˄

Vsako podjetje je do neke mere kot človek. Zveni nenavadno, mar ne? Kaj pa, če vam povemo, da bi vsako podjetje moralo imeti svoj prepoznavni karakter, svoj jezik, način komunikacije ter podobo, s katero komunicira s strankami?

 

To je CGP – celostna grafična podoba podjetja!

Potrebujete CGP za svoje podjetje?

 

 

Kaj je CGP?

 

CGP ali celostna grafična podoba je eden izmed načinov komunikacije podjetja s strankami. Gre za vizualen del komunikacije – bolj natančno to, kar kot stranke vidimo. To je na primer usklajeno delovanje vidnih sporočil. CGP daje podjetju formo, prepoznavnost in predvsem profesionalen izgled. Lahko bi rekli, da je na nek način “grafični zakonik”, ki označuje, kako se podjetje vizualno predstavlja v javnosti. 

 

Med elemente celostne grafične podobe spadajo:

 

  • barve podjetja (zapisane v # kodi – “hexadecimal color code”),

  • tipografija – nabor vseh fontov, ki jih podjetje uporablja,

  • logotip – logotip je eden izmed glavnih elementov grafične podobe podjetja, priporočljivo je imeti več tipov logotipa za različne medije in velikosti,

  • slogan – dober slogan je kratek, udaren in zapomljiv.

 

Za pomoč pri oblikovanju kateregakoli izmed zgoraj naštetih elementov celostne grafične podobe, pa se lahko vedno obrnete na Pro-marketing, kjer bomo skupaj našli rešitev. Preberite si več o tem, kaj vam nudimo - grafično oblikovanje za podjetje.

 

ProMarketing - celostna grafična podoba

 

Kje lahko uporabljamo CGP:

 

  • spletna stran – danes kot podjetje ne moremo obstajati brez spletne strani, saj se na spletni strani stranke lahko poglobijo v našo zgodbo in odkrijejo naše cilje,

  • dokumenti – računi, vizitke, kuverte, pogodbe itd.,

  • žig,

  • e-mail podpis – izdelajte vsem svojim sodelavcem e-mail podpis v enakem slogu, tako da bodo vaše stranke takoj vedele, kdo jim piše,

  • ostalo – na primer maskota podjetja, prepoznaven lik, vozni park itd.

 

Ni nujno, da ima vsako podjetje svojo maskoto ali kuverte v CGP-ju podjetja. Na koncu se morate sami odločiti, preko katerih elementov si želite komunicirati s svojimi strankami.

 

ProMarketing - celostna grafična podoba

 

Zakaj je celostna grafična podoba nujna za vsako podjetje?

 

Dobro pripravljena celostna grafična podoba vam omogoči, da vas stranke takoj prepoznajo, vam bolj zaupajo in se pri poslovanju z vami počutijo bolj varno. Prav tako ne bodo imele občutka, da jih v odnosu z vami lahko kaj neprijetno preseneti. V kolikor bo celostna grafična podoba vašega podjetja vsebovala vse potrebne elemente, boste vnaprej prihranili veliko stroškov z oblikovanjem novih promocijskih materialov. Vsako, tudi najmanjše podjetje, bi se moralo do neke mere lotiti izpostavitve svojega CGP-ja.

Ljudje smo vizualna bitja, informacije v veliki meri sprejemamo s pomočjo vida. Pomembno nam je, kako stvari okoli nas izgledajo, čeprav ima vsakdo izmed nas svoj poseben okus. 

Dobro izdelana celostna grafična podoba podjetja mora biti konkurenčna – ali ste vedeli, da je 90 % podatkov na internetu nastalo v zadnjih dveh letih? Izpostavljenost vizualne produkcije je otežila položaj podjetjem, ki prej niso toliko gledala na svojo zunanjo podobo. Ljudje se odzivamo in obdelujemo vizualne podatke bolje kot katerokoli drugo vrsto podatkov. Pravzaprav človeški možgani obdelujejo slike 60 000-krat hitreje kot besedilo, 90 odstotkov informacij, ki se prenašajo v možgane, pa je vizualnih.

 

 

Kako deluje dobra celostna grafična podoba podjetja?

 

Nike – kljukica, Adidas – tri črtice, McDonalds – rumeni M, Mercator – rdeča barva in M, Tuš – zvezdica… Možgani nam kar takoj dajo asociacijo s tistimi velikimi in prepoznavnimi znamkami. Kako postati ena izmed njih? Na začetku morate v podjetju definirati tako imenovano idealno stranko – “buyer persona”. Glede na to KOMU boste prodajali, oziroma prodajate, naredite strategijo komunikacije – postanite nekdo, s komer bi se vaša idealna stranka rada pogovarjala. S tem izpostavite vizijo in strategijo komunikacije. 

 

Medtem pa ne pozabite opazovati konkurence – ali je tisti konkurent uspešen? Če ja – zakaj? Kaj deluje? In če ne, kaj so njegove napake?

 

Kakovostna in premišljeno izdelava celostna grafična podoba vam bo pomagala, da boste uspešno nagovarjali svojo ciljno skupino in postali prepoznavni. 

 

Vsako podjetje je do neke mere kot človek. Zveni nenavadno, mar ne? Kaj pa, če vam povemo, da bi vsako podjetje moralo imeti svoj prepoznavni karakter, svoj jezik, način komunikacije ter podobo, s katero komunicira s strankami!

 

POTREBUJETE CGP ZA SVOJE PODJETJE?

 

Pro Marketing
Silvie Bizjak
Content Creator

Kategorija: Grafično oblikovanje

Pro marketing logo