blank

AB TESTIRANJE – izboljšajte vaše spletno oglaševanje

Ustvarjamo v svetu, polnem različnih možnosti, kar nas vodi do vprašanja, »kaj je najboljše za moje spletno oglaševanje?«, na to vprašanje je neskončno odgovorov. V tem blogu pa vam predstavimo rešitev – A/B testiranje!

Ne glede na to, kje na spletu gradite svojo blagovno znamko, vam bo analitično testiranje omogočilo, da izboljšate svojo pordajo in rezultate. Kako? vam razkrijemo….

Kaj je AB testiranje?

AB testiranje je proces primerjave dveh različic oglasov, spletnih strani, vsebine e-maila … in merjenje razlike teh v uspešnosti. To primerjavo lahko razumemo kot tekmovanje, da ugotovimo katera bo boljša .

Če veste, katero marketinško orodje deluje bolje, vam to lahko pomaga pri ključnih odločitvah.

ab-testiranje

Vse in za vsakogar! Kaj ponuja in zakaj potrebujete AB testiranje?

Zdaj, ko ste spoznali definicijo AB testiranja je čas, da si ogledate prednosti AB testiranja in ugotovite zakaj ga potrebujete.

▶  AB testiranje omogoča podjetjem, da prihranijo denar z identifikacijo procesov, ki ponujajo boljše donose.

▶  Povečanje profita, je le en segment, ki vam ga testiranje ponuja. Pomaga povečati dobiček z izboljšanjem konverzij in omogoča večji doseg ljudi.

▶  Moč AB testiranja lahko izboljša stopnjo obiska na eni spletni strani in poveča  angažiranost.

▶  Pomaga pri prepoznavanju številnih težav, kot je slab dizajn. To je pomembno, ker vizualni prikaz vaših vsebin lahko poveča konverzijo. Še ena zadeva lahko poveča konverzijo in to je …

▶  Vsebina! Ker je danes na izbiro veliko možnosti pisanih, vizualnih vsebin, je težko vedeti katera deluje najbolje. Z analizo podatkov AB testa boste lahko prišli do vsebine, ki vama bo najbolj ustrezala.

▶  Podjetja iščejo angažirane spremljevalce in stranke, zato ne preseneča, da 59 odstotkov podjetij izvaja A/B teste na e-mailu. Podjetjem lahko pomaga ugotoviti, katera vrsta vsebine deluje bolje, da se lahko bolj osredotočijo nanjo.

Kako se vam zdi? Ali bo AB testiranje doprineslo tudi vašem podjetju?

Kako deluje AB testiranje?

Najbolje bomo razumeli, kako deluje AB testiranje, na primeru …

Predstavljajte si, da imate na gumbu »klic k akciji« dve različni besedili – in želite videti, katero je učinkovitejše. Ko ustvarite besedilo, eni skupini pošljete eno različico, drugi drugo. Potem vidite, kakšen je bil učinek vaših sprememb in kateri je imel več klikov in je bil bolj opazen …

Če eden deluje bolje od drugega, odlično! Lahko začnete raziskovati, zakaj je temu tako: z uporabo boljšega primera pa privabite več ljudi in dosežete več konverzij.

15+ najbolj uporabnih orodij in virov za A/B testiranje si lahko preberete v blog zapisu 👉 https://vwo.com/blog/15-free-ab-split-testing-resources/.

ab-testiranje
ab-testiranje1

»Split testiranje« VS AB testiranje: kakšne so vrste testov?

Čeprav se izraza “split testing” in “AB testiranje” pogosto uporabljata kot sinonim, moramo poudariti, da gre pravzaprav za dve različni vrsti testov.

Kako? 😮

Medtem, ko »Split testiranje« primerja vaše spletno stran, da ugotovite, kateri obiskovalci spletne strani se najbolje odzivajo. Je A/B testiranje metod, pri kateri se kontrolna različica primerja z nizom majhnih posameznih sprememb te kontrolne različice, da se ugotovi, katera različica ima najboljši učinek.

