˄

Pomemben del optimizacije spletne strani je SEO članek, ki je napisana vsebina optimizirana tako, da z njo dosežete najvišjo uvrstitev v iskalniku.

Medtem ko je nekoč prevladalo mišljenje, da je za visoko uvrstitev nujno imeti čim več SEO člankov, danes vemo, da uvrstitev v iskalnikih temelji na kakovosti članka.

Cilj SEO članka ni le, da avtorji spoštujejo vsa SEO pravila, temveč da vsebina izobražuje, informira in zabava ciljno občinstvo v tej meri, da na podlagi prebranega naredijo naslednji korak.

 

 

Zanima me spletna optimizacija

 

Čeprav se SEO članki med seboj razlikujejo, vsak od njih vsebuje dva primarna cilja:

  • čim višje uvrstiti vašo spletno stran v Googlovem iskalniku ter
  • povečati število obiskovalcev vaše spletne strani.

 

Vrste SEO člankov

 

Onsite SEO članek - članek na spletni strani

 

Vsi članki, ki jih objavite na vaši spletni strani, spadajo v skupino on – site optimizacije. SEO članek na vaši spletni strani je lahko v obliki bloga, nasveta iz vaše panoge, novic ali intervjuja. Ta članek zajema ustvarjanje visoko kakovostne vsebine, ki je izobraževalna ter lahko koristi obiskovalcem vaše spletne strani.

 

Offsite SEO članek - članek zunaj spletne strani

 

Kot že ime pove, Off – site SEO članek vključuje vaše dejavnosti in objave zunaj vaše spletne strani. Pogosto je ta vrsta članka povezana z izgradnjo povratnih povezav (backlink). Cilj off – site članka je pritegniti občinstvo z drugih platform, da obiščejo vašo spletno stran. Prav tako off – site članek dosega svoj maksimum, če je optimiziran tako, da je visoko uvrščen v iskalniku hkrati pa vsebuje URL-je z vaše glavne spletne strani in tako omogoča njeno boljšo uvrstitev na Googlu.

 

PR SEO članek

 

Obstaja še veliko drugih vrst SEO članka zunaj spletne strani, ki vam lahko pomagajo. Med njimi je tudi PR SEO članek, ki je odličen način za izboljšanje vrednosti vidnosti v brskalnikih, pa tudi za povečanje števila obiskovalcev na vaši spletni strani z uporabo dobro znanih in dobro obiskanih medijev in platform.

 

Guest Posting članek

 

Guest posting vključuje objavljanje članka na tuji spletni strani ali blogu in je tudi najlažji način za brezplačno medijsko povezovanje do vaše spletne strani. Najprej poiščite spletne strani, ki dovoljujejo objave drugih, se obrnite na urednike potencialne spletne strani in jim predstavite idejo. To lahko koristi tako vam, kot tudi spletni strani na kateri objavite članek. Potencialno spletno mesto dobi brezplačno kakovostno vsebino, medtem ko vi prejmete brezplačne povratne povezave.

 

Grafika pisanje seo članka.

 

8 nasvetov za ustvarjanje SEO članka

 

Da bi vam olajšali pisanje SEO članka, vam bomo predstavili nekaj smernic za optimizacijo, ki vam bodo v pomoč.

 

1. Osredotočite se na ključne besede

 

Ključne besede, ki jih vsebuje SEO članek so lahko posamezne besede ali besedne zveze. Raziskava ključnih besed omogoča posamezniku izbrati pravo besedo, za katero bo njegova spletna stran rangirala na Googlu. Ko so ključne besede učinkovito raziskane in optimizirane, delujejo kot odlična povezava vaše ciljne publike z vašo spletno stranjo. Preprosto povedano, ključne besede so besede, ki jih vaša ciljna publika uporablja, ko išče rešitve za svoje težave, vaša blagovna znamka pa jih zagotavlja.

Verjetno se sprašujete, kako izbrati ključno besedo? Na srečo obstaja veliko brezplačnih orodij, ki vam pomagajo najti odgovor na zgornje vprašanje. Nekatera izmed njih so Ubersuggest, KeySearch, Google Keyword Planner, Sermush, Keywordsheeter.

 

2. Primarni sestavni deli SEO članka

 

Ključne besede vam bodo pomagale pri visoki uvrstitvi le če jih boste pametno uporabljali v članku. Kako jih pametno uporabljati?

Title (naslov): Je prvi korak pri ugotavljanju ustreznosti vaše vsebine z iskalno ključno besedo. Google ceni besede, ki so na samem začetku naslova, zato poskrbite, da se naslov začne s ključno besedo.

URL naslov: Še ena podrobnost, ki vam bo pomagala pri uvrstitvi, je URL oz. povezava vsebine. Če želite, da bo vaš URL relativen, vključite ključno besedo

Glavni naslovi, podnapisi in vsebina: Uporabite ključne besede znotraj besedila, vendar na povsem naraven način. Preden se sprostite pri pisanju, začnite razmišljati o tem, kako sploh v besedilo vključiti ključne besede. Čeprav je koristno, da se v besedilu pojavijo čim pogosteje, se poskusite osredotočiti na uporabniško izkušnjo. Teh besed vam ni treba vsiljevati, ampak jih poskusite uporabiti povsem naravno v besedilu.

