˄

Je Inbound marketing št. 1 pot do uspeha?

Inbound marketing je metoda poslovanja, ki pritegne kupce z ustvarjanjem visoko kakovostnih vsebin prav po njihovi meri. S stranko ustvarja povezave, ki jih stranka išče, in rešuje njihove težave.

 

Punca in napis Inbound marketing.

 

Inbound? Outbound? Vsebinski marketing? Kakšna je sploh razlika?

 

V tem članku bomo poskusili razložiti kaj je inbound marketing in zakaj je podlaga dobrim odnosom s strankami vašega podjetja.

Osnova inbound marketinga je kakovostna vsebina, ki pritegne tiste, ki imajo težave, ki jih vaše podjetje lahko reši. Ne da bi jih silili s tradicionalnimi metodami oglaševanja, jih preprosto pritegneta dober ugled vašega podjetja in vsebina, zaradi katere se stranka zanima za vas.

Inbound marketing je na nek način odziv na nove navade strank, ki jih vsiljive prodajne in trženjske metode in pristopi ne privlačijo več. To je tisto, kar ima inbound marketing skupnega z vsebinskim marketing

Za razliko od vsebinskega marketinga pa je inbound marketing osredotočen tudi na konverzijo prejemnika vsebine v kupca storitve. Zato je inbound marketing na nek način most med vsebinskim marketingom in digitalizacijo.

 

4 stopnje inbound marketinga po Hubspot metodologiji

 

HubSpot je platforma za marketing, prodajo in storitve, ki podjetjem pomaga pritegniti obiskovalce, pretvoriti potencialne stranke ter zapreti in obdržati stranke. HubSpot podjetjem omogoča boljše upravljanje marketinga, prodaje, storitev in poslovanja. Njihovi strokovnjaki so zanesljivi vir znanja in njihova metodologija inbound marketing obsega: 

  1. ustvarjanje vsebine in njena distribucija

  2. personalizacija vsebine

  3. pretvorba uporabnikov v kupce

  4. omnichannel (označuje ali se nanaša na vrsto maloprodaje, ki združuje različne načine nakupovanja, ki so potrošnikom na voljo (npr. na spletu, v fizični trgovini ali po telefonu)).

 

kaj obsega Inbound marketing.

 

Kako ustvariti kvaliteten inbound marketing?

 

Pri inbound marketingu je ena izmed ključnih sestavin dobro in učinkovito sestavljena spletna stran. Natančno strukturirana spletna stran bo zadovoljila ne samo zainteresirane “bralce vaših vsebin”, ampak celo “zadovoljne kupce vaših storitev”. In to, si seveda, želimo. A ni vse samo v strukturi in lepem »dizajnu« – saj je to le del kvalitetne uporabniške izkušnje - UX (user experience). Prijazno okolje spletne strani odgovarja na aktualne potrebe kupca, ponuja rešitve in ga spremlja do konca nakupne poti.

Naj je vaša spletna stran kvalitetno izdelana, tehnično brezhibna, strukturirana in optimizirana. Del tega je tudi SEO optimizacija, ali pa uporaba Google Ads. Ali še bolje, oboje.

Prazna spletna stran seveda ne bi imela nobenega učinka. Ključna je vsebina, ki pa mora biti kvalitetna in narejena po želji vaših strank. Torej preden se lotite pisanja, se vprašajte, ali bo ta vsebina vašim strankam zanimiva, koristna, jim bo v pomoč?

Tako se prične personalizacija vaše vsebine. Personalizacijo bi lahko označili kot temeljni pristop inbound marketinga. Ciljamo na točno določene stranke z določenimi potrebami in željami, ki jih mi lahko uresničimo. Personalizacije ne moremo izvajati, če kot podjetje ne vemo, kdo smo. Najprej se torej osredotočite nase in definirajte svoj posel, kaj lahko ponudite svojim strankam in kakšne so vaše prednosti. 

Naredite inbound marketing strategijo. Določite cilj in točke, po katerih boste do cilja prišli. Poskrbite tudi za to, da bodo vsi zadolženi za inbound marketing to strategijo dobro poznali in bodo lahko do nje stalno dostopali. In spet – tudi pri snovanju strategije je najbolj pomembna vsebina. Poskusite najprej definirati idealno stranko podjetja in tip vsebine, ki ga le-ta želi prejemati. Osredotočite se na dodano vrednost – nove informacije, ki bodo vašim strankam pomagale.

Seveda pa vam lahko pomagamo tudi mi.

Kontaktirajte nas

 

Kakšna mora biti inbound marketing strategija? In kaj pravi Hubspot?

 

 

Atraktivna – blog članki, vsebinske ponudbe – priročniki, pričevanja strank, podrobnosti o akcijah ali popustih, socialni mediji. Gre se za vsebino, ki zagotavlja vrednost.

Vklučujoča – ko komunicirate z vašimi strankami, se osredotočite na to, da bo komunikacija ustvarjala dolgoročne odnose med vami. Poleg tega se prepričajte, da vedno prodajate rešitve in ne izdelke.

Navdušujoča – zagotavlja srečne in zadovoljne stranke. To zahteva strokovnjake in svetovalce na posameznih področjih. Lahko tudi v podobi avtomatskih klepetalnikov.

 

Kako poteka Inbound marketing.

 

Kako do inbound marketing strategije?

 

Zastavite si cilje – Preko zastavljenih ciljev lažje merimo aktualne rezultate. Naj bodo vaši cilji ambiciozni, a hkrati realni. Lahko si pomagate s SMART modelom. 

S – specific (točno določen), 

M – measurable (merljiv), 

A – attainable (dosegljiv), 

R – realistic (realističen) in

T – time bound (časovno opredeljen).

 

Kdo je buyer persona? – enostavno vaša idealna stranka. To je tista oseba, ki potrebuje vaše storitve in je pripravljena za njih plačati. To je pomembno, saj zagotovo obstajajo stranke, ki potrebujejo rešitve podobne vašim, ampak morda v čisto drugem cenovnem razredu. Naučite se, kako komunicirati s vašo “buyer persono” in jo na ta način nagovorite s pomočjo inboud marketinga.

Značilnosti vaše blagovne znamke – komunicirajte vaše značilnosti skozi vsebine, ki jih delite. Poleg CGP-ja podjetja (celostne grafične podobe) upoštevajte tudi vaš USP (unique selling proposition) – edinstveno prodajno prednost.

Implementirajte inbound marketing orodja – orodje bi vam moralo olajšati delo. Osnovna orodja, ki jih je dobro imeti so: orodje za marketinško avtomatizacijo CRM (customer relation management), za optimizacijo vsebin SEO, za upravljanje družbenih omrežij in orodje za analitiko.

V Pro Marketingu že več časa uporabljamo in našim strankam priporočamo orodje HubSpot – na enem mestu združuje vse potrebno za podjetja in deluje zelo enostavno. Ko smo pa že omenili, najpomembnejše je, da z njim olajšate delo in prihranite čas.

Določite ekipo inbound marketing strokovnjakov – če je to le možno, določite ljudi, ki se bodo na redni bazi ukvarjali z inbound marketingom, torej s pisanjem tekstov, blogov, s SEO optimizacijo, spletno analitiko, oblikovanjem spletnih strani, grafičnem oblikovanjem, PPC marketingom, email marketingom in upravljanjem družbenih medijev

 

V kolikor potrebujete pomoč pri inbound marketingu, nas kontaktirajte in z veseljem vam bomo pomagali. 

Kategorija: Vsebinski marketing

Pro marketing logo