na naše potencialne kupce oziroma “leade”. S tem hkrati tudi razvijamo odnose z našimi ciljnimi segmenti.

Vse naše rešitve so celostne in personalizirane. Ne verjamemo v “one-size-fits-all” rešitve, saj je le personalizirana rešitev lahko prava rešitev.

Faze sodelovanja - proces