Najučinkovitejši elementi AB testiranja

Ali se strinjate, da nekateri elementi oglaševalnega orodja prispevajo k konverzijam bolj kot drugi? Na primer: sprememba ene besede ali barve? Oglaševanje je vaš prvi stik s potencialno stranko preko spleta in ni vam treba izgubljati časa, temveč svojo energijo posvetiti najvplivnejšim elementov na vaši spletni strani ali platformi, na kateri oglašujete. Dali vam bomo pregled, na kaj se morate najprej osredotočiti in kaj je šest najučinkovitejših elementov A/B testiranja.

6 najučinkovitejših elementov AB testiranja

Naslovi in besedila ✒

Naslov in besedila, ki jih uporabljate na vaši spletni strani, sta izjemno pomembna, saj če ta dva vidika ne pritegneta pozornost potencialnih obiskovalcev, oni ne bodo nikoli postali stranke. 

Testirajte različne dolžine odstavkov, igrajte se z besedami ter poskusite ugotoviti, kakšen način ,,naslavljanja,, je všeč vašem občinstvu.

Slike, avdio in video 📽

Slike, avdio in video oglasi bodo vedno pomemben del marketinga, ne glede na to ali govorimo o tradicionalnem ali digitalnem načinu oglaševanja, poleg optimiziranega SEO besedila, bodo vašemu oglaševanju zelo koristili tudi pocasti, infografike in posnetki.

Če imate na voljo knjižnico videoposnetkov, je dobro, da A/B preizkusite video proti pisnim ali kratke infografike proti daljšim različicam.

Landing page 🎉

Preizkušanje različnih elementov na vaših ciljnih straneh lahko privede do presenetljivih rezultatov. Ne glede na to, ali gre za postavitev, polja obrazca ali gumbe, je vedno pomembno eksperimentirati.

E-mail oglaševanje ✉

E-mail oglasi so sporni, če upoštevamo, da večina potencialnih strank pošte niti ne odpre, ampak jo odloži v smeti. Preizkusite različne dolžine e-pošte, načine predstavljanja izdelkov in storitev, vizualno vsebino e-mail, naslov elektronske pošte ….

Spreminjanje ene besede v sporočilu običajno ne vodi do močnih vpogledov, zato poskrbite, da bo prišlo do pomembne spremembe.

Opisi izdelkov 📜

V e-trgovini običajno najbolje delujejo kratki opisi izdelkov. Potrošniki želijo preprosto, lahko prebavljivo vsebino, ki jim daje najpomembnejše informacije o izdelku.

Vendar pa obstajajo izdelki, ki zahtevajo daljši opis. V tem primeru lahko preizkusimo daljše opise v primerjavi s krajšimi, da ugotovimo, kateri ima boljše konverzije.

Klic k akciji 📢

Spreminjanje ene besede v klicu k akciji lahko vpliva na stopnje konverzije. Druge značilnosti, kot so: barva gumba, barva besedila kontrast, velikost in oblika lahko vplivajo tudi na njegovo delovanje.

ab-testiranje2

Spreminjanje ene besede v klicu k akciji lahko vpliva na stopnje konverzije. Druge značilnosti, kot so: barva gumba, barva besedila kontrast, velikost in oblika lahko vplivajo tudi na njegovo delovanje.

Ogledate si lahko tudi kako uporabljati AB testiranje? Videoposnetek vam lahko pomaga pri tem. Srečno!

Potrebujete pomoč v svetu marketinga? Ekipa ProMarketinga pozna skritosti tega sveta in smo vam vedno na voljo! 

Maša Kofol
Maša Kofol

Želite pritegniti nove kupce in povečati obisk svojega spletnega mesta? Uspešnost oglasov budno spremljamo, testiramo in ustrezno prilagajamo, da s pravo kombinacijo dosežemo najboljši izid.