Meta opis: Meta opis daje vašim bralcem kratke informacije o vsebini vašega besedila. Upoštevajte, da je meta opis zelo pomemben za visok CTR – click through rate (stopnja klikov). Zanimiv opis bo pritegnil čim več klikov uporabnikov.

Podrobno o ključnih besedah ter o namenu preberite v našem blogu

seo članek grafika.

 

3. Kvalitetna vsebina ali nekaj na hitro?

 

Google želi, da bi rezultati iskanja na prvi strani vsebovali element strokovnosti. Google namreč želi, da bi bili uporabniki zadovoljni z njegovimi rezultati. S kakovostno vsebino bo zadovoljno tudi vaše občinstvo.

Preden napišete članek, se prepričajte, da imate vsaj enega od naslednjih elementov:

  • Strokovno znanje o vsebini ali strokovnjaka, s katerim se lahko pogovorite
    sposobnost pisanja ali profesionalnega pisca
  • Če ste na primer strokovnjak za določeno področje, vendar niste prepričani v svoje sposobnosti pisanja, najamite pisca. Če ste pisec, se prepričajte, da imate dostop do strokovnjaka za določeno področje.

Iz Googlovega vodnika SEO sta tu dva modra nasveta:

Strokovnost in avtoritativnost spletnega mesta povečujeta njegovo kakovost. Prepričajte se, da vsebino na vašem spletnem mestu ustvarjajo ali urejajo ljudje s strokovnim znanjem o temi. Zagotavljanje strokovnih ali izkušenih virov lahko na primer pomaga uporabnikom razumeti strokovnost člankov. Predstavljanje uveljavljenega soglasja na straneh o znanstvenih temah je dobra praksa, če takšno soglasje obstaja.

Prav tako:

Uporabniki uživajo v vsebini, ki je dobro napisana in enostavna za razumevanje.

Izogibajte se:
- pisanju površnega besedila s številnimi pravopisnimi in slovničnimi napakami.
- Nerodne ali slabo napisane vsebine. ...

 

4. Vključite interne povezave

 

Interne oz. notranje povezave pomenijo povezavo znotraj bloga do neke druge vsebine, ki je na vaši spletni strani. Odlična taktika za čim boljšo uporabniško izkušnjo, pa tudi za povezovanje vsebine, ki pomaga iskalnikom, da jo čim lažje indeksirajo.

Video posnetki, kot sestavni del SEO članka

Ljudje se zatečejo k video posnetkom, ko iščejo navdih, napotke, izobraževanje ali zabavo. Potopite se v video raziskave, ki se bodo ujemale in obogatile vašo vsebino ter hkrati izobraževale vaše obiskovalce.

 

5. Prilagodite članek mobilnim napravam

 

Verjetno že veste, da se večina iskanj izvaja na mobilnih telefonih. In prav zaradi tega bo Google najprej prikazal rezultate, prilagojene mobilnim napravam.

 

6. Optimizacija slike

 

Članki in spletne strani bi bili dolgočasni, če bi vsebovali le besedilo. Slike, ki spremljajo vsebino članka so vedno dobrodošle. Čeprav vam ne bo pomagalo pri uvrstitvi vsebine, je ALT besedilo zelo pomembno za brskalnike. Brskalniki namreč ne vidijo slike na tak način kot jih lahko vidijo ljudje, ampak namesto slike berejo ALT besedilo, ki se uporablja kot opis slike.

 

 

7. Kako pogosto objavljati SEO članek?

 

Dejstvo je, da je vzdrževanje vsebine lahko težavno, saj morate razmišljati ne le o vsebini besedila, ampak tudi o tem, kako pogosto morate objavljati nove vsebine. Če boste čakali predolgo, lahko vaši bralci izgubijo zanimanje. Po drugi strani pa, če prehitro objavite preveč novih vsebin, se jih lahko bralci nasitijo.

Kako pogosto bi torej morali objavljati novo vsebino na svojem spletnem mestu?

Na žalost ne obstaja pravilo o tem, kako pogosto morate objavljati novo vsebino na svoji spletni strani.

 

Najpomembnejše stvari, ki jih morate upoštevati pri objavi članka o SEO:

– Redno objavljajte novo in preprosto vsebino.

– Naredite urnik objav.

– Držite se svojega urnika.

 

8. Spremljanje uspešnosti vsebine


Pisanje SEO članka ni pristop, pri katerem je vse postavljeno in pozabljeno. Spremljati boste želeli uspešnost tega članka in se učiti iz podatkov.

Z orodjem Google Analytics si lahko ogledate uspešnost  SEO članka v iskanju. Želeli boste preveriti naslednje stvari:

  • število ogledov strani
  • povprečni čas na strani
  • katere poizvedbe prinašajo iskalni promet do tega SEO članka

 

S pisanjem SEO člankov lahko začnete znotraj podjetja ali pa preprosto poiščete pomoč.   

Ekipa ProMarketinga se lahko pohvali z uspešno opravljenim SEO usposabljanjem in certifikati. Kontaktirajte nas za pisanje SEO optimiziranih vsebin.

 

Kontaktirajte nas

Pro Marketing
Vanja Savić
Content Creator
Pro marketing logo