blank

LinkedIn marketing – Kaj, zakaj, kako + 3 načini, kako se ga lotiti ugodno

LinkedIn-profil

LinkedIn se je kot poslovno in profesionalno omrežje izkazal za odlično mesto za marketing – tako vašega podjetja kot osebne blagovne znamke. S pomočjo in aktivno uporabo LinkedIna lahko kot posameznik ali podjetje prispevate k rasti, večji ozaveščenosti in prepoznavnosti. Pa poglejmo, kaj je LinkedIn marketing in kako z njim začeti. 

Kaj je LinkedIn marketing?

Če ste prisotni na LinkedInu ne še bolj, če ste aktivni, potem zagotovo že izvajate neke vrste marketing. LinkedIn marketing je proces uporabe LinkedIna za namene ustvarjanja novih kakovostih povezav, izboljšanja prepoznavnosti znamke in podjetja ter generiranja potencialnih strank.

LinkedIn marketing - kaj je

In zakaj ga potrebujete?

Ali bolje, ali ga sploh potrebujete? Ne želimo ustvarjati občutka, da kaj zamujate, če vi ali vaše podjetje še niste na LinkedInu. Za vsako priklučitvijo novemu omrežju se je smiselno vprašati zakaj se omrežju priključujemo in kaj je cilj.

LinkedIn marketing potrebujejo, ali bolje rečeno, bo koristil posameznikom in podjetjem, ki vedo, da se njihova publika nahaja na LinkedInu. Podjetje in posamezniki v podjetju, ki se ukvarjajo z maloprodajo kuhinjskih pripomočkov za domačo peko in tisti, ki prodajajo IT rešitev, imajo nedvomno drugačni ciljni publiki in kot lahko sklepate – ni nujno, da se obe nahajata na LinkedInu.

Zato torej, če ugotovite, da je LinkedIn lahko potencialno koristen kanal za vas, se tja podajte. Zakaj? Ker je LinkedIn lahko za vas ali vaše podjetje eden izmed zelo koristnih in hkrati ugodnih marketinških kanalov, ki bo skozi vrata pripeljal nove stranke, če se uporabe lotite strateško.

Kako izvajati LinkedIn marketing ugodno?

Največkrat kadar govorimo o oglaševanju na LinkedInu in ga označujemo s pridevnikom ugodno v svetu marketingarjev pri tej tematiki pogosto omenjamo dva pojma, in sicer organski makreting in plačljivo oglaševanje. Tudi na LnkedInu delimo marketing na ta dva pojma, z besedo ugodno pa največkrat povezujemo organski marketing, zakaj?

Organski marketing od vseh nas, ki proizvajamo vsebino, če se kar tako izrazim, zahteva vložen čas, a je so vse dejavnosti (objavljanje), brezplačne. Tudi LinkedIn pa nam omogoča, da na platformi plačamo za oglaševalski prostor in ustvarjamo oglase, ki bodo dosegli ciljno publiko.

Organski LinkedIn marketing pa lahko na ugoden način izvajamo na več načinov. Na osebnem profilu lahko LinkedIn marketing izvajamo s cilji grajenja močne osebne znamke, na profilu za podjetja za grajenje prepoznavnosti podjetja in rekrutiranje novih zaposlenih in pa s pomočjo oglaševanja.

Kaj je razlika med organskim marketingom in plačljivim oglaševanjem?

Organski marketing so preprosto povedano vse dejavnosti, ki jih izvajamo in za njih ne plačujemo za oglasni prostor. Z organskim marketingom svojo ciljno skupino dosežemo z aktivnosmi kot je dosledn objavljanje, zanimiva vsebina in poodobno.

Plačljivo oglaševanje zajema številne dejavnosti, za katere plačamo oglasni prostor. Pri plačljivem oglaševanju tako za odzive odjemalcev vsebine plačamo.

LinkedIn osebno znamčenje

Na osebno znamčenje lahko gledamo tudi kot na neke vrste marketing na LinkedInu.

Na osebnem profilu imate možnost deliti kreativne oglase o svoji blagovni znamki, deliti svoje mnenje o nekaterih trenutnih situacijah, izmenjati mnenja in sporočila s svojimi sledilci in tako zgraditi odnos z njimi.

Ali poznate stavek, da se ljudje povezujejo z ljudmi? To velja tudi pri trženju in to je morda prva prednost oglaševanja na osebnem profilu. Ljudje uživajo v pogovorih z logotipi ravno toliko kot v pogovorih s sistemi za avtomatsko sporočanje. V osebnih odnosih je nekaj čarobnega in promocija na osebnem profilu pa vam ponuja, da naredite prav to! Iščete potencialne stranke, morda poslovne partnerje, službo? Osebni profil vam daje svobodo, da se nenehno povezujete in gradite odnose (tako z zasebnimi sporočili kot z vsebino).

