Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS

Pri avtomatizaciji trženja gre za uporabo programske opreme za avtomatizacijo tržnih dejavnosti. Ponavljajoče se aktivnosti trženja, kot so trženje po e-pošti, objavljanje v družbenih omrežjih in oglaševalske akcije, avtomatiziramo za doseganej večje učinkovitosti in zagotavljanje stranki prilagojene izkušnje.

Avtomatizacija trženja je močno orodje, ki podjetjem omogoča učinkovito delovanje in nemoteno izvajanje rutinskih procesov trženja.

CRM pomeni „upravljanje odnosov s strankami“ in se nanaša na vse strategije, tehnike, orodja in tehnologije, ki jih podjetja uporabljajo za razvoj, zadrževanje in pridobivanje strank. CRM sistem predstavlja orodje za pomoč podjetjem pri prodaji, trženju in upravljanju storitev.

Fokus Promarketinga

Pri nas vam omogočimo avtomatizacijo spletnih kanalov, ustvarjanje in trženje vsebine ter strategijo plačljivega iskanja.

Primarni cilj CRM je integrirati in avtomatizirati prodajo, trženje in podporo strankam. S programsko opremo CRM zbiramo podatke o strankah in dokumente v eno samo bazo podatkov, kar omogoča uporabnikom enostavno dostopanje in njeno upravljanje.

Prednosti Promarketinga

  • Učinkovitost: Z avtomatizacijo lahko zmanjšate stroške osebja in sprostite njihov čas za delo na pomembnejših, strateških projektih.
  • Uskladitev trženja in prodaje: Če združite avtomatizacijo prodaje in trženja z isto programsko opremo, boste lahko uskladili cilje podjetja.
  • Prilagojena tržna strategija: Z avtomatizacijo omogočamo natančno zbiranje podatkov, ki vaši ekipi omogoča natančen vpogled in več časa za ustvarjanje relevantne vsebine.
Izzivi Promarketinga

  • Integracija: Kljub vsem integracijam, ki jih ponujajo prodajalci za avtomatizacijo trženja in rešitve, je še vedno izziv postavljanje integracije med različnimi platformami in orodji.
  • Ustvarjanje avtomatizacije: Glede na veliko število platform je lahko avtomatizacija pravi izziv za veliko tržnikov.
  • Dosledno ustvarjanje vsebin: Eden najpomembnejših izzivov, s katerimi se podjetja srečujejo je dosledno generiranje vsebin, ki je ključno za uspešnost na področju marketinga in oglaševanja.