Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS

LinkedIn triki – 7 trikov, ki jih ne najdete nikjer drugje

Inbound marketing je metoda poslovanja, ki pritegne kupce z ustvarjanjem visoko kakovostnih vsebin prav po njihovi meri. Ustvarja s stranko povezave, ki jih stranka išče, in rešuje njihove težave.

linkedin-triki

V povprečju na družbenih omrežjih preživimo več kot tri ure na dan, v času pandemije pa smo svoje življenje še bolj povezali z družbenimi omrežji in nasploh digitalnim svetom.

V letu 2020 je LinkedIn pripravil nekaj novosti, kako postati bolj produktiven, kako ostati v stiku s svojimi sledilci in najpomembneje, kako svetu predstaviti in ponuditi svoj potencial.

Kateri so tisti LinkedIn triki, s katerimi boste vaš profil izstrelili v višave? Tukaj smo povzeli 7 LinkedIn trikov s katerimi boste izboljšali vaš profil in postali dragocen član LinkedIn skupnosti.

LinkedIn triki – kaj morate vedeti:

Če želite na LinkedInu uspeti čez noč in brez truda, lahko tukaj prenehate z branjem te vsebine, saj vam LinkedIn triki ne bodo kaj dosti koristili. Na LinkedInu boste uspeli le, če boste vanj vložili čas, redno in dosledno ustvarjali in delili vsebino in bili aktivni.

Ker ste prišli tako daleč, verjamemo, da zmorete, predstavljamo pa 7 trikov, ki vam bodo na poti do uspeha le pomagali. Pa začnimo!

1. LinkedIn nasvet: Ustvarite svoj video Cover Story

Kaj lahko naredimo v 30 sekundah? Lahko naročimo pico, lahko dokončamo eno serijo počepov, si lahko skuhamo kavo, naredimo »selfie«, natočimo kozarec vina ali pa ustvarimo en hiter LinkedIn Cover Video, v katerem ljudem povemo, kdo smo v svoji profesionalni vlogi.

Cover Video je nova 30-sekundna funkcija, ki jo LinkedIn ponuja uporabnikom. Vaš videoposnetek je objavljen v vašem profilu, na mestu profilne slike. Profilne slike ne zamenja, ampak se namesti podnjo. Ko bo nekdo nato obiskal vaš profil, bo samodejno dobil kratek predogled vaše naslovnice. Poleg svojega imena in poklica lahko svojim (prihodnjim) sledilcem sporočite tudi svoje poklicne poti, spretnosti, sanje, uspehe in veliko drugih stvari, za katere menite, da vam bodo pomagale najti novo sanjsko službo, pridobiti več sledilcev ter delite svoje strokovno znanje.

Vas zanima, kako ustvariti svoj Cover Story v 3 preprostih korakih? Poglejte video ⬇ 

2. LinkedIn nasvet: Funkcija izgovorjave imen 🔊

Po vsem svetu je več kot 10.000 različnih moških in ženskih imen in priimkov različnega izvora. Nekatera se napišejo enako, a izgovorijo povsem drugače oziroma jih vsak od nas prebere drugače glede na to kateri jezik ali narečje govorimo. Naša imena so naša prvotna identiteta in povsem razumljivo je, da jih želimo slišati »tako kot je treba«.

Pri tej težavi nam lahko pomaga LinkedInova nova funkcija! Z novo funkcijo lahko posnamete 10-sekundni zvočni posnetek, v katerem izgovorite svoje ime.

LinkedIn trik: Če pa ste dovolj hitri, lahko zvočni posnetek izkoristite še kot idealno priložnost, da obiskovalcem svojega profila izrečete dobrodošlico. To, da slišimo glas posameznika, nam preprosto da občutek bližine.

3. LinkedIn nasvet: Profil v načinu ustvarjalca – Creator Mode 🌈

Na LinkedInu je v ospredju skupnost ustvarjalcev. Ste se vprašali, kako vam lahko pomaga Creator Mode? Creator Mode je nastavljen na LinkedIn osebnih profilih za člane, ki redno ustvarjajo vsebino na platformi. To je lahko odlično orodje za rast vaših sledilcev, uveljavljanje prisotnosti na platformi, ustvarjanje skupnosti in odkrivanje več vaših idealnih strank.

Creator Mode ali način ustvarjalca bo posodobil vaš gumb »Connect« z možnostjo »Follow« in vam pomagal povečati občinstvo. Uvodu profila lahko dodate »hashtage«, tako da bodo potencialni sledilci zlahka videli, o katerih temah objavljate največ.