Želite izstopati na LinkedInu?

Gradnja osebne blagovne znamke na osebnem profilu zahteva veliko časa in truda. Preberite, kako urediti LinkedIn profil, da boste izstopali iz množice, ustvarili privlačen koncept svojega profila in pridobiti zaupanje svojih sledilcev. Ali ste vedeli, da le 1% LinkedIn uporabnikov dosledno aktivnih na omrežju? Bodite del tega enega odstotka uporabnikov.

LinkedIn company page

LinkedIn company page oziroma stran za podjetje pa je zrcalni profil vašemu osebnemu. LinkedIn stran za podjetje je odlično mesto, da pokažete vrednote vašega podjetja, aktualne projekte, dosežke in novice, ki so zanimive vašim poslovnim partnerjem, potencialnim strankam ali zaposlenim.

S strateškim pristopom k upravljanju vaše LinkedIn strani podjetja, lahko na učinkovit in ugoden način gradite na prepoznavnosti vaše blagovne znamke in jo povežete s potencialnimi strankami in zaposlenimi.

Z rednim objavljanjem in deljenjem slik in videoposnetkov, krepite verodostojnost in se lahko začnete uspešno pozicionirati v svoji niši – kot vodilni na svojem področju. Kadar sestavljamo strategijo za podjetja in njihov LinkedIn company page se največkrat pri ciljih same LinkedIn strani usmerimo ravno v grajenje večje prepoznavnosti, kakovostne baze sledilcev in grajenje znamke zaposlovalca.

Nasvet za uspešnejši LinkedIn marketing: Spodbudite zaposlene, da se povežejo z LinkedIn profilom podjetja. Tako boste še povečali organsko izpostavljenost podjetja in vsem objavam in novicam lahko dodali še obraze, ki jih ljudje lahko povežejo z vašim podjetjem.

Spoznajte kako vse lahko LinkedIn Company Page pomaga vašemu podjetju in preberite naš blog 6 razlogov zakaj potrebujete LinkedIn profil za podjetje in vse, kar potrebujete, da bo stran vašega podjetja zagotovo drugačna od ostalih.

LinkedIn oglaševanje

Pri LinkedIn oglaševanju gre, za razliko od prvih dveh načinov LinkedIn marketinga, za plačljive dejavnosti na platformi. LinkedIn svojim uporabnikom omogoča, da zakupijo oglaševalski prostor na platformi in tako ciljno usmerjeno prikazujejo svoje oglase ciljni publiki.

LinkedIn plačljivo oglaševanje se lahko izvaja tako na osebnik profilih (najpogosteje s sponzoriranimi sporočili), največkrat pa se le-to izvaja na profilih podjetja. LinkedIn oglaševanja se lahko loti prav vsak, vendar pa LinkedIn platforma ni najbolj znana po ugodnosti svojega oglaševalskega prostora. Zato je pomembno, da imate za oglaševanje skrbno načrtovan proračun in lahko pričakujete, da bodo na LinkedInu oglasi lahko dražji kot na drugih omrežjih. Na LinkedInu poznamo več oblik oglaševanja in poglejmo 4 tipe, ki nam jih platforma ponuja.

4 vrste LinkedIn oglaševalskih kampanj

  • Sponzorirana vsebina
  • Sponzorirana sporočila
  • Besedilni oglasi
  • Dinamični oglasi

Oglejte si še videoposnetek, ki vam bo predstavil kako izvajati LinkedIn marketing, pridobiti sledilce in povečati njihovo dejavnost na vašem LinkedIn profilu.

Linkedin je platforma, ki lahko na profesionalen način ozavešča populacijo o vaši blagovni znamki in vaših izdelkih, vendar le, če jo uporabljate na pravi način. Gradite odnose, ustvarjajte potencialne stranke, raziskujte trg, izboljšajte svoj ugled, delajte na spletu za svojo blagovno znamko in pridobite zaupanje, ki ga potrebujete za uspeh!

Ekipa Pro Marketinga

Potrebujete pomoč z marketingom na LinkedInu?

V ambiciozni ekipi Pro Marketinga verjamemo, da lahko vaše podjetje z LinkedInom dosega marketinške rezultate. Pri tem vam z veseljem pomagamo.
Inja Dovšak
Inja Dovšak

Živijo, upam, da se vam zdi vsebina koristna in poučna. Imate vprašanje? Napišite mi in z veseljem vam odgovorim. Poveživa se na Linkedinu