Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS

5 RAZLOGOV, ZAKAJ JE TIKTOK PRIHODNOST MARKETINGA

Mislim, da smo do danes že vsi slišali za hitro rastočo platformo in družbeno omrežje TikTok. Je aplikacija, ki je osredotočena na video vizualne vsebine. Uporablja se za snemanje kratkih video posnetkov, ki trajajo od 15 sekund do treh minut ter so lahko različnih žanrov (komedija, ples, izobraževanje, triki in nasveti, ‘story time-s’ itd.).

Aplikacija je bila lansirana septembra 2016 in sprva postala izredno priljubljena v Vzhodni, Južni in Jugovzhodni Aziji. Sledile pa so ji Amerika, Turčija, Rusija in kasneje še preostali deli sveta. Velik dosežek je aplikacija dosegla oktobra 2020, ko je po celem svetu presegla več kot 2 milijardi mobilnih prenosov.

Ravno zaradi te izjemne popularnosti, pa so se številna podjetja in posamezniki, ki gradijo na prepoznavnosti osebne znamke, poslužujejo TikTok-a, saj na unikaten način dosegajo ciljne publike.

tiktok

Zakaj torej menimo, da je TikTok prihodnost marketinga?

1. TIKTOK IN OGLASI

Na večini platform družbenih omrežij je težko zagotavljati pravo količino oglasov glede na ostale vsebine, brez da bi bili uporabniki nezadovoljni zaradi prenasičenosti oglasov in da bi se oglaševalcem sploh splačalo vlagati v oglase.

Ravno zato mnogi podjetniki obožujejo TikTok, saj le-ta oglase vključuje subtilno, brez da bi zavestno zmotili uporabnika in bili zanj pretirano moteči. Oglasi se namreč na ‘feed-u’ uporabnika prikažejo kot navaden videoposnetek, zato je zaželjeno, da se oglaševalci temu stilu tudi prilagodijo.

2. NOVE CILJNE PUBLIKE

Sprva je bil TikTok targetiran za mlajše generacije, danes pa na platformi najdemo uporabnike vseh starosti. To pomeni, da sama aplikacija ponuja ogromno neizkoriščenega potenicala na področju oglaševanja in marketinga.

Znotraj TikTok-a lahko oglašujemo na različne načine – lahko ustvarimo nov račun in sami objavljamo nanj vsebino, lahko sodelujemo z vplivneži in preko njih gradimo na prepoznavnosti naše osebne znamke, lahko pa se poslužujemo plačanega TikTok oglaševanja. Kateri način je najboljši? To mora, kot pri večini stvari, vsako podjetje ali posameznik, ki gradi na osebni znamki, ugotoviti sam.

3. RAZNOLIKOST

Na TikTok-u lahko prav vsak postane ‘Content Creator’ (slovenski prevod – ustvarjalec vsebine). Zlasti danes je na sami aplikaciji, zaradi ogromnega števila uporabnikov, razvitih mnogo žanrov, zato lahko vsak najde nišo zase in jo tudi zlahka targetira. Bodisi s pomočjo vsebine same (npr. ali je le ta bolj plesna ali pa humoristična) bodisi s hashtagi. Tudi sam algoritem TikTok-a je izjemno hvaležen do novih ustvarjalcev, saj rad predlaga vsebine drugim uporabnikov, v kolikor meni, da bodo drugi od te vsebine imeli kakšno korist. Mnogo manjših računov je na ta način postalo viralnih čez noč in posledično dobilo veliko novih sledilcev.

4. ZVEZDNIKI

S porastom prenosov TikTok je postalo neizogibno, da se bodo platformi pridružile tudi znane osebnosti – zvezdniki. Guardian je omenil, da je sam uspeh aplikacij v določeni meri odvisen tudi od tega, ali ga uporabljajo znane osebnosti ali ne. Za uspeh Snapchat-a je bila v veliki meri odvisna Kylie Jenner, ki je na svojih družbenih omrežjih omenila, da ga uporablja. Posledično je njena baza oboževalcev začela z uporabo aplikacije, da bi sledila njenim objavam še tam. Podobne trende so opazili v aplikacijah, kot sta Instagram in Twitter, kjer je, ko so se pridružile znane osebnosti, le-to povzročilo velik porast dejavnosti (novih) uporabnikov.

5. NOV KANAL DVOSMERNE KOMUNIKACIJE

Vsi vemo, kako pomembna in cenjena je dvosmerna komunikacija v marketingu. Ravno zato so določene znamke začele z uporabo TikTok-a, saj je eden izmed kanalov, ki omogoča organsko komuniciranje s publiko. Vzemimo primer. Želite lansirati nov izdelek, pa ne veste, kakšne barve embalaža bi bila najbolje sprejeta med vašo ciljno publiko? Le objavite video posnetek na svoj račun in sledilce vprašajte, kateri jim je bolj všeč. Na ta način boste dobili še najbolj direkten odgovor, ki ga lahko kasneje upoštevate.

Menimo, da je neizkoriščenega potenciala na aplikaciji ogromno. Zato, kaj še čakate?

V kolikor si želite boljšega razumevanja o TikTok-u, nas lahko kontaktirate, priporočamo pa tudi ogled spodnjih posnetkov.

Tea Aljaž
Tea Aljaž

Pozdravljen dragi bralec! Sem Tea, Copywriter-ka v podjetju Promarketing. Pišem tako uporabno kot tudi SEO optimizirano vsebino na področju (digitalnega) marketinga. V kolikor imate zame kakšno vprašanje, me lahko kontaktirate na LinkedIn-u!