Kako napisati blog post, ki bo pritegnil več publike k vašemu podjetju?

Pisanje blogov ni enostavno in zahteva čas, vztrajnost in odločnost. Verjetno ste mnenja, da pisanje zahteva preveč časa, ki bi ga raje namenili na prvi pogled bolj koristnim stvarem. To pa ni čisto res! Kvalitetni blog posti bodo vašemu podjetju pomagali priti v podzavest novi publiki in povečali kredibilnost vašega podjetja.

 

 

Kaj sploh je blog post?

 

Blog objava ali “post” je članek informativno – zabavne narave, ki se nahaja na spletnem mestu podjetja ali posameznika in informira o temi, ki je s podjetjem ali posameznikom na neki ravni povezana. Ima osebni karakter in ima za cilj povezati pisca z njegovo publiko. Je del vsebinskega marketinga.

Blog post je večinoma dolg 600 do 2000 besed in poleg teksta vsebuje še slike, video, infografike in druge tipe vsebin, ki pomagajo bralcu dobiti dodatne informacije in vašemu tekstu dodajajo berljivost.

Vrste blog postov:

  • How to” – Kako? – blog, ki razlaga, kako se nekaj naredi, ali kako nekaj deluje

  • “List based” – blog, ki je večinoma kratek, ampak zelo pregleden in strukturiran. Namenjen je bralcem, ki morajo hitro priti do informacije.

  • “Guide” – nasprotno “list based” blogu je »guide« bolj razlagalen, namenjen bralcem, ki se želijo poglobiti v vsebin.

  • “News” – redno objavljen blog post z novicami iz vašega podjetja, informira o novostih, ki so se zgodile, zanimivih dogodkih, ki jih boste naredili in cilja na stranke, ki vas že poznajo in z njimi vzdržuje dober odnos.

 

Kako napisati dober blog post?

 

  1. Spoznajte svojo publiko

Kdo so vaši bralci? Kdo so vaše potencialne stranke? Ste v vašem podjetju že definirali “buying persono”. Če je vaš odgovor da, ste to točko že pokrili, v nasportnem primeru, ugotovite, kdo je vaša idealna stranka, kaj jo zanima in kaj ima rada. Kaj si želi brati?

  1. Dodajte domeno za blog

Seveda je zelo pomembno, da imate spletno mesto, kamor boste svoje blog poste objavljali. Če ima vaše podjetje spletno stran, naredite zavihek “blog” ali “nasveti”.

  1. Vključite vaš CGP

Ko imate narejeno blog domeno, poskrbite, da bo urejena v obliki vašega CGP-ja (v celostni grafični podobi vašega podjetja).

  1. V članku ne pozabite odgovoriti na vprašanja, ki ste jih na začetku specificirali. 

To sicer zveni logično, ne zgodi pa se vedno samodejno. Včasih se radi zapletemo v svoje lastne besede in končamo s čisto drugim sporočilom, kot smo ga na začetku želeli sporočiti. Ostanite osredotočeni na temo, o kateri hočete informirati in ne pozabite odgovoriti na KAJ, ZAKAJ in KAKO.

 

-> NASLOV

Kvaliteten blog post ima privlačen in zanimiv naslov, ki bralca privabi, da bo nadaljeval branje.

-> INTRO

Naslovu sledi privlačen intro – meta opis – v katerem na hitro (z enim stavkom) odgovorite na vprašanje in bralcu predstavite, kaj se bo v članku pisalo.

-> PIŠITE ZA PRIJATELJA

Ko boste blog pisali, si predstavljajte, da ga pišete za enega človeka, vašega prijatelja, ki mu skušate vsebino prikazati na enostaven in zabaven način. 

-> OPTIMIZACIJA BLOGA

Na koncu pa ne smemo pozabiti SEO. SEO (search engine optimization) je čudovit pomočnik v rasti vašega podjetja. Priporočamo vam, da so vaši blog posti SEO optimizirane (pisani na ključno besedo, s pravilno narejenim meta opisom, slikami itd.) – na tak način bo vaše bloge doseglo veliko več ljudi. Potrebujete pomoč pri optimizaciji?

 

Kontaktirajte nas

 

 

Dobro pisani blog posti bodo pritegnili nove stranke in povečali kredibilnost vašega podjetja. Pomembno je tudi, da blog, kot del vsebinskega marketinga, nevsiljivo dviguje zavedanje o vaši firmi (tako imenovani “brand awareness”).

Imamo pa za vas še en nasvet, ki ga že poznate, vaja dela mojstra, če mojster dela vajo. Pisanje je do neke mere stvar talenta, veliko pa pripomore vaja in kako s pisanjem vsakič znova izboljšujete svoj jezik in izražanje. 

 

 

 

Kategorija: Vsebinski marketing