˄

V tem blogu boste izvedeli, kaj je LinkedIn company page oziroma LinkedIn profil za podjetje, zakaj ga potrebujete in nekaj napotkov, s katerimi boste svoje podjetje uspešno predstavili na LinkedInu.

 

LinkedIn company page - osebe, ki imajo skupinski sestanek.

 

Kaj je LinkedIn company page?

 

Morda za LinkedIn company page slišite prvič, morda zanj veste že nekaj časa, pa se sprašujete, ali je to nekaj, kar bi vaše podjetje potrebovalo in zakaj? Torej najprej, kaj sploh je LinkedIn company page ali LinkedIn za podjetja?

LinkedIn company page je, kot že ime pove LinkedIn profil, ki je namenjen predstavitvi vašega podjetja. LinkedIn je največje poslovno omrežje na svetu, ki ponuja odlično priložnost, da predstavite svoje podjetje. Na platformi lahko brezplačno spodbujate prepoznavnost blagovne znamke, delite informacije za prihodnje zaposlene in privabljate talente. Če zdaj razmišljate, da lahko to vaše podjetje počne tudi drugače, nehajte brati. Če pa želite LinkedInu dati priložnost, vam bomo predstavili prednosti LinkedIn profila za podjetje.

 

Zakaj LinkedIn company page?

 

Poglejmo, kakšne koristi vam prinaša LinkedIn profil za podjetje in zakaj ga sploh ustvariti ali zakaj se vam splača vlagati v optimizacijo vašega že obstoječega profila.

1. Zgradite prepoznavnost svojega podjetja

Na profil svojega podjetja privabite svoje poslovne partnerje in občinstvo, ki jih zanima, kaj počnete.

In sicer to naredite tako, da izberete Super admin ali Content admin, v zgornjem desnem kotu kliknite Invite connections ter izberete eno ali več izmed ponujenih možnosti (Search for a connection using the Search by name field, Use the filters to focus your search ali Select connections from the populated list), nato kliknete Invite in vaše povezave bodo prejele obvestilo o povabilu. 

2. Brezplačna promocija podjetja ali izdelkov oz. storitev

LinkedIn profil za podjetje omogoča vašemu podjetju brezplačno promocijo izdelkov ali storitev, ki jih lahko predstavite z objavami, jih opišete in svoje sledilce napotite na svojo spletno stran ter jih spodbudite k želeni akciji.

3. Najdite talente in prihodnje zaposlene

LinkedIn company page je prostor, na katerem se predstavite tudi svojim potencialnim prihodnjim zaposlenim, kjer lahko izvedo več o vas in si ustvarijo sliko, kako je delati v vašem podjetju.

Na LinkedIn company page lahko objavite razpis za prosto delovno mesto in prijave sprejemate kar preko platforme.

4. Delite uporabno vsebino

Spoznajte svoje občinstvo in z njimi delite zanje koristne nasvete. Profil podjetja lahko deli blog objave, zunanje članke, objave zaposlenih itd. Z vsebinskim marketingom lahko izobražujete svoje občinstvo. Z delitvijo uporabne vsebine, ki bralce spodbudi k dejanjem, lahko privabite več obiskovalcev na svoje spletno mesto. Pri tem jim zastavljajte vprašanja in jih prosite za mnenja, saj boste s tem spodbudili interakcije. Tako gradite zaupanje in jih vodite skozi prve faze nakupnega procesa.

5. Povečajte svoje iskalne parametre

Dandanes je že skoraj zahtevano, da je podjetje mogoče najti tudi na spletu in LinkedIn profil za podjetje poveča možnost, da uporabniki najdejo vaše podjetje. Prav tako pa lahko dodajanje povezav v LinkedIn objavah poveča število obiskov vaše spletne strani.

6. Povežite se s svojo ciljno skupino

LinkedIn company page predstavlja odličen način, da se povežete s svojo ciljno skupino, sploh za B2B podjetja.

Lahko se povežete z velikim številom uporabnikov, tako lastnikov podjetij kot strokovnjakov, s pomočjo vsebinskih objav, reagiranjem na njihove objave v imenu podjetja, sporočil ali sponzoriranih objav (t. i. InMail).

 

LinkedIn company page ustvarjanje profila.

 

Še nekaj zanimivih podatkov:

 

  • LinkedIn je #1 kanal, ki ga B2B tržniki uporabljajo za distribucijo vsebine v 94 %.

  • LinkedIn predstavlja več kot 50 % vsega prometa na B2B spletnih mestih in blogih.

  • 80 % potencialnih strank v B2B segmentu prihaja z LinkedIna.

  • LinkedIn ustvari 3-krat več konverzij kot Twitter in Facebook.