▶ LinkedIn trik: ustvarite svoj lasten “hashtag”, ki bo skladen z vsebino, ki jo objavljate in ga uporabljajte v svojih objavah. Tako, vas bodo posamezniki lahko našli tudi po tem specifičnem “hashtagu”.
P.S. Lahko jih ustvarite več, če se dotikate različnih tematik in bi vaše sledilce zanimala samo ena izmed teh. 

Source: LinkedIn

4. LinkedIn nasvet: LinkedIn oddaja v živo (»Live«)

Iskanje občinstva s pomočjo LinkedIna je neverjetno! Toda ali lahko naše objave, videoposnetki in komentarji povedo vse, kar želimo, da sliši naše občinstvo? Ali je dovolj objaviti in počakati, da se sledilci pridružijo našemu profilu?

Kot vsi družabni mediji je tudi LinkedIn mislil, da objave niso dovolj, da bi povedali svojo zgodbo in ohranili stik z občinstvom, zato je odkril “V živo”! V storitvi Live lahko delite, misli in ideje, lahko svetujete, promovirate in odgovarjate na vprašanja, klepetate s svojimi sledilci …

5. LinkedIn nasvet: Podnapisi so pomembni 👀

Ali ste vedeli, da ima veliko ljudi pri iskanju družabnih omrežij izklopljen zvok? Veliko jih niti zvoka ne more imeti, ker so obkroženi z drugimi ljudmi. Nekaterim je lažje brati podnapise, morda nekdo ne razume jezika ali vašega poudarka. Obstaja veliko razlogov, zakaj so podnapisi dobri za vaš video.

V pripravo videa in obdelavo ste vložili veliko časa in popolnoma razumljivo je, da si želite, da vaš videoposnetek doseže vaše sledilce. Podnapisi bodo pomagali, da bodo na njim čim bolj prijazen način lahko prejeli vsebino, jo razumeli in si zapomnili.

6. LinkedIn nasvet: Ali so komentarji dober odgovor za vse? 🕵️

Pridobiti 1000 sledilcev na LinkedInu je cilj mnogih ljudi, ki poskušajo “zgraditi svojo blagovno znamko”. Komentarji so odličen način dejavnosti, ki bo povečal vašo vidnost na platformi.

Komentarji so dober kazalnik, da ste aktivni, hkrati pa pomenijo, da razumete vsebino, ki jo komentirate. V komentarju delite svojo premišljeno povratno informacijo na zapisano, ali vprašajte dodatno vprašanje, ki vam bo pomagalo bolje razumeti objavo. Vedno si zapomnite, da je LinkedIn poslovna platforma, zato ljudje ne želijo neskončnega komentiranja in dolgega pogovora pod objavo. Naj bo vaš komentar jasen in močan.

Če ne razumete nekega področja znanosti ali umetnosti, je preprosto v redu, če sploh ne komentirate.

7. LinkedIn nasvet: Prava objava ob pravem času ⌚

Zakaj je pomembno, da na družbenih omrežjih objavljate ob pravem času? Večja verjetnost je, da bo več občinstva videlo vašo objavo, jih pustilo komentarje, všečkalo in delilo, zagotovo pa boste privabili tudi več novih sledilcev.

Če želite ostati v stiku s svojim občinstvom, se morate pozanimati o njihovem vedenju. To je ključ do uspeha. Najboljše je, da opravite tržne raziskave, da se naučite, kako vaše občinstvo uporablja LinkedIn.

▶ LinkedIn trik: Hootsuite (platforma za upravljanje družbenih medijev) je odkrila, da je najboljši čas za objavo na LinkedInu med delavniki med 8. in 11. uro. Ian Beable (Hootsuiteov strateg za socialno trženje) pravi, da je najboljša uspešnost v jutranjih urah, kosilih in večerih.

Poskrbite, da boste objavo delili ob pravem času, da se bo vaš trud obrestoval.

Za bolj poglobljeno razlago si lahko pogledate videoposnetek Best Times to Post on LinkedIn ⬇ 

Bi radi vedeli še več o Linkedin trikih in nasvetih? Preberite še ta LinkedIn članek na našem blogu.

Če menite, da vaš profil še ni na točki, ko bi se lotili zgornjih korakov in bi predno začnete z LinkedIn triki lahko na profilu uredili še druge stvari, si najprej preberite še blog Kako urediti LinkedIn profil, in se nato vrnite nazaj. In tako, kot smo že omenili, zgoraj napisani LinkedIn triki bodo delovali le, če boste LinkedInu posvetili čas in objavljali kvalitetno vsebino. Vso srečo vam želimo z LinkedIn profilom in, se vidimo tam!

Ekipa Pro Marketinga

Inja Dovšak
Inja Dovšak

Živijo, upam, da se vam zdi vsebina koristna in poučna. Imate vprašanje? Napišite mi in z veseljem vam odgovorim. Poveživa se na LinkedInu