Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS

LinkedIn napake - 8 dejavnosti, ki jih NE početi na LinkedInu, ker vplivajo na vaš uspeh

Torej, ali vsako družbeno omrežje zahteva drugačen pristop? Tako je! O tem, kako uporabljati LinkedIn in še več najdete v naši LinkedIn rubriki na blogu. Spodaj pa si poglejmo, katere so tiste dejavnosti, ki jih NE počnemo na LinkedInu – jim pravimo kar LinkedIn napake?

Od trenutka, ko se povežemo na internet, smo enostavno povedano, povezani s svetom. Trenutke svojega življenja lahko delimo s prijatelji in družino, ne glede na to, kje smo. Prav tako lahko s podobno-mislečimi ljudmi delimo svoje misli glede posla in nove ideje ter o njih razpravljamo – prav tako, ne glede na to, kje smo. To pa v prvi vrsti počnemo največkrat prav prek družbenih omrežij, kot je LinkedIn, Instagram, Facebook, WhatsApp in podobni. Ampak …

Je zasnova vsakega družbenega omrežja enaka? Odgovor je preprost: NE! Medtem ko sta Instagramu in Facebook večinoma umerjena na deljenje dogodkov iz osebnega življenja, je Twitter odličen za izmenjavo mnenj, LinkedIn pa je namenjen poslovnemu in profesionalnemu povezovanju in mreženju.

Pa poglejmo, kaj LinkedIn ni.

LinkedIn ni pravo mesto za pritožbe 👎

Mogoče je vaše nekdanje podjetje bilo v popolnem kaosu, mogoče je bil vaš šef prevarant. Morda je bila med sodelavci slabo vzdušje, morda pa vaše sedanje delovno mesto ne izpolnjuje vaših pričakovanj. Ne glede na to, glede česa želite izraziti svoje nezadovoljstvo, vam priporočamo, da tega ne počnete na LinkedInu. Oziroma počnite to strateško.

Vsakega od nas na vsake toliko kaj razjezi, a z omalovaževanjem nekega podjetja, šefa ali sodelavca, ne pridemo daleč in pokažemo le svojo čustveno bolečino in nestrokovnost. LinkedIn vsekakor predstavlja platformo, ki nam omogoča tudi pisanje o manj prijetnih izkušnjah. Vsak od nas ima moč, da s svojim zapisom odpre debato o določeni situaciji in možnih rešitvah. In vaša neprijetna izkušnja je lahko odličen vir in povod za tako debato.

Kadar imate tendenco, da bi o čem neprijetnem pisali in spodbudili debato, poskusite pisati hipotetično oziroma brezimensko. Poskusite pisati tako, da se lahko iz vašega zapisa bralec nekaj nauči oziroma, da zapis v njem spodbudi proces razmišljanja.

Želite kljub vsemu neposredno izraziti svoje mnenje o nekdanjem ali sedanjem podjetju? Priporočam vam, da raje pokličete prijatelja_ico in jo povabite na eno dobro kavo ali pivo ter mu/ji poveste vse, »kar vas teži«. In ta dan/teden dajte raje aplikaciji LinkedIn dopust, saj lahko nepremišljena dejanja na LinkedInu vplivajo na vaš ugled in možnost najti novo zaposlitev v prihodnosti. Poskrbite, da bodo vaša dejanja na LinkedInu profesionalna.

LinkedIn + Napake pri črkovanju = tragedija❓

Ne glede na to, v kateri poslovni panogi ste, se boste verjetno na LinkedInu veliko zanašali tudi na pisano besedo. LinkedIn je poslovna in profesionalna platforma, ki jo velika večina uporablja ravno za iskanje novih poslovnih priložnosti, zato se je na njej vredno potruditi pri pisanju objav. Z upoštevanjem slovničnih pravil bralcem pokažemo, da nam je mar in da spoštujemo čas, ki so ga namenili branju naše objave.

Ampak da so slovnične napake tragedija? Sama menim, da je to pretiravanje, če gre za eno ali dve napaki v sestavku. Vsakemu se kdaj zgodi, da se zmoti in v določenih primerih, na osebnem profilu, vam priporočam, da zaradi teh napak ne popravljate celotne objave. Kaj pa vi menite, bi označili takšne napake kot LinkedIn napake? 

Zanimivo: Po nekdanji raziskavi Univerze v Cambridgeu, je za to, da pravilno preberemo besedo, pomembno le, da sta pravilni prva in zadnja črka besede. Ostale črke vmes pa so lahko pomešane.

LinkedIn napake - slovnične napake

Objavljanje domačih posnetkov živali in hišnih ljubljenčkov 😸,

LinekdIn je kot simbol svoje platforme izbral strokovno stran vsakega posameznika, ki ima profil na LinkedInu. Iz tega razloga pustimo smešne videoposnetke z živalmi za uporabo na kateri drugi platformi in se LinkedInu osredotočimo na posodabljanje profila v strokovnem smislu. Razen, če se ukvarjate na primer z izdelovanjem oblek za hišne ljubljenčke.