 

Kako ustvarite LinkedIn company page ali LinkedIn profil za podjetje?

 

Na LinkedInu ločimo dve vrsti profilov:

  • Osebni profil (personal profile) je namenjen vaši predstavitvi, če pa ga še nimate, ga lahko odprete tukaj.  

  • LinkedIn profil za podjetje (LinkedIn company page), o katerem pišemo tokrat in za katerega zdaj že veste, da je namenjen predstavitvi vašega podjetja ali organizacije. 

Za odprtje LinkedIn profila za podjetje morate imeti že odprt osebni profil, s katerim se boste prijavili. Če osebnega profila še nimate, vas vabimo, da si najprej preberete blog objavo, v kateri smo govorili o tem, kako urediti LinkedIn profil, in se potem vrnete nazaj. Sicer pa si po korakig poglejmo, kako ustvariti in začeti z LinkedIn profilom za vaše podjetje.

 

Nekaj pomembnih napotkov in kaj potrebujete, preden začnete:

 

  • Osebni profil na LinkedInu z vašim pravim imenom in priimkom.

  • Vaš osebni profil mora biti star vsaj 7 dni.

  • Moč vašega profila mora biti Moderate ali All-Star (ko izpolnjujete svoj profil, izpolnite vse priporočene korake, ki vam jih predlaga LinkedIn).

  • Imeti morate nekaj LinkedIn povezav v svojem osebnem profilu. Povezave so uporabniki, ki se na LinkedInu povežejo. Če ste z nekom povezani, lahko vidite njegove delitve in posodobitve.

  • Spletno mesto podjetja in e-poštni naslov podjetja (brez splošnih e-poštnih sporočil, kot je Gmail.com).

  • Označeni morate biti kot trenutni uslužbenec podjetja v razdelku Experiences na svojem osebnem LinkedIn profilu.

  • LinkedIn company page lahko ustvarite le na računalniku - desktop oblika LinkedIna.

 

 

1. korak: Ustvarite LinkedIn company page

Najprej se prijavite v svoj osebni profil LinkedIn in kliknite ikono Work v zgornjem desnem kotu nadzorne plošče.

V desnem kotu se odpre okno, pomaknite se na dno okna in kliknite gumb Create company page.

 

Potem vas bo LinkedIn prosil, da izberete, katero poslovno stran želite ustvariti.

Izbirate lahko med malim podjetjem (manj kot 200 zaposlenih), srednje velikim ali pa velikim podjetjem (več kot 200 zaposlenih) ter med predstavitveno stranjo (za že obstoječo poslovno stran) ali izobraževalno ustanovo. Izberite tisto, ki najbolj ustreza vašemu podjetju.

 

2. korak: Izpolnite podatke o podjetju

LinkedIn vas bo postopoma vodil skozi obrazce in vas prosil za podatke o podjetju, ki jih morate izpolniti. Dodati morate:

  • ime podjetja,

  • spletno mesto,

  • panogo,

  • velikost podjetja in

  • vrsto podjetja.

Ko izpolnite vse podatke o svojem podjetju, potrdite polje, da preverite, ali ste pooblaščeni zastopnik organizacije, in kliknite gumb Ustvari stran ali Create page.

Zdaj vaš LinkedIn company page obstaja, to pa še ni dovolj, da bo profil vašega podjetja uspešen.

 

3. korak: Dodajte sliko logotipa svojega podjetja kot profilno sliko

Izberite privlačno naslovno sliko, na kateri lahko prikažete tudi svoje poslovne prostore, izdelke ali storitve. 

- Napišite prepričljiv krajši opis, ki naj bo dolg največ 65 znakov.

- Napišite daljši opis svojega podjetja, ki je lahko dolg do 2000 znakov.

- Dodajte lokacijo svojega podjetja.

- Izberite 3 hashtage ali ključne besede, ki so pomembne za vašo panogo ali podjetje in jih dodajte v svoj profil.

 

4. Last but not least korak: naj LinkedIn profil vašega podjetja zaživi

Zdaj je vaš profil pripravljen, da ga pokažete občinstvu in začnete graditi bazo povezav in sledilcev.

Ustvarite svojo strategijo objavljanja, tako tematsko kot časovno in začnite z deljenjem objav.

 

Vas zanima, kako se lotiti LinkedIn marketinga? Preberite si naslednji blog.

 

Tako, vaše podjetje ima sedaj aktiven LinkedIn company page. Upamo, da so vam zgornji napotki pomagali in ste lažje ustvarili LinkedIn profil za podjetje. Zdaj pa vam želimo uspešno in aktivno objavljanje vsebine in nadaljnjo rast podjetja na največjem poslovnem omrežju.

 

 

Pro Marketing
Inja Dovšak
Content Creator
Pro marketing logo