˄

Unique selling proposition? Ali veste, kaj je “edinstvena prodajna prednost” vašega podjetja? 

“Unikatno, edinstveno, originalno – to so najbolj pomembne besede današnje objave.”

Že to, da smo vsi drugačni, da en človek ni enak drugemu, kaže kako prav pride edinstvenost in personalizacija. Trg, ki je raznolik in ponuja strankam več možnosti odločitve, zadostuje temeljnim predpostavkam za rast. Ali hočemo biti del tega trga? Potem pa ga obogatimo z lastnim doprinosom edinstvenosti! Z lastnim “Unique Selling Proposition” – USP-jem.

 

unique selling proposition - prikaz prodaje avtomobila.

 

Kaj je “edinstvena prodajna prednost” – USP? 

 

Unique selling proposition (USP) je vaš “ZAKAJ” – to, v čemer je vaše podjetje unikatno, v čemer se razlikuje od konkurence – vaša drugačnost mora biti vaša “privlačnost”.

Edinstvena prodajna prednost ni to, da ponujate popust za vaše storitve ali pa, da je vaša trgovina odprta štiriindvajset ur na dan, gre bolj za nek celoten format, pozicijo, ki jo vaše podjetje zajema v kontekstu celotne komunikacije s strankami.

Pri definiranju USP se osredotočite na to, kakšno vrednost prinašate vaši stranki. Ni dovolj biti samo “drugačen”. Osredotočite se na nekaj, kar je koristno za vaše potencialne stranke. 

“Preden prodate vašo storitev, morate prodati sebe – svoje podjetje.”

Vaša edinstvena prodajna prednost bo najbolj zasijala preko javnih dejanj vašega podjetja. Prikazuje se skozi vsa sporočila firme – začne se s CGPjem podjetja, s tem, kako osebno komunicirate z vašimi strankami in kako jih nagovarjate na spletu. Vaša prisotnost na socialnih omrežjih, izvajanje vsebinskega marketinga, plačljivega oglaševanja… Vse to šteje!

 

 

 

Kako ustvariti Unique Selling Proposition v 3 korakih?

 

  1. Analizirajte – Definirajte, kdo ste, kaj prodajate in komu prodajate. Priporočamo, da si v podjetju vzamete čas za skupen brainstorming in drug drugemu poveste, kako vsak od zaposlenih dojema vaše podjetje. Skupaj definirajte sporočilo, ki ga želite deliti naprej.

  2. Vstopite v kožo vaših strank – Zavedati se morate, da so vaše obstoječe stranke, vaš Unique Selling Proposition že odkrile. Vi pa ga morate zdaj preko njihovih odzivov razbrati, pravilno definirati ter jasno predstaviti. Vprašajte vaše stranke, zakaj so izbrali vas, zakaj so z vami zadovoljni in kaj je razlog, da se vračajo k vam.

  3. Poznate motivacijo vaših klientov? – Kaj spreminja nakupne odločitve vaših strank? Kaj jih privlači in kaj odvrne? Stvar ni v tem, da se mora vaše podjetje nekomu prilagajati – lahko pa vas znanje o motivaciji strank privede na pravo pot.

 

kam spada unique selling proposition

 

Kako vam koristi dobro definirana edinstvena prodajna prednost podjetja?

 

Edinstvena prodajna prednost podjetja vam bo gotovo pomagala, če se lotite graditi pozitivno prepoznavnost vašega podjetja in trdne odnose s strankami. Pomagala jim bo ločiti vaše podjetje od konkurence in hitreje izbrati, če ste pravi partner za njihove potrebe.

Če ste aktivni v izvajanju vsebinskega marketinga, boste lažje zasnovali vsebine ter določali, na katerih socialnih omrežjih jih boste delili ali za kakšne druge forme vsebinskega marketinga se boste odločili. 

Že zavedanje, da ni treba ponujati “najboljšega” izdelka ali storitve, vam bo kot podjetniku olajšalo spanje. Saj nikoli ni tako, da je ena stvar najboljša za vse. Pomembno je vedeti, kako bo vaš produkt izstopal iz množice in to je naloga USP-ja.

Potrebujete pomoč z marketingom? Pri Pro Marketingu smo ekipa strokovnjakov, ki vam bomo z veseljem pomagali. 

Kontaktirajte nas

 

Pro Marketing
Silvie Bizjak
Content Creator

Kategorija: Vsebinski marketing

Pro marketing logo