... med LinkedIn napake vključujemo tudi objave iz osebnega življenja, ...

Kaj objavljati na LinkedInu bomo lažje razumeli, če na LinkedIn pogledamo kot na svojo vizitko ali življenjepis. Lepo je deliti zanimive družinske trenutke, in takšna fotografija bo pri vaših sledilcih na Instagramu ali Facebooku vsekakor povzročila všečke ali komentarje. Na drugi strani pa vašim sledilcem na LinkedInu ne bo veliko pomenila. Če objavite kakšno fotografijo, ki je bolj zasebne narave, pa naj ima pomen tudi za vašo poslovno stran.

... iskanje partnerja, 🥰 ...

LinkedIn zagotovo ni platforma za iskanje ljubezni, s katero boste živeli srečno do konca svojega življenja. Čeprav nikoli ne veste, kdaj bo ljubezen potrkala na vaša vrata, sama platforma LinkedIn ni zasnovana tako, da vam pomaga pri iskanju idealnega romantičnega partnerja, temveč pa za iskanje idealnih poslovnih partnerjev in službe. Zato se osredotočite na glavni cilj LinkedIna, medtem ko dejavnosti iskanja romantičnih partnerjev prepustite aplikacijam za zmenke ali preprosto naključju. 😉

... in politične razprave, 📢 ...

Vse več je uporabnikov družbenih omrežij, ki želijo izraziti svoja politična stališča, ne da bi veliko razmišljali, ali lahko ta sprožijo razpravo. Zagotovo ne želite, da vas vaš potencialni direktor ali rekruter umakne s seznama prihodnjih zaposlenih samo zato, ker ste na LinkedInu sprožili plaz političnih razprav …

Vzdržite se svojih mnenj o politiki in se raje osredotočite na druge teme, ki bodo vaše sledilce spodbudile k razmišljanju in prispevanju pozitivnih in kakovostnih komentarjev.

Kaj pa humor in sarkazem?

Hmm, humorja zagotovo ne bi šteli med LinkedIn napake, kajne? Na LinkedInu je seveda dobrodošel pozitiven značaj in pristop pri podajanju vsebine, ampak ne v vsakem trenutku. Šale, sarkazem in črni humor podelite na drugih družbenih omrežjih, medtem ko se na platformi, kjer je cilj širjenje in pridobivanje znanja in poznanstev iz različnih panog, vedite v poslovnem in strokovnem duhu. Ohranite pa misel, da smo tudi na LinkedInu ljudje, ki se vedno radi nasmejimo. Za to so največkrat zaslužne kakšne interne šale iz posamezne panoge. Med trenutno zelo razširjenimi je, v času nastajanja zapisa, ta:

LinkedIn humor

Slika je vredna 1000 besed 📸

Slika profila je prvi stik vašega profila s (potencialnim) sledilcem. Zato slike vaših hišnih ljubljenčkov, rastlin, ki jih gojite na vrtu, otroka, ki je začel hoditi v prvi razred, pa tudi slike z vašim zakoncem niso ravno idealne za to priložnost. Tudi slike iz vaših mlajših obdobij niso najboljša izbira. Vsi vaši sledilci si želijo iz vaše slike razbrati energijo, ki jo lahko prenesete z odlično držo, odprtimi očmi in nasmehom.

Se vam zdi, da je na LinkedInu preveč dejavnosti, ki niso zaželene, preveč govorimo o LinkedIn napakah? Poglejte na to s pozitivne strani! Na tem družbenem omrežju je tisoč načinov, kako se lahko izrazite in dokažete, da ste profesionalec_ka na svojem področju. Delite s sledilci zanimive odgovore na aktualne dogodke iz svoje panoge, napišite zanimiv članek, ki bo pritegnil pozornost ali delite sliko s kolegi s preteklega sestanka in se pohvalite z uspehom. Raziščite priložnosti, ki vam jih ponuja LinkedIn in vam bodo pomagale pri doseganju vaših profesionalnih ciljev.

Oglejte si videoposnetek “LinkedIn Mistakes – Top 10 LinkedIn Profile Mistakes To Avoid”, ki vas lahko opozori na nekatere druge »LinkedIn napake«, ki se jih morda niste zavedali.

Blogi na naši spletni strani vam lahko razkrijejo še veliko več o LinkedInu. Preberite si nasvete, kako dobiti službo na LinkedInu ali trike, ki jih ne najdete nikjer drugje. Upam, da vam je ta blog pomagal razumeti česa ne početi na LinkedInu ter katere dejavnosti označujemo kot LinkedIn napake in se jim poskušamo izogibati. Če še vedno niste prepričani, kako začeti z LinkedInom, nas kontaktirajte in z veseljem vam bomo pomagali. Za vsa vprašanja smo vam vedno na voljo.

Ekipa Pro Marketinga

Inja Dovšak
Inja Dovšak

Živijo, upam, da se vam zdi vsebina koristna in poučna. Imate vprašanje? Napišite mi in z veseljem vam odgovorim. Poveživa se na Linkedinu